روحانی شہزادی بہنیں | Ruhani Shehzadi Behnein

 



روحانی شہزادی بہنیں


پیسے کا تاج سب کو پیارا ہے کہ مجھے ایک رات میں میری بہن نے لوٹ لیا یہ کیسے ہوا اور کیسے؟ کیا یہ ختم ہوا آئیے اس پر ایک نظر ڈالیں دور دراز کی زمین پر جہاں بہت سی صوفیانہ مخلوق رہتی تھی شاہی اسپرٹ کی حکمرانی میں دو خوبصورت باصلاحیت روح کی شہزادی بہنیں ہیں جن کا نام جینا اور  بونی ہمم تاہم بونی ایک شرمیلی نرم آئس شہزادی ہے اور ہمیشہ سوچتی ہے کہ الفاظ کا استعمال کرنا ہے۔  دونوں فریقوں کے درمیان کامن گراؤنڈ تلاش کرنے کا سب سے پرامن طریقہ پھر جینا ایک چالاک بے قابو ہے۔  پرانا نظام جو منصوبوں کو کنٹرول کرنے کی طاقت رکھتا ہے اور اکثر اپنی مٹھیوں سے تنازعات کو حل کرتا ہے۔ حال ہی میں جینا نے محسوس کیا ہے کہ بونی جیسی خاموش لڑکی نے لومڑی کے جادوگر فیلکس سے دوستی کی تھی جو  اپنے والدین کے سب سے قریب اس لیے اسے تھوڑا سا شبہ تھا خاص طور پر جب والدین بوڑھے اور کمزور ہوتے گئے۔ اور ولز بنانا شروع کر دیے جب ان کے والدین کے انتقال کے بعد دونوں مزید گہرے ہو گئے۔ جینا جو اپنے سب سے بڑے بچے کے طور پر تخت سنبھالنے والی تھی وصیت سن کر دنگ رہ گئی بونی ملکہ بن جائیں گی اور یہ جان کر سب سے اونچے درجے کا شخص بن جائے گا کہ شاہی جواہرات کہاں چھپے ہیں۔ وہ خزانہ جو روشنی کو برقرار رکھتا ہے اور ہزار سالہ امرت ہے وہ ایک شریف شخص ہے جو آسانی سے ڈوب جاتا ہے دوسرے لوگوں کے خیالات تو وہ ملکہ کیسے ہو سکتی ہے یقیناً کچھ غلط ہو گیا ہو گا یا  کسی نے اس وِل کو بدل دیا ہے جیسے پہلا شخص اسے تھامے یہ سن رہا ہے جینا پلیز آئیں نیچے اور اس سے نمٹیں اس کے علاوہ یہ والدین کی ہینڈ رائٹنگ ہے اس میں کوئی غلطی نہیں ہو سکتی میں سمجھتا ہوں کہ آپ کو ہمیشہ ملکہ بننے کی توقع تھی لیکن یقیناً ہمارے والدین کے پاس ملکہ بننے کی وجہ ہے۔  یہ فیصلہ تو براہ کرم سچائی کو قبول کریں اور میرے سفر میں میرا ساتھ دیں جینا نے سوچا کہ اب بھی وہاں ہونا چاہیے۔ بہت سے راز پوشیدہ تھے لیکن صلیبی مزاحمت کے پیش نظر وہ اس دن سے چھوڑ گئی۔ بونی ہر روز جینا سے ملنے جاتا لیکن جینا صرف بیچتی اور گڑبڑ کرتی چلی جاتی ہے زیادہ قریب مت جانا میں جب تم ہی ہو جس نے مجھ سے سب کچھ چرا لیا آہ جینا تمہیں کیا ہوا مجھے اندر آنے دو آپ کو پٹی باندھنے میں مدد کرنے کے لیے میں جانتا ہوں کہ آپ اس وقت ناراض ہیں لیکن اگر آپ نہیں چاہتے تو براہ کرم اپنے آپ کو تکلیف نہ پہنچائیں میں یہاں جا رہا ہوں میں جانتا ہوں کہ آپ اس وقت ناراض ہیں لیکن اگر آپ نہیں چاہتے تو براہ کرم اپنے آپ کو تکلیف نہ دیں۔ میں یہاں پھر جاتا ہوں بونی کے جانے کے بعد جینا کے آنسو تیرتے جینا کو احساس ہوا کہ بونی اب بھی وہی ہے ایک جو پریشان تھا اس کے بعد یا اس وقت صرف اتنا ہی نہیں اور بونی کو بھیجے گئے ہر خط سے پوچھا جینا اپنی بہن کے لیے ایک شکریہ نوٹ تھی کیونکہ جینا ہی وہ محرک تھی جس نے اسے بننے میں مدد کی۔ پراعتماد اور لوگوں کے ساتھ بات چیت کرنے کا طریقہ جانتا ہوں جیسا کہ یہ پتہ چلتا ہے حالانکہ میں ہمیشہ تھا۔ بونی بونی کی طرف دبنگ میرے لئے ہمیشہ موجود تھا اور میرا خیال رکھتا تھا اور اس نے ہمیشہ کوشش کی ہے۔ بہتر کے لئے تبدیل کرنے کے لئے شاید اسی وجہ سے والدین نے آخر کار ایک کے بعد بونی کوئین بنانے کا فیصلہ کیا۔ کچھ دن سوچنے کے بعد جینا نے اس کے بارے میں سوچا اور جینا کے قریب آتے ہی بونی کے ساتھ میک اپ کرنے کا فیصلہ کیا۔  بونی کی جگہ اس نے اپنی بہن کو رات کو کہیں جاتے ہوئے دیکھا تو جینا نے آنے پر تجسس سے اس کا پیچھا کیا۔  جینا کو پتہ چلا کہ بونی خاموشی سے شاہی جواہر کے چھپنے کی جگہ اور سنیڈ ساؤتھ پر جا رہا ہے اسے لے جانے کے لیے ہڈیاں کہاں لے گئے خزانہ یہ وہ چیز ہے جو لے نہیں جا سکتی خفیہ چھپنے کی جگہ سے میں اسے صاف کرنے اور جادو کو جانچنے کے لیے لے جا رہا ہوں لہذا براہ کرم اس سے دور رہیں ایک چالاک شخص ہونے کے ناطے جب جینا نے بونی کا اپنی چوٹ پر ٹھنڈا ردعمل دیکھا تو اسے اس بات کا احساس ہوا۔ اس کے سامنے موجود شخص اس کی بہن نہیں تھی تاہم اس شخص نے بھی جلدی سے جینا پر حملہ کردیا۔ لومڑی کے جادوگر فیلکس میں بدل گیا مجھے امید نہیں تھی کہ شہزادی جینا کو پتہ چلے گا کہ میں نے نقاب کیا جیسا کہ بونی اتنی جلدی امکان نہیں ہے کہ آپ کی طاقتیں مجھے خزانہ کہیں بھی لے جانے سے نہیں روکیں گی۔  بونی کہاں ہے اور شاہی خاندان کتنے عرصے سے آپ کے خاندان کی حفاظت کر رہا ہے لیکن آپ کیوں ہیں؟ یہ کرنا ہمم بونی اس قلعے میں محفوظ ہے اسے میرے علاوہ میں نے کیا کیا ہے اس کے بارے میں کچھ نہیں جانتی تھی۔  جس کے بارے میں بات کرنا مشکل ہے اس لیے مجھے لوگوں کے اعتماد اور محبت کا فائدہ اٹھانا ہے۔ برائے مہربانی شہزادی جینا مجھے معاف کر دیں جینا کو سمجھ نہیں آئی کہ فیلکس کا کیا مطلب ہے لیکن وہ پھر بھی فیلکس کو روکنے کی کوشش کی بدقسمتی سے ابھی ابھی فیلکس کی ضرب سے وہ زخمی ہو گیا اور مکمل طور پر صحت یاب نہ ہو سکا اس کی طاقت فیلکس اس وقت وہاں سے نکلنے میں کامیاب رہی جب اچانک زمین ہل گئی اور بونی نے مڑ کر دیکھا بونی نے محسوس کیا کہ فیلکس نے ہمیشہ اس سے پوچھا کہ خزانہ کہاں ہے لیکن بونی نے اس کی پیروی کی۔ اصول اور کچھ نہیں کہا اگر مجھے معلوم ہوتا کہ آپ میری مدد نہیں کریں گے تو میں تبدیل کرنے کی زحمت نہ کرتا آپ کا نام پہیوں پر آپ کا کیا مطلب ہے اور پھر بونی کو پچھلی کہانی ملی کہ جب فیلکس  وصیت حاصل کی وہ جانتا تھا کہ اگر دونوں بہنیں تخت پر چڑھ جاتی ہیں تو اس نے کردار بدل ڈالے۔ اس پر بونی کا نام لکھا تھا جو تخت سنبھالنے کے لیے چھوٹی بہن پر بھروسہ کرتا ہے۔  یہ جان کر بونی نے جینا کے پاس جا کر اسے ساری بات بتانے پر اصرار کیا تو فیلکس نے نقشہ چرا لیا۔ اسے اپنے جادو سے بند کر دیا برائن کے لیے اتنا مشکل تھا کہ اپنے سر کو گھما کر باہر نکل سکے۔ ساحل پر جا کر جواہر ہمیں واپس کر دو میں میں نہیں کر سکتا پلیز مجھے گھیراؤ نہیں اوہ میں اس کے بعد واپس نہیں جاؤں گا وارڈز فیلکس نے جینا کی بہنوں کو ڈرانے کے لیے جادو کا استعمال کرنے کی کوشش کی لیکن وہ غلطی سے برف کے ٹکڑوں کا سبب بن گیا۔ جینا ہیزلی پیری کے بونی اسپیل کو سخت گولی مارنے کے لیے اور اسی لمحے شدید زخمی ہو گئے۔  بلند آواز سن کر فیلکس کی بیمار بہن بھی دیکھنے کے لیے آئی اور فیلکس کو رکنے پر آمادہ کیا۔ کیونکہ فیلکس اپنی شدید بیمار بہن کی جان بچانا چاہتا تھا اور یہ ایک قیمتی تھا۔ بادشاہی کی چیز کے بارے میں یہ نہیں کہا جا سکتا تھا کہ اسے دیا جائے اس لیے فیلکس نے شاہی خاندان کو دھوکہ دیا اور  اپنی بہن کو بچانے کے لیے زیور چوری کرتا ہے لیکن اگر تم احسان سے نکلے تو بھی تم غلط کر رہے ہو۔ اس لیے میں آپ کو معاف نہیں کر سکتا تاہم بونی نے جینا کو زخمی دیکھا تو وہ بھی واپس لینا چاہتی تھی۔ منی اپنی بہن کو بچانے کے لیے عجیب طرح سے اسے جینا بونی نے روکا یہ سچ ہے کہ یہ جواہر بہت ہے۔ یقیناً میں اتنا ہی خودغرض تھا جتنا میں اس سے پہلے تھا کہ میں اسے کبھی استعمال ہونے نہیں دیتا کسی کی طرف سے ایک اچھے مقصد کے لئے یا نہیں تاہم بونی کا شکریہ میں سمجھتا ہوں کہ بھائی اور بہن کتنے قریبی ہیں۔  محبت یہ ہے کہ آپ کس طرح ایک دوسرے کے لئے قربانی دے سکتے ہیں لہذا میں آپ کو بچانے کے لئے یہ جواہر آپ کو دینا قبول کرتا ہوں۔  بہن لیکن آپ کا کیا ہوگا میں آپ کے ساتھ ہمیشہ رہنا چاہتا ہوں بونی حالانکہ میں آپ کے ساتھ نہیں ہوں گا یہ اگلا سفر مجھے یہ دیکھ کر خوشی ہوئی کہ آپ بڑے ہو کر وہی بنیں جو آپ ہیں اس لیے ایک اچھی ملکہ بنیں اور اس کا استعمال کریں فیلکس کی بہن کو بچانے کے لیے منی اس کے بعد بونی نے اپنی بہن کو بچانے کے لیے جوہر فیلکس کے حوالے کر دیا فیلکس کی بہن کو بھی بچا لیا گیا لیکن جینا آہستہ آہستہ بونی کی بانہوں میں غائب ہو گئی۔ آسمان جینا پر گرا اور اسے ایک چھوٹی سی اسپرٹ گیند میں بدل دیا یہ پتہ چلتا ہے کہ جینا کی قربانی کی وجہ سے  اور جنت میں اس کے والدین کی نشوونما نے اسے ایک مختلف شکل میں دوبارہ جینے میں مدد کی تاکہ بہنیں کرسکیں دوبارہ ملنا فیلکس اپنے غلط کام سے اتنا پریشان تھا کہ اس نے بونی سے رشتہ توڑ لیا اور وعدہ کیا  اپنے آپ کو بادشاہی کو ایک بہتر آدمی بنانے کے لیے وقف کریں اس کے بعد جینا کی لٹل اسپرٹ بال جاری رہی  مشکل سڑکوں میں بونی کا ساتھ دیں۔


Post a Comment

0 Comments