فینکس دیوی اور لیڈی موت | Phoenix Devi aur Lady Maut

 



فینکس دیوی اور لیڈی موت


مرنے کے بعد بدکار روحوں سے ان کی یادیں چھین لی جائیں گی اور کفارہ ادا کرنے کے لیے ریپر بن جائیں گے۔ انی دنیا میں ان کے گناہوں کے لیے ان کا فرض ہے کہ وہ روحوں کو جہنم میں لے جائیں تاکہ جزا ملے کوئی رعایت نہیں ہے کہ وہ لاکھوں دوسرے لوگوں کی طرح ایک ریپر ہے آپ کو کافی روحوں کو جہنم میں لے جانے کے قابل ہونا ضروری ہے اس کی یادیں دوبارہ حاصل کریں اور مینا کو ایک طویل عرصے سے ریپر رہنے کے باوجود دوبارہ جنم لینے کی اجازت دی جائے ہر بار جب وہ ہم سب کو جہنم کی طرف لے جاتی ہے تب بھی منتقل ہوتی ہے وہاں روحیں ہیں جو اپنی موت کو قبول کرتی ہیں لیکن بہت سی دوسرے لوگ زندگی سے چمٹے رہنے کی کوشش کرتے ہیں ہہ ہم زندہ لوگ بھی ہوتے ہیں جو اپنے پیاروں سے چمٹے رہنے کی کوشش کرتے ہیں مینا کو ان روحوں کو لے جانے سے روکیں یقیناً مینا نہیں سمجھ سکتی کہ سب ٹھیک کیوں ہیں۔ وہ اتنے ضدی ہیں کہ وہ ایک بہتر زندگی میں دوبارہ جنم لے سکتے ہیں تاہم وہ لوگ اس کے لیے محرک ہیں۔ مینا اپنا فرض پورا کرنے کے لیے زندگی سے لطف اندوز ہونے کے لیے اور یہ جاننا چاہتی ہے کہ اس قدر قیمتی کیا ہے کہ ہر کوئی اسے پکڑنے کی کوشش کرتا ہے ایک بار مینا کو اینی کے بیٹے کو اکیلی ماں لینے آنا پڑا تم نے وہ چہرہ کیا پہنا ہوا ہے تم ری ریپر ہو نہیں نہیں ایسا نہیں ہو سکتا یہ بہت جلد ہے پلیز مت ہمم اب وقت آگیا ہے کہ اینی نو مینا کو کبھی بھی اس طرح کسی روح کو چھوڑنے میں دشواری نہیں ہوئی تھی اس سے پہلے کہ آپ کو چھوڑنا پڑے بچہ جانا اینی ہمم اینی کی صرف ایک ہی خواہش تھی کہ وہ اپنے بیٹے کو ماں کی محبت کی طاقت سے بچائے۔ اس کی انگلیاں پہلے حرکت کرتی ہیں اور اس نے اپنی پوری طاقت اسے حاصل کرنے کے لیے استعمال کی تھی کہ اچانک وہ ٹھوکر کھا کر سیدھی گر گئی۔ لیڈی ریپر کی طرف نہیں پلیز مجھے میرا بچہ واپس مت دو مجھے واپس نہیں کر سکتے تم کیوں نہیں کر سکتے تم سمجھتے ہو کہ لڑکے کے جانے کا وقت آگیا ہے آخر مینا لڑکے کو جہنم میں لے جانے میں کامیاب ہو گئی لیکن بہت دنوں بعد کسی طرح اینی نے اپنے بچے کو واپس کرنے کا مطالبہ کرنے کے لیے جہنم کا راستہ بنایا تھا۔ بات پلیز مجھے میرا بچہ واپس کر دو میں آپ سے التجا کرتا ہوں کہ پلیز میری جان لے لو اس کے بجائے میری جان لے لو نہیں مجھے مت دو چپ رہو کیا شور ہے تم ابھی تک زندہ ہو تم یہاں کیسے اترے ہمم ہہ ہو گیا کیونکہ وہ اپنے بیٹے سے اتنی محبت کرتی تھی کہ اینی کو جہنم میں اترنے کا راستہ مل گیا تھا اس نے منت کی۔ جہنم کا بادشاہ اس کے بچے کو اس کے پاس واپس کرنے کے لئے یہاں تک کہ اس کے بچے کے لئے اس کی اپنی جان کا بدلہ دینے کے لئے تیار ہے کچھ جاندار اپنے طور پر جہنم کی طرف جانے کا راستہ تلاش کر سکتے تھے جس میں اینی کی شدید روح تھی۔ یہاں تک کہ ایک طاقتور دیوتا کو چھوا اور اس کا بیٹا ابھی بہت چھوٹا اور معصوم تھا اور جہنم کا بادشاہ تھا۔ اینی کی زچگی کی محبت کی وجہ سے ہر کوئی اسے یہاں نہیں پہنچا سکتا میں آپ کو ایک موقع دے سکتا ہوں۔ آپ کا بیٹا یہاں کافی عرصے سے نیچے ہے وہ عام طریقوں سے واپس نہیں آسکتا لیکن فینکس دیوی آپ کی مدد کر سکتے ہیں آپ کو فینکس کنگڈم میں جا کر چیلنجوں پر قابو پانا اور براہ راست کرنا چاہیے۔ اس سے گزارش ہے کہ آپ یہ کر سکتے ہیں میں کچھ بھی کروں گا میں صرف اتنا پوچھوں گا کہ میرا بیٹا جہنم کا بادشاہ رہتا ہے۔ اینی کے عزم سے خوش اسمینا اینی کے خاندان کے لیے ذمہ دار ریپر تھی۔ فینکس کنگڈم میں اینی کے ساتھ خوش قسمتی سے مینا ایک بار کافی روحیں اپنے ساتھ لائی تھی۔ اس نے یہ آخری مشن مکمل کیا کہ وہ اپنی یادوں کو دوبارہ حاصل کر سکتی ہے اور ایک انسان کے طور پر دوبارہ جنم لے سکتی ہے۔ تاہم آپ کو ان چیلنجوں میں مداخلت کرنے کی اجازت نہیں ہے جو فینکس دیوی انہیں استعمال کرے گی۔ جانے سے پہلے اس کا اندازہ لگانے کے لیے اینی نے اپنے بیٹے سے ملنے کی درخواست کی یقیناً وہ ہر ایک کو چھو نہیں سکتے تھے۔ دوسری اگرچہ یہ اس کا آخری وقت تھا کیونکہ ریپر مینا کو پھر بھی علیحدگی کے مناظر مشکل لگے جہنم کے بادشاہ کی ہدایات پر عمل کرتے ہوئے وہ مسی جنگل میں گہرائی میں داخل ہوئے جہاں داخلی راستہ فینکس کنگڈم میں غار کے آخر میں پڑی مینا اس لمحے کے لیے تڑپ رہی تھی جب وہ دوبارہ جنم لے گی۔ اور ریپر ہونے کے بوجھ سے آزاد زندگی گزاریں ہاہاہا میں کس راستے پر جاؤں ہاہاہا میں نہیں ہوں آپ کی مدد کرنے کی اجازت ہے اور سچ کہوں کہ میں نہیں جانتا لیکن وہاں موجود وہ شخص چاندی کے بالوں والی ڈائن ہو سکتا ہے۔ فینکس کنگڈم کے راستے میں پہلی رکاوٹ تھی حالانکہ وہ جانتی تھی کہ اس کا مطالبہ کیا ہے کہ اینی مایوسی میں رہنمائی کے لیے سورج کی کرنوں کی طرح چمکتے اپنے لمبے سنہری بالوں کی تجارت کرتی ہے مینا اور اینی کے آمنے سامنے ہونے کے فوراً بعد بالوں کا تبادلہ کر دیا ہہ انڈیا بالوں کی قیمت زیادہ نہیں رہی دوسرا چیلنج ان کے پیچھے سے آواز آئی کہ بوڑھی چڑیل دریا پار کرنے میں ان کی مدد کر سکتی ہے۔ آگے لیکن یقیناً وہ بدلے میں اینی سے کچھ چاہتی تھی اور وہ کچھ اس کی تم تھی۔ اینی نے کوئی ہچکچاہٹ محسوس نہیں کی اور بغیر کسی وضاحت کے فوراً اتفاق کر لیا ہم سب جانتے ہیں کہ اینی چاہتی ہے ایک خوبصورت عورت مرجھائی ہوئی بوڑھی ہاگ میں بدل گئی تھی ہاہاہا کشتی پر چڑھ جاؤ اور میں رول کروں گی میرا مطلب ہے کہ میں یقیناً اینی کے تبادلے کا مشاہدہ کیا تھا ایک ریپر ہمیشہ زندگی کے بارے میں متجسس رہتا ہے جسے وہ چھپا نہیں سکتی تھی۔ اس تجارت کے بارے میں اس کا تجسس ہاں کیا معاملہ ہے لیڈی ریپر اوہ یاد دلائیں میں پوچھنا چاہتا ہوں کہ آپ کیوں ہیں آپ اپنی خوبصورتی کو زیادہ دیر تک خوبصورت سمجھیں گے کہ ایک بدصورت شخص کی طرح زندگی گزارنا اس قابل ہو گا کہ جوانی ہے۔ عارضی ریپر کی خوبصورتی صرف جلد کی گہری ہوتی ہے اس کا موازنہ کسی شخص کے اندر کی خوبصورتی سے نہیں کیا جاسکتا اہم بات یہ ہے کہ لڑکا میری زندگی کا کیا مطلب ہے اس کے بغیر میں ہر چیز کی تجارت کرنے کو تیار ہوں۔ وہ دوسرے کنارے تک پہنچتے ہیں مینڈک آہستہ آہستہ منتشر ہوتا ہے وہ دھند ختم ہوتی ہے ہمیں ہونا چاہیے آہ کے قریب پہنچ کر یہ جہنم کے بادشاہ نے ظاہر نہیں کیا ڈائن غار فینکس بادشاہی کی طرف لے گئی ہاہ بھٹکنے والوں کو فینکس تک پہنچنے سے پہلے ایک خوفناک سزا کا سامنا کرنا پڑے گا لہذا ہم آسانی سے نہیں کر سکتے ہر غار کو آزمائیں آہ ٹھیک ہے آپ کیا چاہتے ہیں بوڑھا جادوگر نابینا جادوگر اینی کو کھاتے ہوئے مسکرایا حالانکہ وہ اسے اپنی بند آنکھوں سے دیکھ سکتا تھا وہ تیسری آزمائش تھی اور ہم میں سے اکثر اندازہ لگا سکتے تھے۔ اس نے غریب پچھتاوا ماں سے خواہش کی مینا ایک بار پھر اینی کی پسند سے گرفت میں آگئی ہماری اینی کو اپنے بچے کو بچانے کی امید کی پرورش کے لیے اپنی بینائی قربان کرنی پڑی ریپر مجھے فالو کریں لیکن پریشان نہ ہوں آپ چیلنج پاس کر چکے ہیں بس اینا کو فالو کرنا پڑا فینکس کنگڈم کے بقیہ سفر کے لیے اینی کا ہاتھ پکڑو یقیناً مینا اب بھی اینی کے فیصلے پر سوال کیا لیکن اس نے اینی سے پہلے کی طرح ہچکچاہٹ محسوس نہیں کی جی ہاں لیڈی ریپر آپ تیار ہیں ایسا کرنے کے لیے آپ کی بینائی کی قربانی اب سے آپ دیکھ نہیں پائیں گے کہ آپ کیسے زندہ رہیں گے۔ اور بچہ اگر آپ اسے بچا سکتے ہیں تو آپ اس کی دیکھ بھال کا منصوبہ کیسے بناتے ہیں آپ کیوں جینا چاہتے ہیں۔ اس طرح بہت سے معذور لوگ اس دنیا میں رہنے میں کامیاب ہوگئے ریپر کیا آپ نہیں دیکھ سکتے کہ اگر وہ کر سکتے ہیں۔ ایسا کیا میں نے پہلے بھی کہا تھا بچے کے لیے میں کچھ بھی کروں گا سرنگ کے آخر میں آپ کی روشنی ہے یہ اینی نے کیا لیکن مینا کو غلطی ہوئی ایک آخری آزمائش اینی کے لیے باقی تھی کہ وہ شیطان پر قابو پا لے فینکس کنگڈم کا دربان انہیں گزرنے نہیں دے گا جب تک کہ مجھے اپنی جان نہ دے اور آپ پاس ہو گیا اور اس نے بغیر سوچے سمجھے اتفاق کر لیا سٹین وہ ایسے کاموں میں ہیرا پھیری کرے گا جو آپ کبھی نہیں کر پائیں گے۔ دوبارہ جنم لینا یا فرار مجھے تنہا چھوڑ دو اگر تم اپنی باقی زندگی اس دن تک بے چینی میں گزارو گے تم خوش رہو یہ زندہ بھی نہیں ہے یا جب تک میرا بیٹا زندہ ہے مجھے اکیلا چھوڑ دو میں نے تم سے کہا تھا کہ میں کچھ بھی کروں گا۔ تم کیوں نہیں سمجھتی تم اس معاملے میں مداخلت نہیں کر سکتی کیا تم مینا ہی دیکھ سکتی تھی۔ بے بسی سے جیسے اینی نے شیطان کے ساتھ معاہدہ کیا لیکن مینا کو کچھ عجیب سا محسوس ہوا جو وہ سمجھ سکتی تھی۔ لوگ زندگی سے اتنی شدت سے کیوں چمٹے رہتے ہیں چاہے وہ مشکلات اور تکلیفوں سے بھری ہو بے شمار آزمائشوں کے بعد وہ آخر کار فینکس بادشاہی تک پہنچ گئے جو کہ شاندار اور شاندار تھی۔ مینا کی خوفناک اور آسیب سے بھری انڈرورلڈ فینکس دیوی کے لئے زندگی کی طاقت سے بھرا ہوا ہزاروں سال زندہ رہے ہوں گے لیکن اس کے چہرے پر مینا کی عمر کا کوئی نشان نہیں تھا۔ دیوی کے بارے میں کچھ عجیب بات یہ نہیں سمجھنی چاہئے کہ یہ کیا تھا مجھے بتاؤ کہ ایک ریپر نے کیوں لیا یہاں ایک انسان جب اینی نے فینکس کی دیوی مینا سے بات کی تو وہ خواب میں سوچوں میں گم تھی۔ اپنے مشن کو مکمل کرنے اور دوبارہ جنم لینے کی آواز نے مینا کو حقیقت کی طرف لوٹا دیا فینکس دیوی نے اینی کے بیٹے کو زندہ کرنے سے انکار کر دیا حالانکہ اس نے تقریباً سب کچھ قربان کر دیا تھا۔ اس جگہ تک پہنچنا ہے لیکن دیوی آپ اینی کی فرمائش کو منظور کیوں نہیں کر سکتیں کوئی مطلب نہیں فینکس صرف زندہ لوگوں کو شفا دے سکتا ہے ہم ان لوگوں کے لئے کیا کر سکتے ہیں جو پہلے ہی گزر چکے ہیں لیکن یہ کیسے کہا گیا تھا مزید یہ کہ اینی نے ان تمام چائے پر قابو پا لیا ہے جن کے بارے میں مینا نے اپنے سفر کے بارے میں بتایا تھا۔ فینکس گونٹس لیکن وہ سمجھ نہیں پا رہی تھی کہ دیوی نے انکار کیوں کیا اور اس کی التجا دراصل ایک ہے۔ ہاہاہا کوئی خدا اپنی جان قربان کر کے انسان کو دوبارہ زندہ کر سکتا ہے لیکن میں انکار کرتا ہوں اور میں اس کی اجازت نہیں دوں گا دوسرے دیوتا اپنے آپ کو قربان کرنے کے لیے ہم کیوں ایک بے کار زندگی کی پرواہ کریں جس کا سامنا ہے۔ فینکس کی دیویوں کا حقارت آمیز رویہ مینا اب اپنا حوصلہ برقرار نہیں رکھ سکتی تھی تم ہو تم ہو ایک راز کیا آپ بھی خدا نہیں ہیں کیا آپ بچے کو بچانے کے لیے اپنے آپ کو قربان کرنا چاہتے ہیں، نہیں میں کیوں کروں؟ اینی نے اب زمین پر گر کر مینا کو غصے سے باہر نکالا مینا نے اپنا حالیہ سفر یاد کیا جہاں اینی نے بے لوث طور پر سب کچھ چھوڑ دیا تھا اور بدلے میں کچھ نہیں ملا تھا اس کا مطلب یہ ہے کہ اس کا دل بڑھ گیا۔ سردی اور اس کی نبض خوف سے دھڑک رہی تھی یہ پہلی بار تھا جب وہ چوہا کاٹنے والا بنی تھی جذبات کا ڈرامہ اس کے غصے میں پچھتاوا اور درد کا مطلب ہے کہ میرا اچانک سب کے سامنے دوڑ پڑا دکانوں پر اس نے دائمی مصائب کی مذمت کی تھی کہ میں بھی کیوں جینا چاہتی ہوں تو کیا آپ قربان کرنے پر راضی ہیں۔ خود کو موت کے سامنے کھڑا کر کے مینا کو بالآخر زندگی کی قیمتی شعلوں کا احساس ہوا۔ فینکس نے مینا کو گھیر لیا اور اسے روشنی کی آگ میں لپیٹ لیا اوہ میرے بیٹے اوہ میرے بیٹے اینی کے آنسو تھے کڑوی میٹھی اور تمینہ وہ خوشی کے آنسووں کی طرح لگ رہے تھے جیسے راکھ سے ابھرے مینا کا دوبارہ جنم ہوا تھا فینکس دیوی کے طور پر میری پیاری بیٹی کیا آپ آخر کار سمجھ گئے جیسا کہ یہ خاتون مینا نکلی ریپر گوشت اور خون کی فینکس کی دیوی رہی تھی اور وہ ایک مغرور رہی تھی فینکس شہزادی کو خوش کرنا مشکل ہے ہم ایک لافانی مخلوق ہے جس نے اپنی جان کی قدر نہیں کی۔ اور نہ ہی دوسرے مخلوق کی پرواہ کیونکہ وہ اس کی طرح دوبارہ جنم نہیں لے سکتے تھے اسی لیے مینا اکثر انکار کر دیتی تھی۔ اپنی شفا یابی کی طاقتوں کو دوسری مخلوقات کی دیوی کی مدد کے لیے استعمال کرنے کے لیے جو اس نے اوریئس کو اتارنے کا فیصلہ کیا اس کی یادوں کا ذکر کیا اور جہنم کے بادشاہ سے کہا کہ وہ اسے موت کی دیوی بنا دے تاکہ مینا زندگی کی قدر کو صحیح معنوں میں سمجھیں اینی نے چیلنج مکمل کر لیا ہے چڑیلیں محض ہیں۔ ٹیسٹ لیکن میں اپنی بیٹی کو براہ راست جانچنا چاہتا ہوں کہ آپ غیر معمولی ہیں مطلب یہ ہے کہ یہ ایک سے بیدار ہے۔ خواب دیکھا اور آخر کار وہ پہلے سے کہیں زیادہ سب کچھ سمجھ گئی وہ زندگی کا مطلب جانتی تھی۔

Post a Comment

0 Comments