شہزادی کے ماسک کے پیچھے کا راز | Shahzadi ke mask ke peechay ka raaz

 




                شہزادی کے ماسک کے پیچھے کا راز


ایک دفعہ کا ذکر ہے کہ لوئیکا نامی ایک خوبصورت سلطنت میں ایک پراسرار نوبل خاندان رہتا تھا۔ یہ خاندان جادوگروں کے ایک دیرینہ نسب کی اولاد تھا اور ان کے چھ بچے تھے۔ سب سے چھوٹی بیٹی ساتویں بیٹے کا ساتواں بچہ سات ستارہ بچہ ہوتا ہے مجھے شبہ ہے۔ وہ مستقبل میں آپ کے ماتھے پر تاج کے سائز کے پیدائشی نشان کے ساتھ عظیم کام کرے گی جسے ہم کال کریں گے۔ یو بریجٹ ارے کیا آپ جانتے ہیں کہ اس عظیم خاندان نے ابھی ایک بچی کو جنم دیا ہے جس کا سائز تاج ہے۔  اس کی پیشانی پر سانس کا نشان اوہ یہ کہا جاتا ہے کہ جس کے ماتھے پر پیدائشی نشان ہوگا وہ ہوگا۔ ایک دن دنیا پر حکمرانی کریں گے کہ ہو سکتا ہے سچ ہو لیکن وہ اونچی آواز میں ان کا منہ اب بند کر دینا چاہیے۔ لنکا کے بادشاہ کو یہ خبر پہنچی کہ وہ پریشان ہوا تو اس نے اپنے محافظوں کو نظر رکھنے کا حکم دیا۔ بریجٹ کے خاندان کے برج پر اس کے بارے میں مزید معلوم ہوا کہ اسے ڈر تھا کہ اس کی بیٹی کو خطرہ ہے۔ لہذا ہم نے اسے ہمیشہ گھر میں مارا اور گھر کے چاروں طرف حفاظتی رکاوٹ پیدا کرنے کے لیے جادو کیا۔ بریجٹ اپنے گھر کی چار دیواری کے اندر پلا بڑھا اور جیسے جیسے وہ بڑی ہوتی گئی وہ بڑھتی گئی۔  بیرونی دنیا کے بارے میں متجسس وہ اسے تلاش کرنا چاہتی تھی لیکن اس کے والد اور بھائی پہلے ہی کر چکے تھے۔ تو اور وہ ان کی مہم جوئی پر رشک کرتی تھی میرے پیارے اب تم بڑے ہو گئے ہو مجھے معلوم ہے کہ میں نہیں کر سکتا  تمہیں ہمیشہ کے لیے رکھو میں تمہیں تبدیلی کے منتر اور اپنی حفاظت کے لیے کچھ منتر سکھاؤں گا۔ دوست آپ کو یاد رکھنا چاہیے کہ تبدیلی کا جادو زندگی میں صرف ایک بار استعمال کیا جا سکتا ہے۔ آپ اسے استعمال کرتے ہیں آپ اپنی شکل بدل سکتے ہیں اور پیدائشی نشان کو چھپا سکتے ہیں لیکن آپ کو اسے اٹھانا پڑے گا۔ اگر آپ جان بوجھ کر دوسری بار استعمال کرتے ہیں تو آپ کی باقی زندگی کے لئے ظاہری شکل میں یہ جادو تباہ ہو جائے گا آپ جی ابا مجھے یہ یاد ہے کہ وہ باہر جا کر دنیا کو دیکھنے کے قابل تھی جس کی وہ ہمیشہ سے خواہش رکھتی تھی۔ اس کی بدولت وہ باہر جا کر اپنی آنکھوں سے اس دنیا کو دیکھنے کے قابل ہوئی جسے وہ ہمیشہ سے پسند کرتی تھی۔ ان کی نئی شکل دیکھنے کے لیے وہ کسی سے محتاط ہوئے بغیر آزادانہ طور پر گھوم پھر سکتی تھی۔ اس نے اپنے جادو کا استعمال کرتے ہوئے بہت سارے غریب اور بیمار لوگوں کی مدد کرنے کے لئے پوری مملکت کا سفر کیا۔ ایک نے بریجٹ کو ایک الہی روح کے طور پر پیار کیا اور اس کی عبادت کی جس نے لوگوں کی مدد کی جس سے وہ بہت خوش تھی۔  بہت سے لوگوں کی زیادہ سے زیادہ مدد کرنے کے قابل وہ باہر کے بارے میں زیادہ سے زیادہ دریافت کرنا چاہتی تھی۔ پراسرار جنگلات کے بارے میں دنیا بہتی ندیوں اور شاندار پہاڑوں کے بارے میں بریجٹ کو جنون تھا۔اس دن کا سارا کھوج لگا کر جب وہ ایک بڑے جنگل کو عبور کر رہی تھی تو اچانک اس کی نظر ایک خوبصورت نوجوان پر پڑی۔ خطرے میں فوجیوں کے ایک گروپ نے اسے گھیر لیا اور اسے اس مقام پر بریجٹ کو ختم کرنا چاہا۔ اسے بچانے کے لیے فوری طور پر اس کا جادو استعمال کیا اوہ شکر ہے اوہ میری نیکی آپ دراصل میرے نجات دہندہ تھے۔ میں اس مملکت کا شہزادہ ہوں جو میں غلطی سے برے لوگوں کے جال میں پھنس گیا تھا اور میں اس میں تھا۔ خطرہ آپ کا شکریہ میں بچ گیا ہوں کیا میں آپ کا نام جان سکتا ہوں براہ کرم میرا نام بریجٹ ہے میں صرف ایک ہوں۔ ایک عام گھرانے کی بیٹی ایک ہی عمر کی وجہ سے دونوں جلدی دوست بن گئے اور سفر کرنے لگے  ایک دوسرے کے ساتھ اور آہستہ آہستہ ایک دوسرے کے لئے جذبات پیدا ہوئے دونوں نے آہستہ آہستہ اپنے تمام راز بتائے۔ ایک دوسرے کے ساتھ درحقیقت میں جادوگروں کے خاندان کی بیٹی ہوں میں اپنے اوپر پیدائشی نشان کے ساتھ پیدا ہوا تھا۔  پیشانی تو میرے والد نے مجھے تدوین کا جادو سکھایا تاکہ اس کو ڈھانپ کر میری حفاظت کر سکوں خطرہ میرے پاس بھی ایک راز ہے حقیقت میں میں صرف ایک گود لیا ہوا بچہ ہوں جب میرے پیدائشی والدین کا انتقال ہو گیا تھا۔ بدقسمتی سے دونوں کے درمیان ہونے والی گفتگو کو کنگ سپائس نے سنا تھا۔ وہ شہزادے پر مکمل بھروسہ نہیں کرتا تھا اور ہمیشہ لوگوں کو اس کی پیروی کرتا تھا بادشاہ اپنے آدمیوں کو بھیجتا تھا۔ بریجٹ کے گھر پر اس کے والدین کو یرغمال بنا کر اس کو اکلوتے شخص سے باہر نکالنے کے لیے جو اس کے بارے میں جانتا ہے۔ میرا پیدائشی نشان شہزادہ ہے کہ ٹھیک ہے وہ وہی تھا جس نے مجھے دھوکہ دیا اور میرے والدین کو گرفتار کروایا اس سے نفرت کرتی تھی اس نے اپنے والدین کو خود چھڑانے کا ارادہ کیا لیکن چند دنوں کے مشاہدے کے بعد اسے معلوم ہو گیا۔ ماضی میں جانا بہت مشکل تھا اس نے ایک خطرہ مول لیا اور تبدیلی کے جادو کو استعمال کرنے کا فیصلہ کیا۔  ایک بار پھر شہزادہ بننے کے لیے اور چپکے سے محل میں داخل ہوا جب وہ محل میں داخل نہ ہو سکا  اس کے والدین کو ڈھونڈیں اور وہ گھبرا کر باہر بھاگ گئی جس کے نتیجے میں تبدیلی آئی منتر سے اس کا چہرہ انتہائی تکلیف دہ اور بدصورت ہو گیا اور پیدائشی نشان بادشاہ کے سامنے آ گیا۔  یہ دیکھ کر بہت خوش ہوا اور اس کی طاقت چوری کرنے کے لیے اس پر حملہ کرنے کے لیے بھاگا  سختی سے لیکن وہ اس وقت بہت کمزور تھی جیسے بادشاہ اس پر حملہ کرنے والا تھا۔ شاید شہزادہ نمودار ہوا اور اسے ڈھال دیا لیکن وہ شدید زخمی تھا تم اتنے بے وقوف کیوں ہو؟ اپنے والدین کو چپکے سے چھڑایا دراصل بادشاہ میرے خاندان کا دشمن ہے جس نے میرے والدین کو قتل کیا تھا۔  دل ٹوٹا جب میں اپنے والدین کی حفاظت نہیں کر سکا تو مجھے خوشی ہے کہ میں اس بار آپ کی حفاظت کر سکا  سچ سن کر بریجٹ نے شہزادے کی غلط فہمی پر افسوس کا اظہار کیا اور اپنی پوری طاقت جمع کر لی بادشاہ کو شکست دینے کے لیے جس لمحے بادشاہ گرا وہ بھی گر پڑا اور بیہوش ہو گیا شہزادہ بھاگا اور اس نے اسے اٹھا لیا جب اس نے ہر ایک کی مدد کی تلاش کی وہ ایک مہربان لڑکی ہے جس نے اپنا جادو استعمال کیا۔ آپ سب کی مدد کرنے کے لیے اب وہ خطرے میں ہے کیونکہ اس نے مجھے بچایا ہے براہ کرم ہم سب کوئی راستہ سوچیں۔ اسے بچانے کے لیے لوگوں نے جلدی سے اپنے نجات دہندہ کو پہچان لیا اور وہ اس کے لیے دعا کرنے کے لیے اکٹھے ہو گئے۔ اس لمحے بہت سی موم بتیاں روشن ہوئیں جب وہ اس کی صحت یابی کے لیے دعائیں مانگ رہے تھے جب ان کی دعائیں ختم ہوئیں تو طیارے اڑ گئے۔ بریجٹ کی طرف بڑھی اور اس کے چہرے پر لگے زخم کو ٹھیک کیا اس نے دوبارہ ہوش سنبھالنے کے بعد ہوش سنبھالا۔  ہوش میں آتے ہی اس نے اور شہزادے نے جلدی سے شادی کر لی اس نے خوشی سے اس کے لیے اپنا تخت چھوڑ دیا۔بریجٹ کی حکمرانی میں اس کے شانہ بشانہ رہنے سے بادشاہی خوشحال ہوئی اور کئی سالوں تک پرامن رہی آنے کا.

Post a Comment

0 Comments