ٹیرو شہزادی | Tairo Shehzadi

 




                                   ٹیرو شہزادی


کیا ہوگا اگر ایک دن آپ کو پتہ چلے کہ آپ کے پاس ٹیرو کارڈز کی سبسکرائب کی طاقت ہے۔  کہانی کی پیروی کرنے کے لئے پریوں کی کہانیاں ویوین ایک باغی شہزادی تھی جو ہمیشہ اپنے والدین سے جھگڑتی رہتی تھی۔  اپنی چھوٹی بہن کیسی کے باہر دلچسپ مہم جوئی کا پیچھا کرنے کے لئے اپنے خاندان کو نظر انداز کرنا مکمل تھا۔ کیسی کے مخالف نے ویوین کو خاندانی معاملات سے لے کر ان کی مہم جوئی تک ہر چیز کے بارے میں خیال رکھا اور یاد دلایا۔  سفر ویوین کو ہمیشہ لگتا تھا کہ اس کی بہن بہت پریشان تھی اس لیے وہ اکثر کیسی کے مشورے کی پریشانی کو نظر انداز کر دیتی تھی۔  اس وقت شروع ہوا جب ویوین اور کیسی نے اکثر ایک پراسرار آواز کو اپنے کانوں میں سرگوشی کرتے ہوئے سنا  وہ پہاڑ پر ایک مخصوص غار میں جا رہے ہیں مجھے سر درد میں شدید درد ہے میں پاگل ہو رہا ہوں کیا تم یہ سنتے ہو؟  بہت اچھا لگتا ہے ہاں ہمیں یہ معلوم کرنا ہے کہ اس غار میں کیا چھپا ہوا ہے چلو چلو لیکن ویوین تم نہیں کرتے اس کے بارے میں برا احساس ہے اس کی بہن کے خدشات کو نظر انداز کرتے ہوئے ویوین ضد سے دریافت کرنا چاہتا تھا  جب وہ غار میں داخل ہوئے تو انہوں نے دو صوفیانہ کارڈ دریافت کیے جو ویوین نے سن کارڈ کو چھوا اور  کیسی نے مون کارڈ کو چھوا ہیلو ویوین اور کیسی آپ کو حقدار بننے کے لیے منتخب کیا گیا ہے سورج اور چاند کے مالک آپ کی روحیں ان کارڈز سے ہمیشہ کے لیے جڑی رہیں گی۔  مخصوص شخصیات کے ذریعے ان کے مالکان کو تلاش کریں ویوین کو سن کارڈ کا مالک منتخب کیا گیا تھا۔  اس کے جوش اور اعتماد کی وجہ سے کیسی کو اس کے امیر ہونے کی وجہ سے مون کارڈ کے لیے منتخب کیا گیا تھا۔ مستقبل کے لیے تخیل اور فکر منتخب افراد صرف اپنے کارڈ کو کنٹرول کر سکتے ہیں۔  دوسرے کارڈ حاصل کریں انہیں ان کارڈز کے مالکان کو ہرا دینا چاہیے جو مکمل ٹیرو مکمل کرتا ہے۔  ڈیک کو کوئی بھی خواہش ملے گی جس کی وہ خواہش کرتے ہیں ویوین اور کیسی کو آزماتے رہیں اوہ یہ بہت اچھا ہے چلو  تمام 78 کارڈز جمع کریں Cassie لیکن شکست خوردہ مالکان کا کیا ہوگا یہ محض ایک عام شکست ہے یا کون جانتا ہے پریشان نہ ہوں ہم نہیں ہاریں گے میں نے اس پاگل کھیل میں حصہ لینے سے انکار کیا ہم کیوں تھے۔  چنا کیا مقصد ہے کاسی پر آؤ اتنے بزدل نہ بنو چلو پوری طرح بحث شروع کر دی اپنے اردگرد کے ماحول سے بے خبر ہوشیار رہو ویوین نہیں کیسی مجھے افسوس ہے کہ بیکار نہ ہوں کوئی کیسی  مجھے چھوڑ کر مت جانا کیونکہ وہ آہستہ آہستہ کمزور ہوتا گیا اور اپنے ہاتھ سے ویوین کے آنسو پونچھنے ہی والا تھا  لیکن وہ وقت پر یہ کام نہیں کرسکی کیونکہ اس کی روح چاند کارڈ ویوین کے غصے سے بھری ہوئی تھی  پیچھے مڑ کر اس کی طرف دیکھا جس نے اپنی بہن کو نقصان پہنچایا ایک شخص ان دونوں بہنوں کو دیکھ رہا ہے۔  چونکہ وہ گیم میں داخل ہوئے تھے اور دونوں کارڈز اپنے پاس رکھنا چاہتے تھے کارڈ کے حوالے کر دیں ورنہ آپ ہوں گے۔  اگلا اپنا منہ بند کرو سن کارڈ طاقتور ہے ٹھیک ہے آئیے دیکھتے ہیں جنگجو نے دی چیریٹ کا انکشاف کیا۔  کارڈ ہہ تو شکست خوردہ مالکان اپنے ہی کارڈ کے اندر پھنس گئے ہیں اب اصل کھیل کاسی I شروع ہوتا ہے۔  قسم کھاؤں گا کہ میں سات سے آٹھ کارڈ اکٹھا کروں گا اور آپ کو بچانے کی خواہش کا استعمال کروں گا ویوین نے اس سے الوداع کہا  خاندان نے ایک خط لکھا اور جنگل میں چھپے ہوئے کارڈز کو بڑی تندہی سے اکٹھا کرنے کے لیے اپنے سفر کا آغاز کیا۔  سن کارڈ کے ساتھ اس کے ہنر مند کو تربیت دی کہ سن کارڈ کا پتہ لگانے کے قابل ہونے کا فائدہ تھا۔  باقی ٹیرو کارڈز ویوین نے اپنے پہلے مخالف تک پہنچنے کے لیے اس کی رہنمائی پر عمل کیا۔  ایک اور حریف تم مجھ سے ہار جاؤ گے میں سکس آف وینڈز کارڈ کا مالک ہوں ایسا مت کرو  یقینی طور پر چھوڑ دو میرا کارڈ فتح کی نمائندگی کرتا ہے اور میں نے پہلے ہی 20 کارڈ حاصل کر لیے ہیں اور اس سے بھی زیادہ لے آؤ  پلاڈین کو شکست دی گئی اور وینڈز کارڈ کے چھ میں چوسا گیا ویوین نے کامیابی کے ساتھ تمام حاصل کر لیے  اس کے کارڈز اور اس کے سفر کا وقت تیزی سے گزرتا رہا اور ویوین نے ایک مشکل سفر شروع کیا۔  مختلف ممالک میں ٹیرو کارڈز جمع کرنے کی مہم جوئی میں اسے شدید حملوں کا سامنا کرنا پڑا اور ان گنت نقصانات اٹھائے۔  چوٹوں سے دوسرے لوگ ٹیرو کارڈز سے خوفزدہ تھے اور کیسی کی طرح اس میں حصہ نہیں لینا چاہتے تھے۔ اس جنگ نے ویوین کے لیے انہیں شکست دینا اور ان کے کارڈز کو بے گناہوں کو پھنسانے کا بوجھ آسان بنا دیا۔  ٹیرو کارڈ کے اندر موجود روحوں کا ویوین کے ہوش پر بہت زیادہ وزن تھا لیکن اسے یقین تھا کہ یہ واحد ہے  اپنی بہن کو بچانے کا آخری کارڈ جنگل کی گہرائی میں ایک ویران کیبن میں موجود تھا، کوئی تکلیف نہ ہو۔  میری ماں اور میں ڈرو نہیں سب ٹھیک ہو جائے گا ماں جانتی تھی کہ کیا ہو گا۔  اپنے بچے کو جنگل میں چھپانے کی کوشش کے باوجود وہ تقدیر کو ٹال نہیں سکی میں نے ہتھیار ڈال دیے پلیز میرا لے لو  بچے کی حفاظت میں مجھے افسوس ہے واقعی افسوس ہے کہ ماں کو اعلیٰ پروہت کارڈ میں کھینچا گیا تھا جبکہ بچہ  مایوسی کے عالم میں روتے ہوئے ویوین نے ماں سے اپنا وعدہ پورا کیا اور بچے کو یتیم خانے میں لے آیا ایک چیلنجنگ سفر کے بعد ویوین نے ایک سرسبز و شاداب میدان پر آرام کیا جب وہ سو گئی۔  پرائیسٹیس کارڈ نے اس کے لیے ایک حقیقی خواب تخلیق کیا ہے ہائی پریسٹس درمیان میں ثالث تھی۔  بیرونی دنیا اور ہر فرد کا اندرونی شعور اس طرح ماں کی روح نے ویوین کو اجازت دی۔  اپنی بہن کاسی کے ساتھ دوبارہ ملنے کے لئے اوہ کیسی میں نے آخر کار آپ کو ڈھونڈ لیا مجھے افسوس ہے ہہ میں بہت خوفناک رہا ہوں  ویوین ان روحوں کی طرف دیکھو جنہوں نے اس کو ہر وقت پریشان کیا وہ شکست خوردہ کی نمائندگی کرتے ہوئے انہوں نے ویوین پر تنقید کی  میں سختی سے سمجھتا ہوں بہن آپ نے مجھے بچانے کے لیے ایسی کوششیں کیں لیکن بے شمار جانیں قربان کر دیں۔ کیا ایک جان بچانا اس کے قابل ہے اسپرٹ نے مستقبل کے وژن کو پیش کیا ایک گہری دنیا شعلوں میں لپٹی ہوئی ہے اور  ویوین کی ناخوشگوار قسمت کیونکہ تم میری بہن ہو میں نے جو کچھ کیا وہ اس کے قابل ہے میں پیچھے نہیں ہٹ سکتا  اب کیسی مجھے صرف آپ کی ضرورت ہے میری طرف سے مکمل ٹیرو ڈیک آخر کار ویوین کو مل گیا کارڈز کی ہدایات اس کی آخری منزل تک پہنچنے کے لیے اور اس کی خواہش مند نوجوان خاتون کو بنانے کے لیے   میں نے اپنا چیلنج مکمل کر لیا ہے میں آپ کی خواہش کو پورا کروں گا اور اس کے پچھلے خواب کو واضح طور پر یاد کروں گا۔  رات اور اس کی بہن کا مشورہ ویوین ہچکچا رہا تھا کیا یہ سب اس کے قابل ہے میں صرف یہ چاہتا ہوں کہ میری بہن ہو  دوبارہ زندہ ہو گیا تو ہو اوہ کیسی میں نے تمہیں بہت یاد کیا جب تک تم یہاں ہو مجھے کسی چیز کی ضرورت نہیں ہے ورنہ ان سے بے خبر وہ ڈینزل کے جال میں پھنس گئے ہیں میں نے تمہاری خواہش پوری کر دی ہے اب وقت آگیا ہے آپ کو پورا کرنے کے لیے ویوین فوری طور پر تاریک ہو گئی جب اس نے ڈینزیل کی تمام یادیں جذب کر لیں ایک زمانے میں ایک بدتمیز اور 12 سال کا سیاہ جادوگر تھا جس میں پیشن گوئی کی صلاحیتوں کے ساتھ اس نے اپنی طاقتوں کو تخلیق کرنے کے لئے استعمال کیا  ٹیرو موت انسانی فطرت کے مختلف پہلوؤں کی نمائندگی کرتی ہے اس نے فوائد کو پھیلانے کا بہانہ کیا۔  لوگوں کو اپنے آپ کو سمجھنے اور ماضی اور مستقبل کی جھلک دیکھنے میں مدد کرنے کے لیے ٹیرو کا  ہر کسی کو جوڑ توڑ اور کنٹرول کرنے کا ارادہ تھا کہ جادوگروں کی پوری دنیا ہی غصے میں آ گئی۔ ہاہ یونائیٹڈ اس کی روح کو 78 ٹکڑوں میں پھاڑ کر ٹیرو ڈیک میں جذب کر دیا گیا بس تم انتظار کرو میں کروں گا  میرا بدلہ لے لو اس کی روحوں کے ٹکڑوں کو کارڈوں میں بکھر کر ایک شرارتی کھیل بنا وہ چاہتا تھا کہ انسان ایک دوسرے کو تباہ کریں اور ان کارڈوں میں پھنس جائیں جو اس کی روح کی پرورش کرتے ہیں۔  جب کوئی تمام 78 ٹیرو کارڈ حاصل کر لے اور وہ جسم کو سنبھال لے تو روح بحال ہو جائے گی۔  وکٹر کی خواہش پوری کرنے کے بعد ویوین پلیز اٹھو آؤ دیکھو یہ میں ہوں ویوین میں یہاں ہوں اپنی بہن کی چیخیں سن کر ویوین نے خود پر دوبارہ قابو پانے اور ٹیرو ڈیک تک پہنچنے کی جدوجہد کی  اوہ تم مکمل ہو اگر تم نے ڈیک کو تباہ کیا تو ہم دونوں فنا ہو جائیں گے ویوین کو واقعی اپنی غلطی کا احساس ہوا  تاہم بہنوں کو اس بات کا علم نہیں تھا کہ وہ ڈینزیل کے پھنسے ہوئے ڈینزل کو شکست دی گئی تھی۔   اور وہ ویوین کی لاش اپنے ساتھ لے گیا کیونکہ وہ غائب ہو گیا آخر کار معصوم روحیں آزاد ہوئیں اور   فوری طور پر زندہ کیا جائے بہن ہہ ہہ میں یہاں ہوں کیسی میں نے آخر کار آپ کی حفاظت کی ہے آپ مجھ سے وعدہ کریں  اب سے ایک اچھی زندگی گزاروں گا میں وعدہ کرتا ہوں اور براہ کرم میرے بارے میں کیسی ہر چیز کو مت بھولنا  آپ کی ہے اور وہ یادیں جو ہم دیکھتے ہیں ہمیں چاہیے کہ ہمیں اب الگ ہو جانا چاہیے، میں اس کی قدر کروں گا۔   انہیں ہمیشہ کے لئے کیسی اپنی بہن کو کبھی نہیں بھولی اس نے ٹیرو کے پورے ڈیک کو دوبارہ بنایا اور اس کے بارے میں ایک کتاب لکھی۔  ویوین کی قربانی کئی دہائیوں بعد کیسی کی کتاب ٹیرو کے ذریعے مقبول ہوئی جس کے لیے اسے استعمال کیا گیا تھا۔  خود کی عکاسی قیاس اور کسی کی خودی کو دوبارہ دریافت کرنا۔  

Post a Comment

0 Comments