خوابوں کی دنیا کی شہزادی | Khwabon ki duniya ki shehzadi

 




خوابوں کی دنیا کی شہزادی


کیا آپ کو یقین ہے کہ اس دنیا میں کوئی ایسی کشتی تھی جو اڑ سکتی ہے یا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ ایک دن سمندر کی تمام مخلوقات رنگوں سے بھرے چمکتے ستاروں کے ساتھ آسمان میں آزادانہ طور پر تیر سکتی ہیں لیکن کیا آپ مانیں یا نہ مانیں آج ان چیزوں کے بارے میں پریوں کی کہانی کو دور دور میں پریوں کی کہانیوں کے ساتھ دریافت کریں کنگڈم کو سورج کی بادشاہی کہا جاتا ہے وہاں ایک خوبصورت شہزادی ہے جو سورج دیوتا کی بیٹی تھی۔ اس کا نام رویا تھا تاہم اس کے مضبوط اور طاقتور باپ کے برعکس جو طاقت کو زیر کرنے کے لیے استعمال کرنا پسند کرتا تھا۔ دیگر روئیل ایک نرم مزاج شخص تھی جو اکثر تنازعات سے گریز کرتی تھی کیونکہ وہ صرف جنگ کے بارے میں سوچتی تھی۔ ہر ایک کو تکلیف پہنچائی اس لیے لوگ اکثر یہ افواہیں پھیلاتے تھے کہ وہ اس وقت رائل بیکار تھی۔ صرف اپنے کمرے میں واپس آنے پر خاموش اور اداس رہنا جانتی تھی تاہم رائل کو ہمیشہ سکون ملتا تھا۔ سائے کی سرزمین سے گانا سننے میں وہ واحد جگہ ہے جہاں سورج کی جادوئی روشنی ہوتی ہے۔ خدا اس تک نہیں پہنچ سکا کہ شیطان چاند خدا کا ڈومین تھا جس نے ایک بار غلبہ حاصل کرنے کی منصوبہ بندی کی تھی۔ سیاہ جادو کا استعمال کرکے تمام زمینیں لوگوں کو گہری نیند میں گرا دیتی ہیں تاہم کئی دنوں کی لڑائی کے بعد سورج خدا کے ساتھ وہ شکست کھا گیا سورج روح کے نیچے آہ پلیز میری جان مت لینا میں وعدہ کرتا ہوں کہ میں استعمال کروں گا۔ میری باقی ساری طاقت سایہ کی سرزمین کے ارد گرد رکاوٹ پیدا کرنے اور کسی بھی قسم کے نقصان کو روکنے کے لئے جنگ کے بعد میرے منشیوں کے ذریعہ سورج خدا بھی زخمی ہوا تو اس کے بعد اس نے اس بات کو یقینی بنایا رکاوٹ قائم ہوئی اس نے چاند خدا کی زندگی کو پھیلانے کے علاوہ سورج خدا کو ہمیشہ خبردار کیا۔ ہر کوئی اس خطرناک سرزمین کے قریب نہ جائے اگر کسی نے حکم کی نافرمانی کی تو وہ کریں گے۔ دیوتاؤں کے درمیان معاہدے کو توڑ دیا ہے خود تاریک قوتوں کے ہاتھوں آسانی سے قبضہ کر لیا جائے گا۔ جہاں سے بھی واپس نہیں آسکتے تاہم لوگ پھر بھی سورج دیوتا سے اس زمین کو مسخر کرنے کی خواہش رکھتے ہیں۔ بدقسمتی سے اس کی عمر اور کمزور ہوتے جادو کی وجہ سے اس سے زیادہ خطرہ نہیں تھا۔ ایسا کرو اور وویا کسی لڑائی میں حصہ نہیں لینا چاہتی تھی اس لیے ایسا نہ ہو سکا مجھے اس بات کا بھی بہت دکھ ہے۔ میں اٹلانٹس پر ہر ایک کی خواہش پر حملہ نہیں کر سکتا لیکن مجھے یقین ہے کہ جنگ نہیں بلکہ دونوں سرزمینوں پر ایک اور راستہ ہے۔ اب بھی ایک دوسرے کے ساتھ اتحاد بنا سکتے ہیں ایک دن واریر کو سورج خدا نہیں ملا اور تب ہی ایسا ہوا۔ اس نے سنا ہے کہ وہ اکیلے ہی لوگوں کی خاطر تاریکی کی سرزمین کو زیر کرنے گیا تھا اور اس کی بیٹی تاہم وہ کئی دنوں سے غائب تھا، سر رویا بہت پریشان تھی اور فیصلہ کیا۔ اس کے والد کو ڈھونڈنے کے لیے اس سرزمین پر جانا بہت خطرناک ہے ہم نے پہلے ہی کسی کو تلاش کرنے کے لیے بھیج دیا ہے۔ سورج دیوتا تو آپ کو لیکن کئی دن گزر چکے ہیں اور میں یہاں بیٹھ کر مزید انتظار نہیں کر سکتا مجھے یہ معلوم ہے۔ میں مہربان ہوں اور مجھے تشدد سے نفرت ہے لیکن میں اس شخص سے لڑنے کو تیار ہوں جو میری حفاظت کے لیے میرے پیاروں کو نقصان پہنچاتا ہے۔ خاندان کسی بھی قیمت پر پھر وہ جلدی میں چلی گئی جب مویا نے زمین کی حدود سے گزرتے ہوئے دیکھا وہ شخصیت جو بہت زیادہ اپنے والد جیسی لگ رہی تھی اس لیے وہ جلدی سے غیر متوقع طور پر قریب پہنچی تو وہ ایک خوبصورت تھی۔ پراسرار لڑکی نے جادوئی گانے گانا شروع کر دیے رویو کا جسم اچانک بھاری ہو گیا اور وہ نہ کر سکی پھر وہ دھیرے دھیرے گہری نیند میں چلی گئی آخر ناخوش بیٹا شہزادی میرے اندر آ گئی جب رویا بیدار ہوئی تو اس نے خود کو ایک پرتعیش ضیافت میں پایا جس میں بہت سے لوگ خوش ہو رہے تھے اور اسے سورج واریر کی سرزمین کی ملکہ بننے پر مبارکباد دینا ابھی تک سمجھ نہیں آرہا تھا۔ ہو رہا تھا اور سورج دیوتا اچانک نمودار ہو گیا ابا آپ ٹھیک ہیں آپ کب واپس آئے کون؟ آپ کو سکون سے بچایا رائل آپ کے والد صحیح سلامت واپس آ گئے ہیں آپ کے حوالے کی بدولت ٹھیک ہے۔ تم ہی ہو جس نے مجھے بچایا اور تاریکی کی سرزمین کو فتح کیا اس لیے آج ہم جشن منا رہے ہیں۔ اور آپ کو ملکہ کا تاج پہنایا حالانکہ وویا ان یادوں کو یاد نہیں رکھ سکتی جیسا کہ سورج خدا نے کہا تھا۔ ہمم وہ اپنے والد کو صحت مند دیکھ کر بہت خوش تھی کہ ہلچل مچا دینے والی بھیڑ رویا نے اچانک پہچان لی دوسرے دن کی پراسرار لڑکی کی جانی پہچانی شخصیت وہ جلدی سے کہاں پوچھنے والی تھی۔ پچھلے واقعے کے بارے میں لیکن وہ اچانک ایک جادوئی خلا میں غائب ہو گئی رویا نے اس کا پیچھا کیا۔ لڑکی نے تجسس سے دیکھا اور خود کو محل سے الگ جگہ پر پایا یہاں شہزادی سے ملاقات ہوئی۔ لاپتہ لوگ جو خوشی سے ایک دوسرے کے ساتھ کھیل رہے تھے کیا آپ وہ ہیں جو لاپتہ ہیں۔ سورج کی بادشاہی تم سب یہاں کیوں ہو اور یہ جگہ کہاں ہے تم یہیں بھی یہ جگہ ہے۔ اور خوابوں کی دیوی کا خواب حضرت عیسیٰ علیہ السلام کے انتقال کے بعد چاند خدا کی اولاد اور یہ وہ جگہ ہے جہاں ہم اپنی مرضی کے مطابق کچھ بھی بنا سکتے ہیں لیکن صرف اپنے ہاتھ کی لہر کے طور پر آپ ہماری اصلیت کو دیکھ سکتے ہیں۔ زندگی بہت سخت ہے ہمیشہ دوسروں کی طرف سے ڈانٹ پڑتی ہے اسی لیے ڈیزی کے بعد کھویا ہوا لایا لوگوں کو تاریکی کی سرزمین تک اس نے ہر ایک کو اس خواب میں رہنے میں مدد کی جس کی ہم سب سے زیادہ خواہش کرتے ہیں۔ جادوئی جگہیں صرف خواب دیکھتی ہیں ہاں وہ جگہ بھی جہاں سے تم ابھی آئے ہو تو میرے والد کہاں ہیں؟ کیا اسے یہاں کسی نے دیکھا ہے ہم نے اسے نہیں دیکھا لیکن شہزادی آپ کو یہاں رہنا کیوں پسند نہیں کرتی؟ سورج خدا کے مقابلے میں سب کو سننے کی ضرورت نہیں ہوگی یا اسے اپنی فتوحات پر فخر کرتے ہوئے نہیں دیکھنا پڑے گا۔ لیکن سورج خدا ہمارے والد ہمارے پیارے ہیں اس لیے یہاں خوش رہتے ہوئے بھی خوش نہیں رہ سکتے ہمارے خاندان کے بغیر لوگ واقعی اپنے پیاروں کو بھول جاتے ہیں ارے میں بھی بہت سے لوگوں کی طرف سے سردی سے کمزور رہا ہوں۔ لوگ لیکن میں پھر بھی اپنے پیاروں کی حفاظت کے لیے مضبوط بننے کی کوشش کرتا ہوں اور میں ہر کسی کے پیاروں پر یقین رکھتا ہوں۔ بہت پریشان بھی ہیں اور بحفاظت واپسی کی امید کر رہے ہیں لہٰذا کسی خیالی خیال میں رہنے کے بجائے آئیے اس سے بچیں یہاں اور اپنی کوششوں کو سب کے سامنے ثابت کریں میں بھی اپنے والد کو آخر کار اپنی طاقت کے ساتھ ڈھونڈنا چاہتا ہوں۔ رائل نے سب کو حقیقت کی طرف لوٹنے کے لیے راضی کیا لیکن وہ نہیں جانتے تھے کہ گاؤں والوں کے ہوتے ہوئے وہ کیسے چلے جائیں۔ الجھن میں تھے کہ زلزلہ شروع ہوا اور حقیقت کی طرف لوٹنے کے لیے ایک گیٹ کھول دیا تاہم ڈیزی اچانک حاضر ہوا اور رویا کو روکا تم نے اپنے باپ کو اور سب کو یہاں لانے کی کوشش کیوں کی؟ اس حقیقت کو مزید چھوڑو اگر تم میری مخالفت کرتے رہے تو یہ جگہ گر جائے گی کیونکہ ایک بار ہر کوئی جاگنا چاہتا ہے کہ یہ خوابوں کی دنیا اب باقی نہیں رہے گی اور پھر ہم اس کے ساتھ نرمی نہیں برتیں گے۔ سورج دیوتا سٹیسی پلیز میرے والد کو نقصان نہ پہنچائیں اور پلیز سب کو یہاں سے چھوڑ دیں مجھے کوئی نقصان نہیں پہنچا میں نے ہمیشہ ان کی مدد کرنے کی کوشش کی ہے کہ وہ خوشگوار زندگی گزاریں نہ صرف یہ کہ میں ہمیشہ ڈراؤنے خواب بدلنے کی کوشش کرتا ہوں۔ خوبصورت خوابوں میں تاکہ آپ وہ شخص ہو جس نے لوگوں کو اور اس خواب کی جگہ کو برباد کر دیا۔ تباہ ہو جائے آخر میں گیسی آہستہ آہستہ خراب ہو گئی اور گیٹ کو بلاک کرنے کے لیے جادو کیا گیا ڈیزی جاری رہی دیہاتیوں کو یہاں رکھنے کے لیے شیطانی ہتھیار بنانا ڈیزی مجھے معلوم ہے کہ آپ ہمیشہ لوگوں کی زندگی گزارنے میں مدد کرنا چاہتے ہیں۔ خوشی سے لیکن اب اس جگہ ہر کوئی تم سے ڈرتا ہے یہ سچ نہیں ہے میں چاند کے برعکس ڈراونا نہیں ہوں خدا میں صرف آپ کے ساتھ دوست رکھنا چاہتا ہوں یہاں سب کو خوش دیکھ کر میں جانتا ہوں کہ آپ ان سے محبت کریں گے۔ تاہم اس خواب کی جگہ میں خود کو الگ تھلگ رکھنے کے بجائے ہمارے ساتھ آؤ دکھانے کے لیے ہر کوئی کہتا ہے کہ آپ حقیقت میں ایک اچھے انسان ہیں تاہم ڈیزی اپنے ماضی کے زخموں سے نہیں بچ سکی چنانچہ اس نے جلدی سے رویا کو اپنے تابع کر لیا گلوریا موسیقی کے آلات کی طرف گر پڑی اور اسی لمحے وہ اچانک احساس ہوا کہ ڈیزی اس کے ساتھ والی موسیقی پر رد عمل ظاہر کر رہی تھی جو کہ بالکل ٹھیک ہے جب ڈیزی گاتی ہے تو میں ہمیشہ اس کے آس پاس کی گرمی اور روشنی کو محسوس کر سکتا ہوں یہ اندھیرے کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔ سب کو اچھی طرح سے سونے کے بعد یقیناً یہ ڈیزی سے سیاہ دھواں بھی ختم کر دے گا۔ اور وہ فوراً پرسکون ہو جائے گی، رویا نے اپنا اندازہ دہرایا اور سب نے جاگنے میں مدد کے لیے ایک گانا گایا اپ ڈیزی تاہم ان کی گانے کی آواز اتنی بلند نہیں تھی کہ ڈیزی کو مکمل طور پر معمول پر لا سکے۔ یا آپ نے ایک لمحے کے لئے سوچا اور یاد رکھیں کہ اگر یہ خوابوں کی جگہ تھی تو اس کی تمام خواہشات حقیقت بن جائے تو کاش ہماری گانے کی آواز ڈیزی کے کانوں اور دل تک پہنچ جائے اب لڑکا چڑیل ہے جب ڈیزی نے سب کی گانے کی آواز سنی تو وہ دھیرے دھیرے پرسکون ہوئی اور اپنی معمول کی شکل میں واپس آگئی اس لمحے ڈیزی کو بھی احساس ہوا کہ خواب کی جگہ بھی خطرناک ہوتی جا رہی ہے۔ کچھ خالی جگہوں کو پھاڑ کر سب کو اندر کھینچ لیا اس لیے اس نے جلدی سے سب کو بچا لیا۔ رویا اور انہیں حقیقی دنیا میں واپس لے آئی ہنسی خوشی لیکن گاؤں والے چاند خدا محفوظ رہے۔ روح خالی جگہوں سے نمودار ہوئی اور غیر متوقع طور پر ڈیزی کو پکڑ لیا اگر آپ اس جگہ کو چھوڑ دیتے ہیں۔ آپ سے پھر دور ہو جائیں گے سب آپ کے دل کو سمجھیں گے اور دوست بننا چاہیں گے۔ آپ کے ساتھ اور اس میں میں بھی شامل ہوں تاہم چاند خدا نے پھر بھی ڈیزی وویا کو جانے نہیں دیا اور دوسروں نے اسے بچانے کی کوشش کی یہ ان کی دوستی تھی جس نے ڈیزی کو چاند کی گرفت سے بچنے میں مدد کی۔ خدا ہہ ابا آپ سب ٹھیک ہیں ہم ٹھیک ہیں اور میں سورج خدا اور ہر ایک کا بھی شکریہ ادا کرتا ہوں جو میں نے بہت کچھ سیکھا۔ خاص طور پر جو کچھ ہوا اس سے سبق حاصل کرنے کے بجائے صرف خوابوں میں رہنے کے بجائے ہمیں سختی کا سامنا کرنا پڑے گا۔ حقیقت کو خود کا ایک بہتر ورژن بننا اور اپنے اندر چھپے خوف پر قابو پانا بھی میں سمجھتا ہوں۔ کہ کبھی کبھی ہمیں ایک مشترکہ تلاش کرنے کے لئے ایک دوسرے کے حالات کے ساتھ معافی اور ہمدردی کا اشتراک کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ آواز اس لیے مجھے امید ہے کہ سورج کی سرزمین میں سائے کی سرزمین ہم آہنگی اور خوشی سے رہ سکتی ہے۔ اس لمحے سے پھر وہ لوگوں کی خوشی کے ساتھ سورج کی سرزمین پر واپس آتے ہیں۔ دونوں سرزمینوں کے لیے ایک نئی تاریخ کھول دی موبائل پریوں کی کہانیوں یونیورس میں نئی ​​مہم جوئی کے لیے تیار رہیں ہر کوئی اگر آپ اپنی پریوں کی کہانیوں میں حصہ ڈالنا چاہتے ہیں تو چینل کو الوداع پر ایک تبصرہ چھوڑیں۔

Post a Comment

0 Comments