میرا بوائے فرینڈ ویمپائر ہے | mera boyfriend vampire hai

 




                                                   میرا بوائے فرینڈ ویمپائر ہے


دیکھو وہ خوبصورت شہزادہ ویمپائر کیوں بن گیا کیا ہو رہا تھا آئیے رو پری کو فالو کرتے ہیں۔ آج کی کہانی کے ساتھ کہانیاں ونس اپون اے ٹائم ہیلی کی خوبصورت بادشاہی میں جس پر حکمرانی تھی۔ آرام دہ ایک باصلاحیت بادشاہ جو ڈیمن سلیئر کی حتمی طاقت کا مالک تھا آرام دہ بادشاہ خوشی سے رہتا تھا اپنی ملکہ کے ساتھ اور اس نے واقعی ایک خوبصورت اور ہوشیار شہزادے کو جنم دیا جو میرا پیارا چھوٹا شہزادہ ہے۔  اب میں آپ کو لباس والا کہوں گا کیا آپ کو یہ پسند ہے وہ تینوں ایک ساتھ خوشی سے رہتے تھے لیکن وہ خوش زندگی زیادہ دیر تک نہیں چلی جب تک کہ ایک دن ویمپائر بادشاہ آیا اور اس بادشاہی پر حملہ کر دیا جو ایک خوفناک تھا۔  قدیم ویمپائر قبیلے کے لیجنڈ کا کہنا ہے کہ وہ اس سے بچنے کے لیے لوگوں کا خون چوس کر زندہ بچ گئے تھے۔ ممکنہ خطرات سے بادشاہی کوزی نے ویمپائر کو شکست دینے اور ختم کرنے کے لیے اپنی تمام تر طاقت استعمال کی۔ کنگ بدقسمتی سے غائب ہونے سے پہلے ویمپائر کنگ نے پرنس ڈریسی کے جسم پر ایک کاٹا چھوڑ دیا اسے واقعی تکلیف ہو رہی تھی اور اس کی بائیں آنکھیں سرخ ہو جاتی ہیں ہاہاہاہا، جوکہ اپنےبیٹےکےلئےترس کھائے۔ شہزادی کے جسم سے سیاہ لعنت کو باہر دھکیلنے کی امید کے ساتھ اس کا بہترین لیکن کوئی فائدہ نہیں ہوا۔ بڑھتے بڑھتے اس کی آنکھوں کے رنگ کے فرق کے ساتھ ساتھ اس کے درد بھی واضح ہوتے گئے۔ زیادہ سنگین کیونکہ اس کے جسم کے اندر دو طاقتیں بہہ رہی تھیں ایک بار بات بن گئی۔ سنجیدہ جب شہزادہ خود پر قابو نہ رکھ سکا اور اس نے تقریباً بادشاہ کے ایک خادم پر حملہ کر دیا۔  فکر مند تھا کہ اسے شہزادہ کو ایک الگ تھلگ جگہ پر رہنے دینا ہے جہاں کسی کو آنے کی اجازت نہیں تھی۔ قریب کے لیے ڈریسی الگ تھلگ تھی اور سب سے نفرت تھی پھر وہ آہستہ آہستہ افسردہ ہوتا گیا بس سارا دن اپنے کمرے میں رہی کوئی بھی اس سے بات نہیں کرنا چاہتا تھا سب اس سے دور رہے اس لیے وہ زیادہ سے زیادہ بزدل ہوتا گیا اور اس نے کسی سے بات چیت نہیں کی جب تک کہ ایک دن وہ نہ کر سکے۔ تنہائی کے خلاف مزید مزاحمت کرنے کے لیے ڈریسی نے ہر ایک کی شناخت سے بچنے کے لیے چپکے سے باہر نکلنے کا فیصلہ کیا اس نے اپنے آپ کو احتیاط سے ڈھانپ لیا اور بادشاہی کے ارد گرد گھومتے ہوئے ان چیزوں کو دیکھا جن کا اسے کوئی موقع نہیں تھا۔ دیکھو اس سے پہلے کہ وہ سوچتا رہا یہاں تک کہ وہ ایک ووڈس کے بیچ میں کھو گیا جب وہ الجھن میں تھا اور  پتہ نہیں وہاں سے کیسے نکلے اچانک اسے ایک زوردار چیخ سنائی دی وہ فوراً وہاں بھاگا۔ اور ایک لڑکی کو دیکھا جو ندی کے بیچوں بیچ لڑکھڑا رہی تھی اس نے خطرے کو نظر انداز کیا اور چھلانگ لگا دی لڑکی کو بچانے کے لیے آپ کا شکریہ آپ واقعی میری زندگی کے نجات دہندہ ہیں ویسے میرا نام سٹیلا ہے۔ لڑکی کو بچانے کے بعد شہزادے کی چادر اچانک گر گئی اور اس کی دو رنگی آنکھیں ظاہر ہو گئیں۔  فوری طور پر ان کا احاطہ کیا کیونکہ اس نے سوچا تھا کہ سٹیلا اچھی طرح سے خوفزدہ ہو جائے گی آپ مختلف ہیں۔ برف کا رنگ یہ واقعی خوبصورت ہے میں نے خوبصورتی سے پہلے ایسی کوئی خوبصورت چیز نہیں دیکھی۔ کیا تم دیکھ رہے ہو یہ ڈراؤنا نہیں ہے میرے خدا ڈرتا ہے کہ تمہاری آنکھیں واقعی خوبصورت ہیں تو میں تمہیں کیا کہوں؟ میں ڈریس سی ہوں آپ کا بہت شکریہ یہ میری زندگی میں پہلی بار ہے کہ کوئی مجھے کہے کہ میری آنکھیں خوبصورت ہیں دونوں جلدی سے مباشرت ہو گئے شہزادہ ہر روز باہر نکلتا اور ندی کی طرف جاتا  سٹیلا کے ساتھ ان کی تاریخ میں آہستہ آہستہ جذبات پیدا ہوئے اور وہ دونوں ایک دوسرے سے پیار کر گئے۔  خوشی میں ڈوبے بغیر یہ جانے کہ انہیں پرسی نے ویمپائر کے ایک شاگرد نے پکڑ لیا تھا۔ کنگ جو ویمپائر کنگ کو دوبارہ جنم دینے کے لیے ہر روز کوشش اور کوشش کرنے سے پہلے لڑائی میں زندہ تھا۔ اس نے جنگل میں جانوروں کو پکڑ لیا کیونکہ ویمپائر کنگ کی خوراک اس کی زندگی کو برقرار رکھتی تھی ہاہاہاہا  عام روح کبھی بھی میرے آقا کی دوبارہ پیدائش میں مدد نہیں کر سکے گی صرف وہی چیز ہے جو مدد کر سکتی ہے۔ اس شہزادے کا خون میں نے شاہی محل میں گھسنے کے تمام طریقے آزمائے لیکن کوئی فائدہ نہیں ہوا۔ اب وہ چھوٹا بچہ مفت میں میرے پاس آیا تھا میرا موقع واقعی آیا پرسی نے گرفتاری کا منصوبہ بنایا سٹیلا کی ماں تم کون ہو اگر تم اپنی ماں کو بچانا چاہتے ہو تو میری ماں کو کیوں پکڑنا چاہتے ہو؟ بہتر ہے کہ اپنے بوائے فرینڈ کو تبادلہ کرنے کے لیے یہاں لے آؤ ورنہ میں اس کی ساری روح نکال دوں گا جسے میں موت کے گھاٹ اتار دوں گا۔ یہاں کھڑے رہو اور اپنی ماں کو خطرے میں دیکھو میں اسے یہاں لاؤں گا اور اسے بچانے کا راستہ تلاش کروں گا۔  ان دونوں کو محفوظ رکھنے کے لیے سب کچھ قربان کر دیا اس دن سٹیلا نے ڈریسی سے جھوٹ بولا کہ وہ کرے گی۔ ڈرسی کو ایک خوبصورت جگہ پر لے جاو لیکن وہ ویمپائر کنگز ہائی وے تھا ویمپائر کنگ ہنس پڑا اونچی آواز میں اس نے فوراً سٹیلا کو بہت دور کھٹکھٹایا اور ڈریسی پر حملہ کرنے کے لیے وہاں پہنچ گیا جسے اس نے استعمال کیا۔ گریسی کا خون چوسنے کا جادو پھر دھیرے دھیرے اپنے عاشق کو تکلیف میں دیکھ کر اپنی اصلی شکل ظاہر کر دی سٹیلا نے ویمپائر کنگ کو باہر دھکیلنے کے لیے وہاں پہنچنے والے تمام خطرات کو نظر انداز کیا اور اسے ایک جادوئی اس کی طرف سے حملہ ٹریسی مجھے ہچکچاہٹ سے آپ کو دھوکہ دینے کے لئے معذرت خواہ ہوں لیکن میں آپ سے پیار کرتا ہوں میں سب کچھ قربان کروں گا آپ کی حفاظت کرنی ہے گریسی غصے سے چلائی اچانک اس کا جسم چمک گیا وہ ویمپائر بن گیا اور اس کے خلاف لڑنے کے لیے ویمپائر کنگ کے پاس پہنچا اس نے اپنی ویمپائر سلیئر طاقت سے پوری کوشش کی۔ لیکن وہ ویمپائر کنگ کو شکست نہیں دے سکا تھا ویمپائر کنگ بری طرح ہنسا اور جادو کیا ٹریسی کی طرف حملہ کیا پھر اس نے گریسی کا خون چوسنے کا ارادہ کیا ایک بار پھر غیر متوقع طور پر جب جادوئی حملے نے گریسی کو چھو لیا اس سے وہ زخمی نہیں ہوا اور یہ ویمپائر سلیئر پاور کے ساتھ بھی مل گیا۔  اس کے جسم کے اندر ڈریسی اپنے جسم کے اندر طاقت کے تیز بہاؤ کو واضح طور پر محسوس کر سکتی تھی کہ وہ بہادری سے کھڑا تھا۔ ویمپائر کنگ اور اس کے چیلوں کو ویمپائر قبیلہ بنانے کے لیے لڑنے اور شکست دینے کے لیے وہاں پہنچ گیا۔ ویمپائر کو ختم کرنے کے بعد مکمل طور پر شکست ہو جائے بادشاہ گریسی نے سٹیلا کو ٹھیک کرنے کے لیے جادو کیا اور وہ دونوں مل کر اس کی ماں کو گھر لے آئے سٹیلا پلیز مجھے معاف کر دیں کہ میں آپ سے یہ بات چھپا رہی ہوں میں شہزادہ ہوں۔ اس بادشاہی کے بارے میں جب میں بچپن میں تھا مجھے ویمپائر کنگ کی طرف سے تکلیف دہ لعنت ملی جس نے ہر چیز کو بنایا ایک مجھ سے دور رہو لیکن تم ہی تھے جس نے مجھے محبت کی کمی دی اور موت سے بچایا میں آپ سے پیار کرتا ہوں والد ہہ مجھے اپنی بے قاعدہ حرکتوں پر افسوس ہے جس نے خود کو خطرے میں ڈال دیا لیکن خوش قسمتی سے میں ہمیشہ سٹیلا بائے مائی سائیڈ تھی اس نے میری جان بچائی اور میرے ساتھ بالغ ہو گئی بادشاہ واقعی خوش تھا۔ جب یہ معلوم ہوا کہ اس کا بیٹا بالغ ہو گیا ہے تو اس نے ٹریسی کو تخت دے دیا اور پوری بادشاہی ہو گئی۔  ہمیشہ کے بعد امن اور خوشحالی میں حکومت کی۔


Post a Comment

0 Comments