میں دن میں ایک شہزادی ہوں اور رات میں شیطان | main din mein ek shehzadi hoon aur raat mein shaitan



       میں دن میں ایک شہزادی ہوں اور رات میں شیطان


ایک دفعہ کا ذکر ہے کہ ایک گاؤں میں ہابیل نام کی ایک یتیم لڑکی رہتی تھی۔ اچھی نہ ہونے کی وجہ سے وہ واقعی ایک مہربان لڑکی تھی جو ہمیشہ دوسروں کی مدد کرتی تھی۔ ڈیمن نامی شخص کے ساتھ ایک خوبصورت محبت تھی جو اس کے ساتھ میں پلا بڑھا تھا۔ ابیلین کو بہتر زندگی دینے کے لیے یتیم خانہ ڈیمن نے بہت دور کام کرنے کا فیصلہ کیا۔ تھوڑی دیر کے لیے مجھے یقین ہے کہ پھر سب سے زیادہ امیروں کے لیے نوکر کا کام بھی کرتا ہوں۔ اس خطے کی الفریڈا ایتھلیٹا نامی خاتون اتنی خوبصورت تھی کہ بہت سے لوگوں کو حیران کر دیتی ہے۔ حضرات اس سے محبت کرتے ہیں لیکن اس کی حیثیت یا اس کے بارے میں کوئی نہیں جانتا تھا۔ پس منظر میں ایک دن اچانک ایک عجیب بیماری میں مبتلا آدمی نمودار ہوا۔ گاؤں جا کر مدد مانگتے ہیں کسی کو اس کے قریب آنے کی ہمت نہیں ہوتی تھی اس لیے وہ ان کے پاس پکوان صرف وہی مہربان لڑکی پھیلائے گی جس کے لیے ایبرڈین تیار تھی۔ ابیلین کی مدد کرو اگر تم اس کے قریب آنے کی ہمت کرتے ہو تو تم فوراً کیوں ہو؟ اگرچہ ابیلین نے اس کی مدد کرنے کی پوری کوشش کی تھی لیکن اس کا کوئی علاج نہیں تھا۔ اس وقت وبائی مرض میں مبتلا ہونے کے چند روز بعد ان کا انتقال ہوگیا۔ ابیلین کو بھی انفیکشن ہونے کے خوف سے گاؤں والوں نے اس کا پیچھا کیا۔ گاؤں سے دور اس حقیقت کے باوجود کہ اس نے پہلے بھی ان کی بہت مدد کی تھی۔ دوسروں کے لیے سفر نہ کرنے کی وجہ سے وہ بغیر کسی شکایت کے چلی گئی۔ ایک لاوارث مندر میں عارضی طور پر رہنے کے لئے مندر میں گندگی گانا۔ اس نے سب کچھ صاف کرنا شروع کر دیا بس تھوڑی دیر کے لیے سب کچھ بے داغ تھا۔ خدائے بزرگ و برتر مجھے چند دن یہاں رہنے کی اجازت دے تاکہ میں موت کا انتظار کروں۔ آؤ اور مجھے لے جاؤ تھک جانے کی وجہ سے وہ فوراً سو گئی۔ اگلی صبح بیدار ہونے کے بعد اسے احساس ہوا کہ اس کی بیماری پوری طرح سے ہو چکی ہے۔ چلی گئی اور وہ بھی واقعی خوبصورت ہو گئی لیکن جب وہ واپس آئی، گاؤں والے اسے چڑیل سمجھتے تھے پھر اس کی اکلوتی ایتھلیٹا سے دور رہے۔ الفریڈو کی حفاظت میں اس کے لیے کھڑا ہوا، کوئی دیہاتی اس کے بارے میں بات کرنے کی ہمت نہیں کرتا تھا۔ ابیلین کا وقت اس دن سے اڑ گیا جب ڈیمن نے آخر کار واپس آنے کا وعدہ کیا۔ آیا لیکن دردناک طور پر ڈیمن واپس نہیں آیا جیسا کہ اس نے وعدہ کیا تھا ہم اندر انتظار نہ کریں۔ بیکار ہو سکتا ہے وہ کسی اور لڑکی سے ملا ہو اور تمہیں بھول گیا ہو نہ اس نے واپس آنے کا وعدہ کیا تھا۔ یہاں اور مجھ سے شادی کرنے کے الفاظ ہیں لیکن ہوا غریب تم بے وقوف لڑکی شاید وہ مصروف ہے۔ کسی چیز کے ساتھ اور واپس نہ آسکے وہ مجھے کبھی نہیں بھولے گا مجھے یقین ہے۔ کہ ایک دن الفریڈا نے اچانک اس پگوڈا کا دورہ کرنا چاہا جو ابیلین کے پاس تھا۔ اللہ سے دعا مانگنے کے لیے پہلے رکی ابیلین نے سب کچھ احتیاط سے تیار کیا۔ جیسا کہ الفریڈا نے البمز جاگتے وقت پوچھا تھا کہ خود کو بندھا ہوا دیکھا۔ مس الفریڈا آپ کیا کر رہی ہیں ان کوششوں کو برباد کرنے کی ہمت جو میں نے 300 میں کی تھی۔ سالوں میں اب بھی سمجھ نہیں پا رہا ہوں کہ تم کس کے بارے میں بات کر رہے ہو میں نے بہت کچھ لگایا۔ ایک دیوی کو پھنسانے کی کوشش جس نے اسے یہاں ٹھیک کیا اور اسے فریشلی پر مجبور کیا۔ جوانی اور خوبصورتی لیکن تمہاری وجہ سے تم نے اسے بھاگنے کا موقع بھی دیا۔ دل کھول کر آپ کو خوبصورت بنانے کے لیے تھوڑی سی طاقت دی لیکن یہ سب ٹھیک ہے۔ یہ اور بھی اچھا ہے جب آپ کے پاس دیوی بننے کے لیے نرم دل ہو تو میں مدد کروں گا۔ آپ دیوی بننے کے لیے مجھے چھوڑ دیں میں صرف دیوی نہیں بننا چاہتا۔ میں ایک ایسے شخص کے ساتھ معمول کی زندگی چاہتا ہوں جس سے میں محبت کرتا ہوں، ابیلین کی الفریڈا کیپ کو نظر انداز کر دیا۔ ایک بار جب آپ ابیلین کو دیوی بنا دیں گے تو میرے پاس کیوں ہے؟ ان چیزوں کو سہنے کے لیے میں ہمیشہ سب کے ساتھ اچھا رہا لیکن کسی نے پیار نہیں کیا۔ مجھے ان کے دل سے یہاں تک کہ جس سے میں سب سے زیادہ پیار کرتا ہوں اس نے بھی مجھے چھوڑ دیا۔ ایسا ہو رہا ہے کسی بھی طرح سے آپ شیطان میں تبدیل نہیں ہو سکتے تمام درد اندر سے۔ ابیلین کا دل نفرت میں بدل جاتا ہے تو اس کی روح اندھیرے کے ساتھ ہو جاتی ہے۔ پاگل پن کا مقابلہ کرنے سے قاصر ہونے کی وجہ سے وہ دھیرے دھیرے سب سے چھلک رہی تھی۔ اس کی طاقت ابیلین کی طرف سے ہمم میں تمام لوگوں کو مجھے تکلیف پہنچاؤں گا جو آپ نے ادا کیا ہے۔ جب اس نے گاؤں واپس جانے کا ارادہ کیا تو ایک جانی پہچانی شخصیت نمودار ہوئی۔ اس کے بالکل سامنے یہ ڈیمن ہے جس کا وہ ہمیشہ سے انتظار کر رہی تھی۔ ابیلین میں یہاں واپس آ گیا ہوں تم یہاں واپس آنے کی ہمت کرو تم انسولین کو دھوکہ دینے والے میں نہیں ہوں۔ ڈیمن کو ابیلین کو سمجھانے کا موقع دیتے ہوئے فوراً حملہ کرنے کے لیے وہاں پہنچ گیا۔ وہ بہت تھکا ہوا ہے ہاں تم بھاگ کیوں نہیں جاتے کیونکہ میں تم سے پیار کرتا ہوں تم وہ ہو۔ جھوٹا تم مجھ سے پیار کرتے ہو پھر تم واپس کیوں نہیں آئے جیسا تم نے وعدہ کیا تھا میں نے کبھی نہیں کیا۔ میں دیر سے واپس آیا کیونکہ میں نے آپ کے لیے ایک چیز تلاش کرنا سیکھا جب میں تھا۔ واپسی پر اچانک میری ملاقات ایک دیوی سے ہوئی جس نے مجھے سب کچھ بتایا اور بتایا کہ آپ کو مستقبل میں خطرہ ہو گا میں آپ کو بچاؤں گا مجھے تلاش کرنا پڑے گا۔ اس دنیا کے سب سے اونچے پہاڑ کی چوٹی پر لازوال پھول مجھے لے گیا۔ اسے لینے کے لئے بہت وقت ہے مجھے آپ کو ان تمام ہولناکیوں کا شکار ہونے دینے کے لئے افسوس ہے۔ اب سے تنہا چیزیں میں ہمیشہ آپ کے ساتھ رہوں گا اور آپ کا شکریہ ادا کروں گا۔ ان میں سے بہت سے لوگوں نے اس میں واپس آنے کی ابدی پھول کی صلاحیت کا فیصلہ کیا۔ گاؤں چھوڑ کر کسی اور جگہ رہنے کے لیے اسی لمحے سے انہوں نے ایک شروع کیا۔ نئی زندگی جو سادہ مگر خوش گوار تھی۔

Post a Comment

0 Comments