باربی اور گڈی بنانے والا | Barbie aur Gudi Banane Wala

 




باربی اور گڈی بنانے والا



بوبی اس لمحے کو ہمیشہ یاد رکھے گا جب وہ وجود میں آئی اس نے دھیمے لہجے میں آنکھیں کھولیں۔ ڈسٹی فیکٹری اور پہلا شخص جس پر اس نے نظر ڈالی وہ سیٹھ تھا وہ اس کا شاہکار ایک بے عیب تھا۔ مسحور کن بیوٹی سیٹھ کی انسان نما گڑیا نے بوبی کو گڑیا میں تبدیل کرتے ہوئے اس میں جان ڈال دی۔ ایک دھڑکتے دل کے ساتھ جو انسانی جذبات کا تجربہ کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے وہ کیا دریافت کرنے کے لیے پریوں کی کہانی میں شامل ہوں اگلے دنوں اور مہینوں میں ہوتا ہے باب بوبی سیٹھ کے بیٹے کے ساتھ خوشی سے رہتا تھا۔ ہر روز اس کے بالوں کو برش کرنے کے لئے احتیاط سے دیکھ بھال کی جاتی ہے اور اسے انتہائی غیر معمولی گاؤن میں کپڑے اتارتے ہیں سیٹھ کو باربی سے اتنا پیار تھا کہ اس نے اسے باربی کی دنیا سے بھرپور دنیا بنانے کا معیار بنا دیا۔ حیرت انگیز انسان جیسی گڑیا کے ساتھ جو باربی کی دنیا میں حقیقی لوگوں کی طرح حرکت اور گفتگو کر سکتی ہے۔ خوبصورتی کا انکشاف ہوا اور باربی سب سے خوبصورت کردار ہونے کی وجہ سے دوسرے نمبر پر ہے۔ سیل سیٹھ کے پاس بہت سی چیزیں تھیں لیکن اس کے باوجود وہ ہمیشہ بوبی کو اپنی خصوصی توجہ سے نوازتا تھا۔ اپنے حرکات و سکنات اور ظاہری شکل پر قریب سے قابو پاتے ہوئے بوبی نے خود کو یقین دلایا کہ وہ ہے۔ ایک دن اولیویا ایک گڑیا جو باربی کی خوبصورتی پر ہمیشہ رشک کرتی رہی سیٹھ سے اپنا چہرہ بدلنے کو کہا اور اب وہ باربی کی اولیویا کو دیکھنے سے بھی زیادہ بے عیب لگ رہی تھی۔ گویا اس کا چہرہ جادوئی طور پر تبدیل ہو گیا تھا وہ بہت شاندار لگ رہی ہے کاش میں اپنا چہرہ پاتا اولیویا کی طرح بدل گیا ہمم اوہ تم خوبصورت ہو اولیویا تمہارا پرفیکٹ چہرہ ظاہر کرتا ہے کہ میری فیکٹری ہے تیزی سے ترقی یافتہ سیٹھ بن رہے ہو تم واقعی بہترین سیٹھ ہو کیا تم نے میرا بنانا ختم کر دیا ہے۔ نیا لباس آپ دیکھ سکتے ہیں میں مصروف ہوں رخصتی باربی کیا وہ آپ کے لیے اہم ہے میں آپ کا سب سے پرفیکٹ ہوں۔ تخلیق نہیں میں ابھی تک آپ کی شکل سے پوری طرح مطمئن نہیں ہوں یہ ٹھیک ہے پھر آگے بڑھو اور میری اصلاح کرو چہرہ ٹھیک کرتے رہیں جب تک میں سب سے خوبصورت نہ بن جاؤں سیٹھ نے بوبی کا جائزہ لیا اور ریمارکس دیے۔ اس کا چہرہ اب بھی زیادہ خوبصورت ہو سکتا ہے اس کی ناک اونچی ہونے کی ضرورت ہے اس کی آنکھیں بڑی ہونے کی ضرورت ہے۔ اور بہت سی چیزیں تھیں جن کو ٹھیک کرنے کی ضرورت تھی بوبی کو اچانک عدم تحفظ کا احساس ہوا کیونکہ اسے ہمیشہ یقین تھا کہ وہ پہلے سے ہی پرفیکٹ ہے کبھی بھی اپنی خامیوں کا ادراک نہیں کرتے ہمم ایک تکنیکی فیکٹری میں برفانی طوفان نے باربی کا چہرہ آدھا متاثر کیا مجھے افسوس ہے لیکن اب آپ کی کوئی قیمت نہیں ہے میرے نزدیک اور نہ ہی آپ باربی کی دنیا میں رہنے کے معیار پر پورا اترتے ہیں، براہ کرم اس زندگی کا مطلب ڈوبکی نہ لگائیں۔ مجھے سب کچھ سمجھ نہیں آرہا تمہارا چہرہ بگڑ گیا ہے ماسک لگا کر چھوڑو مت بناو مجھے آپ کی بدصورتی نظر آتی ہے بابی چھوڑنے کے بعد اندھیری سرزمین میں بھٹک گیا جہاں صرف نامکمل مقاصد تھے۔ رہائش پذیر اس نے دریافت کیا کہ یہ ضائع شدہ تخلیقات ہیں جو اپنے آپ کو خفیہ طور پر اذیت میں مبتلا کر دیتی ہیں۔ پتہ چلا کہ کامیابی کی درجہ بندی چہرے میں ترمیم کرنے والی فیکٹری کم تھی جس کے نتیجے میں اس جگہ بہت سی ناکامیاں ہوئیں مسترد شدہ دروازے آزادانہ طور پر اے آر ٹی ڈانس کے ذریعے اپنا اظہار کرتے ہیں اور ایک معاشرہ بناتے ہیں۔ جس نے خوبصورتی کو ترجیح نہیں دی اور کنٹرول کو مسترد کر دیا اس لیے کوئی بھی باربی کی دنیا میں واپس نہیں آنا چاہتا تھا۔ اچانک ایک بلیک ہول دکانوں کو چیرتا ہوا نمودار ہوا کہ تم کون ہو تم بالکل ایسے کیوں لگ رہے ہو۔ مجھ سے جس نے پوچھا مجھے بالکل سمجھ نہیں آرہا کہ میں نیلے رنگ کی دنیا میں خوشی سے کھیل رہا تھا جب مجھے ملا ایک بلیک ہول میں چوسا اور یہاں ختم ہوا میں نے پہلے کبھی گلابی دنیا کے بارے میں نہیں سنا تھا کہ ایسا ہو سکتا ہے۔ میں نے ایک متوازی کائنات میں قدم رکھا ہے اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ ہم یہاں کچھ بھی ہیں اب آئیے اس جگہ کو دیکھیں وقتی طور پر ہمم غیر ملکی ان کھلونوں کی گیندوں کو دیکھو وہ بہت لذت بخش نظر آتے ہیں اسے آزمانا چاہتے ہیں۔ کیا تم پاگل ہو وہ بوبی کے اعتراضات کو نظر انداز کرتے ہوئے ڈرتے ڈرتے نظر آتے ہیں پہلے تو بوبی کو تھوڑا سا لگا خوفزدہ لیکن جیسے ہی گیند لگائی وہ ہنسی میں پھٹ پڑی اور پرجوش نقل محسوس کی باربی نے اپنی ماضی کی مہم جوئی کی متعدد کہانیاں باربی بوبی کے ساتھ شیئر کرنا شروع کر دیں ایک بامقصد اور دلیرانہ زندگی گزاری جو واقعی تعریف کی مستحق تھی ان دونوں نے بیل کی سواری کی کباڑ خانے میں واپسی پر وہ خود کو موسیقی میں غرق کرتے ہیں یہ پہلی بار تھا جب ماں نے محسوس کیا۔ وہ جو چاہے کرنے کی آزادی اس نے تیر اندازی اور گھوڑے جیسی جرات مندانہ سرگرمیوں میں مشغول ہونے کی ہمت کی۔ پیچھے کی سواری والی چیزیں جو سیٹ کرتی تھیں لیکن ہمیشہ اسے اپنا گاؤن کرنے سے منع کرتی تھیں کیونکہ یہ بہت زیادہ تنگ تھی۔ اور پہلی بار اس نے آزادی کے حقیقی معنی کا تجربہ کیا بابی نے نقل کے ساتھ اشتراک کیا۔ بوبی نے سب کچھ ظاہر کیا کہ وہ ایک سابقہ ​​بیوٹی آئیکون ہوا کرتی تھی اور ایک کی وجہ سے سب کچھ کھو چکی تھی۔ بے وقوفانہ حادثہ یہ پھولوں کا نقاب کس چیز کی علامت ہے مجھے نہیں معلوم لیکن یہ سیٹھ کی علامت معلوم ہوتی ہے۔ کبھی سیٹھ کی طرف سے لاحق خطرے کے بارے میں سوال کرنا شروع کر دیا اس نے تجویز پیش کی کہ وہ دونوں اپنی فیکٹری میں واپس آ جائیں۔ حقیقت کو ننگا کرنے اور باربی کی دنیا میں آمد پر باربی کی ظاہری شکل کو بحال کرنے کا راستہ تلاش کرنے کے لیے ان کا سامنا دو چوکس دروازوں سے ہوا جو دروازے کی حفاظت کر رہے تھے Doodles تیزی سے آگے بڑھے موشن ریپلیکا باڈی اپنے دفاع کے لیے اچھل پڑی بوبی نے ریپلیکا باربی کو گہری تعریف کے ساتھ دیکھا یہ سمجھتے ہوئے کہ اسے ایک ثابت قدم مل گیا ہے اور اس کا بھروسہ مند دوست وہ دونوں چوری چھپے اندر داخل ہوئے لیکن ری کنفیگریشن چیمبر کا پتہ نہیں لگا سکا اس لیے وہ تہہ خانے کی نقل بابی میں اترے۔ اس نے کمرے کے بیچ میں واقع اینچنٹمنٹ کی ایک دھڑکتی ہوئی کرسٹل بال دریافت کی۔ احتیاط سے اسے چھونے لگا مجھے توانائی کا بے پناہ اضافہ محسوس ہو رہا ہے باربی کیا تم ٹھیک ہو میں ٹھیک ہوں کیا دنیا میں یہ پراسرار خوف ہے کہ آخر تم نے پھلا پھولا ہے تم میرے جال میں پھنس گئے سیٹھ نے اس کی اصل فطرت کا انکشاف ایک بار جب وہ ایک مشہور گڑیا آٹزم تھا جس کی وجہ سے خوبصورتی کی خواہش تھی وہ شاندار زندگی کے سائز کے ماڈل تیار کرنے میں بہت خوش تھا لیکن ان تخلیقات میں کبھی تکمیل نہیں ہوئی۔ مدھم گڑیا چاہے کتنی ہی خوبصورت ہوں وہ محض بے جان چیزیں تھیں بیٹے نے تاریک فنون میں ڈوب لیا کالا جادو اور روح چوری کرنے والے سیل کے بارے میں سیکھا جو نوجوان لڑکیوں کی روحیں لا سکتا ہے۔ گھر کے اندر زندگی کی طرف واپسی یہ پریشان لڑکیاں جو اس نے بوبی اور انفیوزڈ کی تخلیق کردہ Mortal Realm Factory میں سکون حاصل نہیں کر سکیں وہ ایک نوجوان لڑکی کی روح کے ساتھ جب بوبی کو زندہ کیا گیا تو اسے اپنی پچھلی زندگی کی کوئی یاد نہیں تھی بس اسی عمل کو دوسری گڑیوں اور باربی ورلڈ کے ساتھ دہرایا جس پر اس نے جادوئی پھولوں کی مہر لکھی تھی۔ دروازے کے ہاتھ ان پر قابو پانے کے لیے ہر کوئی اس کی عبادت کرتا ہے اور باربی کو کبھی نہیں چھوڑتا ہے۔ دنیا کا جادوئی دائرہ اس کے کنٹرول ڈیوائس کے طور پر کام کرتا تھا سیٹھ کو معلوم تھا کہ دروازے کی تیاری کا عمل اب بھی حدود ہیں اور ان کی ظاہری شکل میں ضرورت سے زیادہ تبدیلیاں ان خرابیوں کا باعث بن سکتی ہیں جنہیں اس نے محسوس کیا۔ جس فیکٹری کی ضرورت تھی وہ ایک باصلاحیت اور خوبصورت شخص کی بہادر روح کی گرفتاری تھی۔ پراعتماد اور بے خوف دنیا کو بدصورتی سے پاک کرنے کے لیے عام طاقت پیدا کرنے کے قابل اس کی دنیا اگرچہ وہ صرف گڑیا تک دونوں جہانوں کے درمیان ایک ربط قائم کر سکتا تھا۔ فیکٹری اس کے باوجود اسے یقین تھا کہ ریپلیکا بوبی خاص طور پر مصیبت میں کسی کی مدد کرے گی۔ ایک متوازی کائنات سے خود کا ایک مختلف ورژن اس نے جان بوجھ کر بابی کو دائرے میں لایا پھولوں کی مہر کا استعمال کرتے ہوئے ضائع شدہ گڑیوں کی پیشرفت کو ٹریک کریں اور فیکٹری میں ان کا انتظار کریں۔ اپنے غصے کو محسوس کرنے کے لیے تیار ہونے کے لیے تیار ہوں، باربی اے وی دوسرے کی روح کو پکڑنے پر یقین کرو میں آپ کے چہرے کو بحال کر سکتا ہوں اور ان چھوڑے ہوئے کتوں کو خوبصورتی عطا کر سکتا ہوں جو ہر ایک کو تبدیل کر رہے ہیں۔ دنیا دم توڑنے والی مخلوق میں باربی اس کی بات نہیں سنتی کیونکہ اس کا مقابلہ نقل کے ساتھ ہوا باربی اور آزادی کے تجربے نے باربی کی روح کو گہرا چھوا تھا اس کے حقیقی جذبات سیٹھ کے کنٹرول سے آزاد اس نے پھولوں کے نشان کی مہر کو توڑ کر دوسرے کتوں کے باہر بنایا تھا۔ اپنے سحر سے بیدار ہوئے اور جادو کے کارخانے میں دوڑ پڑے بابی کو آزاد کرنے کی آرزو تھی سیٹھ کی تاریک طاقت کے ایک گروپ کے ساتھ گڑیا اس نے دنیا کی سچائی کو ظاہر کرنے کا عزم کیا دھوکے کی سطحی خوبصورتی کے سوا کچھ نہیں جس پر لوگ یقین رکھتے ہیں محض ایک اتلی نقطہ نظر ہے۔ ان کو اندھا کر کے قدموں کی ہیرا پھیری سے آؤ مل کر اس کارخانے کو تباہ کر دیں آئیے اس کے کنٹرول سے آزاد ہو جائیں۔ اس کی بات مت سنو وہ صرف ایک خراب پراڈکٹ ہے میں سب کو خوبصورت بنا سکتا ہوں آخر میں خوبصورتی سب سے اہم بات ہے لیکن شاید دروازے اب سیٹھ کے کنٹرول میں نہیں رہنا چاہتے تھے۔ ہیرا پھیری سے بھری زندگی سے تنگ آکر خوبصورتی کے خوبصورت تصور کے پیچھے بھاگنا کارخانے کے دروازے توڑنا شروع کر دیے اے بے وقوف لڑکی اگر فیکٹری تباہ ہو گئی تو تمہارا منہ ہمیشہ کے لیے بدصورت رہیں کیا آپ اس کامل زندگی میں واپس نہیں آنا چاہتے جو آپ نے ایک بار حقیقی خوبصورتی کی زندگی گزاری تھی۔ مت بھولنا تم صرف ایک گڑیا ہو جو میں نے میرے بغیر بنائی ہے تم کچھ بھی نہیں ہو لیکن ہوشیار رہنا فیکٹری میں دھماکہ ہوا ایک جادوئی دھول میں بدل گیا جو چاروں طرف بکھر گیا اور بوبی کا چہرہ واپس اپنے پرانے میں بدل گیا۔ خوبصورتی دیکھو باربی میں بہت خوش ہوں کہ آپ نے میری مدد کی آزادی تلاش کرنے میں میری مدد کریں میں واقعی شکر گزار ہوں آپ کے نزدیک یہ سیٹھ کی روح تھی جسے ایک نامکمل خاتون گڑیا کے اندر پناہ مل گئی سیٹھ کو شرم محسوس ہو رہی تھی۔ شکست کھا چکا تھا اور اب خود کو ناقابل یقین حد تک بدصورت دکھائی دیتا ہے کہ تم میری طرف مت دیکھو کیا تم خوش ہو رہے ہو اب میں واقعی گھناؤنا ہوں میرا پیچھا کرنے کی ضرورت نہیں میں فوراً چلا جاؤں گا انتظار کرو مت جاؤ میں مجھے زندگی دینے کے لیے آپ کا شکرگزار ہوں جب تک آپ کو اپنی غلطیوں کا احساس ہے آپ یہاں رہ سکتے ہیں۔ معافی چاہتا ہوں میں واقعی آپ کی مہربانی کے لائق نہیں ہوں اوہ اس لمحے سے سیٹھ نے خود کو چھڑا لیا اس کے جادو نے اس نے ایک بلیک ہول بنایا تاکہ باربی کو اس کی اپنی کائنات میں واپس بھیج دیا جائے یہ بوبی ہے دنیا کو مسترد شدہ گڑیا میں واپس خوش آمدید کہا گیا اور سب ایک ساتھ خوشی سے رہتے تھے۔

Post a Comment

0 Comments