سپر ماریو مہم | Super Mario Mahem

 



سپر ماریو مہم


ہر کوئی اس ہیرو کی لازوال کہانی کو جانتا ہے جو ہر رکاوٹ کو عبور کرکے شہزادی کو بچاتا ہے۔  اور راکشسوں کو صرف اس کے ساتھ رہنے کے لیے شکست دیتا ہے لیکن اگر شہزادی بچنا نہیں چاہتی تو سبسکرائب کریں پریوں کی کہانیوں کی قطار میں یہ جاننے کے لیے کہ وہ دن خاص دن تھا مشروم کنگڈم کے لوگ جمع ہوئے راجکماری پیچ کے ممکنہ شوہر کے انتخاب کی تقریب کے لیے محل میں یہاں تک کہ پلمبنگ برادرز  ماریو اور Luigi کو مدعو کیا گیا تھا میں حیران ہوں کہ شہزادی پیچ کا دل جیتنے والا خوش قسمت کون ہوگا۔ یقینی طور پر استعمال نہیں کیا نہیں میں پیچ کے مستقبل کے شوہر کا اعلان کروں گا خوش قسمت آدمی بدقسمتی سے پیچ کا دعویدار  سلیکشن کی تقریب کو باؤزر نے برباد کر دیا بادشاہت کے بدنام زمانہ عفریت کو نقصان نہ پہنچائیں۔  شہزادی شہزادی میری ہے ہم ایسا نہیں ہونے دیں گے باؤزر تیزی سے محل سے بھاگ گیا بیٹی کے اغوا سے پریشان ہو کر نظروں سے اوجھل ہو کر گٹر کے پائپ میں چھلانگ لگا دی  کنگ اسے واپس لانے کے لیے کچھ بھی کرنے کو تیار تھا جو بھی شہزادی کو بچائے گا اسے مقرر کیا جائے گا۔  رائل نائٹ جو میری بیٹی کو یہاں واپس لانے کے لیے ضرورت کے مطابق سونا فراہم کرے گی۔  مہاراج آپ فکر نہ کریں ہم شہزادی کو ضرور واپس لائیں گے برائے مہربانی بادشاہ ہمیں یہ کام سونپ دیں۔  ماضی میں ان کی بہادری کی وجہ سے ماریو اور لوگی پر بھروسہ کیا اس نے انہیں امداد کے لیے ہتھیار فراہم کیے  وہ جنگ میں ہیں ہمم شہزادی کی زندگی کا انحصار یوٹیوب پر ہے ماریو اور لوئیگی کا بہت سے کوپا ٹروپاس گومبا اور یہاں تک کہ ایک آدم خور پودے کا سامنا ہوا لیکن وہ دونوں بھائیوں کی طاقت کا کوئی مقابلہ نہیں تھا ہاں میں شہزادی سے شادی کر کے امیر ترین بن جاؤں گا  مشروم کنگڈم میں آدمی ہر ایک کے پاس بادشاہ کے قلعے سے بڑا ہے آپ سوچ رہے ہیں۔  بہت آگے چلو شہزادی کو بچانے پر توجہ مرکوز کرتے ہیں آخرکار وہ باؤزر کے بڑے قلعے میں پہنچ گئے قلعہ کے سامنے لاوے کا ایک بلبلا دریا تھا جس پر ہا کو عبور کرنے کے لیے کوئی پل نہیں تھا لیکن اندر کی طرف تھا۔ وہ نہیں جس کی وہ توقع کر رہے تھے کہ شہزادی پیچ ایک اجنبی کے بازوؤں میں لپٹی ہوئی تھی اور ایسی نہیں لگ رہی تھی وہ خطرے میں تھی تم یہاں کیا کر رہے ہو ہمیں بادشاہ نے بھیجا ہے ہاہاہا تم کون ہو تم کون ہو؟ شہزادی کے ساتھ میرے باؤنسر دیر نہ کریں براہ کرم پرسکون ہو جائیں اور ہم عجیب جوڑے کے پیچھے وضاحت کریں  ماضی میں ایک المناک کہانی تھی Bowser اور Peach خفیہ طور پر محبت کرنے والے تھے Bowser Peach سے محبت کرتے تھے اور اسے کئی بار اغوا کرنے والوں اور چوروں سے بچایا جو اس کے پیچ کو نقصان پہنچانا چاہتے تھے آہستہ آہستہ  اس سے اور اس کی محبت کو قبول کر لیا وہ چھپ چھپ کر ملے لیکن ایک دن ان کو بادشاہ نے دریافت کر لیا۔ عظمت نے ایک ایسے رشتے کی مخالفت کی جس میں میری بیٹی کے قریب جانا منع تھا وہ واحد شہزادی تھی۔ بادشاہی اور وہ کسی عفریت کے ساتھ نہیں ہو سکتی تھی ان کی شکل و صورت اور پس منظر سے میل نہیں کھاتا تھا۔ باؤزر نے پھر بھی پیچ کو خطوط بھیجے اور ان میں سے ایک اس نے ایک ساتھ رہنے کے لیے اغوا کا منصوبہ بنانے کی تجویز پیش کی۔ پیچ کا خیال تھا کہ اس کے والد باؤزر کو کبھی قبول نہیں کریں گے کیونکہ وہ ایک عفریت تھا جسے اسے آلہ بنانے کی ضرورت تھی۔  جو باؤزر کو انسان میں تبدیل کر سکتا ہے اس کا بنیادی جزو ایک نایاب قوس قزح کا مشروم تھا۔  مشروم کنگڈم کے پاس اس میں سے صرف ایک تھی جس کی بادشاہی کے تہہ خانے میں احتیاط سے حفاظت کی گئی تھی۔  رائلٹی اس تک رسائی حاصل کر سکتی تھی جب پیچ اور باؤزر قلعے میں واپس آئے انہوں نے ایک بنانے کی کوشش کی۔ رینبو مشروم سے جادوئی تاج ہمم جادوئی تاج باؤزر کو تبدیل کرنے میں کامیاب ہوگیا ایک انسان کے طور پر وہ منصوبہ باؤزر کو ختم کرنے کے بعد بادشاہ سے ایک ساتھ رہنے کی اجازت طلب کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔  اداسی سے پیچ نے اس کا ہاتھ تھاما وہ صرف اس کے ساتھ رہنا چاہتا تھا جس سے وہ پیار کرتا تھا میں اب سمجھتا ہوں تو تم نے کیا۔  آڑو کے لئے سب کچھ ٹھیک ہے میں بادشاہ کو سمجھانے میں آپ کی مدد کروں گا نہیں یہ آپ ہی ہوں گے جنہوں نے جادو کیا ہے۔ وہ آپ جیسے عفریت سے کیسے پیار کر سکتی ہے کہ ارغوانی مشروم ایک نامکمل تجربہ ہے میرے والد کے کھانے سے آپ بہت بڑے ہو جائیں گے لیکن اس کا سائیڈ ایفیکٹ شخصیت میں مستقل تبدیلی ہے۔  ہمیشہ کے لیے متشدد بننا بادشاہ کو سچ معلوم ہو گیا ہو گا لیکن اس نے ضد کر کے کھمبی دے دی۔ Luigi کو پیچ واپس لانے کے لیے بے چین پچ میری بیوی مشروم کنگڈم کا بھی ہوگا۔  مجھے خوش آمدید Luigi Bowser نے غصے سے ایک کوپا پکڑا اور Luigi کی طرف پھینک دیا جس نے اسے آسانی سے  واپس چھپا دیا  پھر ماریو کی مدد کے لیے بھاگا Luigi کو پکڑنے میں  پیچ کو مضبوطی سے پکڑا اور دروازہ توڑ کر فرار ہونے میں ماریو اور باؤزر کو کچھ وقت لگا ہوش بحال کریں چلیں ہمیں ماریو اور باؤزر کے ساتھ مل کر کام کرنے میں مدد مانگنی ہے  پینگوئن کنگ ماریو اور باؤزر کے سامنے قریبی برف کی بادشاہی نے سب کچھ بتایا اور گھٹنے ٹیک دیے مدد کی بھیک مانگنے کے لیے مجھے ڈر ہے کہ میں آپ کی مدد نہیں کر سکتا اس خطرناک جامنی مشروم کے مضر اثرات نہیں ہو سکتے مایوسی کے عالم میں ماؤزر نے بادشاہ کے سنہری عرش کے نیچے ایک سینہ دیکھا اسے یاد آیا آئس کنگڈم نے ہوپ سٹار کو ایک طاقتور نمونہ بنایا جس نے اس کے بیئرر کو ناقابل تسخیر بنا دیا  جو بھی اسے پہنتا ہے اسے انسان میں بدل دیں کیا آپ اس دور کے لیے اپنے امید کے ستارے کو تجارت کرنا چاہتے ہیں؟ پاگل تم ہمیشہ کے لیے عفریت بننے سے ڈرتے ہو یہ ٹھیک ہے میرے لیے پیٹر کی حفاظت سب سے اہم ہے  اس چیز پر پینگوئن کنگ نے ایک لمحے کے لیے غور کیا اور پینگوئن کے اپنے فن پارے کے تبادلے پر رضامندی ظاہر کی کنگ کافی سطحی اور انسانوں کی خوبصورتی کا جنون میں مبتلا تھا جس کو اس نے تاج دینے کا منصوبہ بنایا تھا۔ اس کی بیوی ایک خوبصورت عورت بننے کے لئے ہاتھ میں ایک ستارہ کے ساتھ ماریو اور Bowser مشروم میں واپس آئے میرے والد کے کھانے سے آپ بہت بڑے ہو جائیں گے لیکن اس کا سائیڈ ایفیکٹ شخصیت میں مستقل تبدیلی ہے۔  ہمیشہ کے لیے متشدد بننا بادشاہ کو سچ معلوم ہو گیا ہو گا لیکن اس نے ضد کر کے کھمبی دے دی۔ Luigi کو پیچ واپس لانے کے لیے بے چین پچ میری بیوی مشروم کنگڈم کا بھی ہوگا۔  مجھے خوش آمدید Luigi Bowser نے غصے سے ایک کوپا پکڑا اور Luigi کی طرف پھینک دیا جس نے اسے آسانی سے واپس چھپا دیا  پھر ماریو کی مدد کے لیے بھاگا Luigi کو پکڑنے میں  پیچ کو مضبوطی سے پکڑا اور دروازہ توڑ کر فرار ہونے میں ماریو اور باؤزر کو کچھ وقت لگا ہوش بحال کریں چلیں ہمیں ماریو اور باؤزر کے ساتھ مل کر کام کرنے میں مدد مانگنی ہے  پینگوئن کنگ ماریو اور باؤزر کے سامنے قریبی برف کی بادشاہی نے سب کچھ بتایا اور گھٹنے ٹیک دیے  مدد کی بھیک مانگنے کے لیے مجھے ڈر ہے کہ میں آپ کی مدد نہیں کر سکتا اس خطرناک جامنی مشروم کے مضر اثرات نہیں ہو سکتے مایوسی کے عالم میں ماؤزر نے بادشاہ کے سنہری عرش کے نیچے ایک سینہ دیکھا اسے یاد آیا آئس کنگڈم نے ہوپ سٹار کو ایک طاقتور نمونہ بنایا جس نے اس کے بیئرر کو ناقابل تسخیر بنا دیا  جو بھی اسے پہنتا ہے اسے انسان میں بدل دیں کیا آپ اس دور کے لیے اپنے امید کے ستارے کو تجارت کرنا چاہتے ہیں؟ پاگل تم ہمیشہ کے لیے عفریت بننے سے ڈرتے ہو یہ ٹھیک ہے میرے لیے پیٹر کی حفاظت سب سے اہم ہے  اس چیز پر پینگوئن کنگ نے ایک لمحے کے لیے غور کیا اور پینگوئن کے اپنے فن پارے کے تبادلے پر رضامندی ظاہر کی کنگ کافی سطحی اور انسانوں کی خوبصورتی کا جنون میں مبتلا تھا جس کو اس نے تاج دینے کا منصوبہ بنایا تھا۔ اس کی بیوی ایک خوبصورت عورت بننے کے لئے ہاتھ میں ایک ستارہ کے ساتھ ماریو اور Bowser مشروم میں واپس آئے کنگڈم مشروم کنگڈم میں ہلچل ہوتی تھی لیکن اب یہ خاموش ہے جلدی کرو ہمیں بہت سی چیزوں کی ضرورت ہے  ربڑ کے مشروم اور ہتھیار میں پوری فوج لے کر دوسری ریاستوں کو فتح کروں گا Luigi بند  ثقب اسود میں بادشاہ اور اب وہ پوری مملکت پر حکومت کرتا ہے تم یہاں کیا کر رہے ہو جانے دو لولی جی ٹھیک ہے اوہ آپ کہیں نہیں تھے میں ٹھیک ہوں لیکن آپ کا تاج کہاں ہے اوہ میں نے اسے ستارے کے لئے تجارت کیا  ماریو لیکن چلو جلدی سے لوگی کے لیے تریاق بنائیں میں یہاں رہوں گا ماریو کی مدد کرنے کے لیے تم پاگل ہو Luigi آپ کو اس سے دور نہیں ہونے دیں گے آپ کچھ بھی نہیں ہیں ایسا لگتا ہے کہ مجھے آپ کو سبق سکھانا ہے۔  میرا ہم اس کے بارے میں دیکھیں گے شکریہ جاگ جاؤ Luigi آپ کو پسند نہیں کرتا چپ رہو ماریو نے اپنے سب کو طلب کیا  ہوپ اسٹار کی طاقت سے اس نے ایک بہت بڑا شعلہ جاری کیا جو اتنا مضبوط تھا کہ اس نے Luigi کو تقریباً جلا دیا۔ لیکن ماریو کو یہ نہیں معلوم تھا کہ جامنی کھمبی نے Luigi کو بھی امید کے برابر طاقت دی تھی۔  اس وقت ستارہ آڑو Luigi کے لیے تریاق کے ساتھ نمودار ہوا اوہ کیا میں نے اس وجہ سے کیا تم ٹھیک ہو Luigi  مجھے واقعی میں سب سے افسوس ہے کہ میں نے توقع نہیں کی تھی کہ معاملات اس حد تک جائیں گے یہ ٹھیک ہے اب یہ سب ختم ہو گیا ہے Luigi میں نے آپ کو دیا میری بیٹی کو بچانے کا ایک ہتھیار لیکن اس کے بجائے آپ نے ایسی چال چلائی کہ مجھے واقعی افسوس ہے آپ کی عظمت لیکن یہ میری غلطی ہے کہ آپ کو ارغوانی مشروم دینے میں میں نے غلطی کی تھی اس بار میں نے آپ کو معاف کردیا لیکن  آپ کو پیچ کے بارے میں مزید سوچنے کی اجازت نہیں ہے ہاں آپ کی عظمت، آس پاس کے لوگ سرگوشی کرنے لگے  باؤزر اور پیچ کے بارے میں بادشاہ نے شرمندگی کا اظہار کرتے ہوئے اپنے والد کو سب کچھ بتایا  ایک ڈرامہ جسے میں اور بوزر سٹیج کرتے ہیں لیکن یہ سب اس لیے تھا کیونکہ ہم چاہتے تھے کہ آپ ہماری محبت کو قبول کریں میں نے ایک تاج بنایا باؤزر کے انسان بننے کے لیے لیکن اس نے اسے ستارے سے بدل دیا لیکن اگر وہ انسان نہ بن سکا تو I اب بھی اس سے پیار کرتا ہوں پلیز ابا جان آپ کی عظمت کو سمجھیں پلیز مجھے آڑو کے ساتھ رہنے کی اجازت دیں میں وعدہ کرتا ہوں۔  میری ساری زندگی اس کی اور مشروم کی بادشاہی کی حفاظت کریں کیا آپ واقعی میری بیٹی سے پیار کرتے ہیں؟ بظاہر اس محبت سے قائل ہو گیا جو باؤزر اور پیچ بادشاہ کے درمیان کوئی حد نہیں جانتا  بادشاہ نے دونوں کو قبول کر لیا باؤزر اور پیچ کی شاندار شادی کا بہت بہت شکریہ  ہمیشہ ہیرو بنیں جس کی اس مشروم کنگڈم کو ضرورت ہے ہاں یقین ہے عظمت معاف کیجئے گا آپ کی عظمت آپ دونوں کو مبارک ہو مجھے امید ہے کہ آپ ایک ساتھ خوش ہوں گے Bowser اور Peach نے یہ ثابت کیا۔  ان کی اصلیت سے قطع نظر ہر ایک ایسی محبت کا مستحق ہے جو مکمل اور مکمل ہو۔ اس کے بعد وہ خوشی سے زندگی گزاریں گے۔

Post a Comment

0 Comments