مور شہزادی | moor shehzadi

 


مور شہزادی


"اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کتنے ہی خواب دیکھتے ہیں ڈیمن لارڈ اس خوبصورت کا تصور بھی نہیں کر سکتا تھا۔ وہ لڑکی جو اس کی آنکھوں کے سامنے رقص کر رہی تھی اب ایک بہادر آدمی تھی اس کا نتیجہ۔ تقریباً 20 سال پہلے پیشن گوئی کی گئی تھی حتمی کی طرف سے بولی گئی ایک پیشن گوئی ہے۔ شیطان کے دائرے کی ڈائن فینکس کے جڑواں بچوں میں ایک لڑکا ہے۔ ڈیمن لارڈ کی پیشن گوئی پر یقین رکھنے والے شیطانوں میں منتشر ہونا بکواس بناتا ہے۔ ایڈونس فینکس کی پیدائش کے منتظر خطرے کو جڑ سے اکھاڑ پھینکنے کے لیے فوج کو خدا کے دائرے میں لایا جس نے جڑواں بچوں کے ہوتے ہی مہر کو کمزور کر دیا۔ پیدا ہوئے تھے آسمان نے ایک سرخ چمک کا اعتراف کیا جس نے پورے مندر کو مقدس کا احاطہ کیا۔ اورا نے شیطانوں کا انکشاف کیا جس کی وجہ سے وہ شیطانی دائرے فینکس میں پیچھے ہٹ گئے۔ ایک لڑکا اور ایک لڑکی مور کو جنم دیا اور عقاب آپ کی عظمت یہ شہزادی ہے۔ عقاب اور شہزادہ مور کیوں شہزادی ایگل اگر وہ مانسی ہوتی۔ مضبوط سپاہی نے اعلان کیا کہ میں نے پرنس ایگل کو جنم دیا ہے جو وارث ہوگا۔ میرا تخت اور مور اسے جنگل میں لے جائیں اور اس کی اچھی طرح دیکھ بھال کریں۔ بالکل کوئی بھی سچ نہیں جان سکے گا مجھے بہت افسوس ہے اگر پیشن گوئی سچ ہے۔ یقیناً ڈیمن لارڈ آپ کو دیوتاؤں کی حفاظت کے لیے اس طرح نہیں چھوڑے گا۔ میرے پاس صرف ایک طریقہ ہے کہ دونوں بچوں کی شناخت کیسے بدلی گئی۔ مور بظاہر نر کے عنوان کے تحت آریہ نام کے ساتھ بڑا ہوا۔ الگ تھلگ رہنے کی وجہ سے شہزادی آریہ کی شخصیت انتہائی غیر متوقع تھی وہ اکثر اپنے نوکروں سے ناراض رہتی تھی حتیٰ کہ لیلا کے ساتھ بھی۔ باغی خاندان کی سب سے مضبوط اولاد جو باغ کی حفاظت میں مہارت رکھتی ہے۔ دیوتاؤں نے جو سوچا ہوگا کہ اس جیسی بہترین عورت کو پسند کرنا ہوگا۔ شہزادی کی حفاظت کریں سب نے یہ نہیں کہا کہ لیلا پرنس ڈین کی بننے والی ہے۔ ساتھی ہاں میں نے سنا ہے کہ وہ زہر کا پتہ لگانے کی طاقت اور صلاحیتوں کے ساتھ پیدا ہوئی تھی۔ بہت تیزی سے ایک دن لومڑی کی شہزادی دانیہ کی نائن ٹیل فاکس قبیلے نے سنا ہے کہ مور دنیا کی سب سے خوبصورت نسل ہے۔ انتہائی غیرت مند سب سے خوبصورت کو اکسانے کے لئے جنگل میں گہرائی میں دیکھ رہے ہیں۔ دنیا میں کچھ ایسا لگتا ہے جیسے یہ صرف ایک قسم کی چیز ہے جسے کوئی بھی دیکھنے نہیں آتا۔ میں دیکھتا ہوں کہ تمباکو نوشی کرنے کے بعد بھی آپ کا مور وہاں چھپ سکتا ہے۔ غیر متوقع طور پر ہوا کے جھونکے کے باعث شعلے پھیلتے ہوئے قابو سے باہر ہو گئے۔ ہر جگہ کیونکہ آگ اتنی مضبوط ہے کہ لیلا جس سے طاقت سے تباہ ہو جاتی ہے۔ گارڈین طبقے کی اولاد کے لیے کوئی جادو نہیں ہے یہ اس سے مختلف نہیں ہے۔ تباہ کن ہونے سے آپ کے ساتھ کیا غلط ہے وہاں کچھ نہیں ہونے والا ہے۔ آپ کے ساتھ ہوا، میں حکم دیتا ہوں کہ میں ٹھیک ہوں شہزادی آپ کی حفاظت کا بہترین طریقہ پالنے کو مضبوط بننا ہے تب سے آریہ مشکل کے سامنے ہتھیار نہ ڈالو بے دخل کرنا بند کر دیا اس نے دن رات سخت تربیت کے بعد اس کا عزم کیا تھا۔ سال میں ایک بار حسب روایت ایک دن لیلا کی حفاظت کے لیے مضبوط ہونا فینکس ہارنے کے باوجود میور کے لیے دواؤں کے پانی کا ایک بڑا پیالہ لایا جادوئی لیلا نے پہچان لیا کہ یہ زہر آلود بیل ہے اور فوراً اسے کھٹکھٹا دیا۔ اس رات نیچے اپنے ماسٹر کے کمرے میں ایک تیز ندی سن کر لیلا نے دھاوا بول دیا۔ میں اور دریافت کیا کہ اس کی خوبصورت میور شہزادی ایک جرات مندانہ میں بدل گئی۔ جو خوبصورت شخص میرے پاس وقت بیتا رہتا ہے، وہ میرے دل کو چھونے والا ہے۔ آگر میں کسی وقت اداس یا ناراض ہوتا ہوں تو، مردانہ ہم آہنگی اور شجاعت کی طاقت مظاہر ہوتی ہے۔ یہ شخص ڈیمن لارڈ کو دھوکہ دینے کا آسانی سے سمجھنے کو مجبور کرتا ہے۔ میں اس پریشان ہوا ہوں کہ میں آپ کی بہترین تربیت میں مدد کرنے کی کوشش کروں گا اور ڈیمن لارڈ کو شکست دینے کا صحیح وقت انتظار کروں گا۔ لیلا کو بچانے کے لئے ہیکل نے فینکس اور ایگل کو شکست دی ہے اور میری محنت ان کی شکست میں اہم کردار ادا کر رہی ہے۔ تم نے میرے مور کے رقص کے لئے وقف کیا ہے، کیا تم اب بھی اتنی جلدی نہیں دیکھنا چاہتے؟ تم میرے مستقبل کا سکہ ہو، اور واقعی میں جانتے ہو کہ میں کیا چاہتا ہوں۔ ہمم میوزک بج رہا تھا، اور ڈیمن لارڈ دھیرے دھیرے مور کے رقص میں ڈوبی اسی لمحے لولا کو دیکھتا ہے۔ موقع پر پرانے شیطان کی جان چھیننے کے لئے بھاگ رہا تھا، جو جوش میں تھا۔ اتنی جلدی خوبصورتی سے لطف اندوز نہیں ہوا کہ ایک غدار ڈیمن لارڈ کو کیسے لایا جا سکتا ہے۔ آسانی سے نیچے اترا اور صرف ایک ہاتھ ہلا کر ڈیمن لارڈ لیلا کو بہت دور تک اڑ گیا۔ دور دیکھ کر محبوب کو چوٹ لگی، آریہ اب اپنے جذبات پر قابو نہ رکھ سکی۔ اس کی آنکھیں سرخ ہو گئیں اور اس کے جسم نے روشنی کی تو ایک سرخی مائل آہ بھری۔ لاپتہ آریہ زیادہ شاہی مان دکھائی دیتا تھا۔ جب تک آپ کو لگتا ہے کہ خدا مجھ سے جھوٹ بولے گا، آپ کی ہمت کیسے نہیں ہوئی کہ آپ قسمت والے کام کر سکیں؟ حریف جدوجہد میں ڈوب گئے جو رب کی پوری چیز کو تباہ کرنے والا تھا۔ دھیرے دھیرے کمزور ہو گیا، اور ایک اور ہٹ مور نے اپنے قبضے میں لے لیا جو بچا تھا۔ ایک اعلیٰ ترین اقتدار پر فائز شخص اب سیاہ دھویں کا بادل ہے۔ نامعلوم ہنسی کی طرف تیزی سے غائب ہو گیا ہنگری لڑکی لیلا کی مدد کے لئے پہنچ گیا، جو اس کے تاریک دنوں میں اس کے ساتھ تھا۔ آریہ تم نے ایسا کیا نہیں، مجھے تمہیں فون کرنا چاہیے۔ Aiden، خاموش زیادہ نہ کرو (تجویز کی حد تک پہنچ گئی)، میں پہلے ہی تھکا ہوا لگ رہا ہوں ایگل۔ فرار ہو کر وہ تخت چھوڑنا چاہتا تھا، ہاہ، ہاہ۔ Aiden کوئی بھی آپ سے بہتر نہیں ہے (تجویز کی حد تک پہنچ گئی)، پوزیشن ہاں میں ہوں۔ ٹھیک ہو جائے گا جب یہ میرے سچے نفس کے تحت ہوگا، یہ دن آخر کار آنے والا ہے۔ کوئی لالچی نہیں (تجویز کی حد تک پہنچ گئی)، شہرت میور اور لیلا کی واپسی پر گہرے جنگل میں اپنی پرامن خوشگوار زندگی گزار رہے ہیں، جیسا کہ پہلے ہم اپنے گھر جانا چاہتے ہیں۔ رات کا کھانا کسی وقت یقیناً ہم فیملی ہیں۔

Post a Comment

0 Comments