جاسوس شہزادی | Jasoos Shehzadi

 




                             جاسوس شہزادی


ایک زمانے میں ایک پراسرار افواہ تھی کہ پریوں کی بادشاہی میں ایک خوفناک نمودار ہوا۔  وہ چڑیل جو چاندنی کے نیچے رقص کرتی تھی اور چپکے سے شہزادے کے منگیتر کے کمروں میں گھس کر توڑ پھوڑ کرتی تھی  اور مجھے چھیڑتے ہیں کہ وہ کون تھی وہ کیا کرتی ہے ایسی چیزیں دیکھنے کے لیے ورلڈ پریوں کی کہانیوں کے چینل میں شامل ہوں۔  دلچسپ کہانیاں اور سچ معلوم کریں کہ ایک خاص ملک میں ایک ہوشیار اور باصلاحیت شہزادی تھی۔  انولا نامی وہ اسرار کو حل کرنا اور برے لوگوں کو ماہر جاسوسوں کی طرح سزا دینا پسند کرتی تھی۔  اور ناولز اس لیے اینولا نے اپنے قریبی دوست کی مدد سے اپنے اردگرد بہت سے معاملات حل کیے تھے۔ سرخ ہیرا جو فینکس میں تبدیل ہوا تاہم بادشاہ ہمیشہ اس کی عجیب و غریب کیفیت سے ناخوش تھا۔ شوق کو ڈر تھا کہ اسے کسی بھی وقت خطرہ لاحق ہو جائے گا اور بادشاہ کو بھی امید تھی کہ اینولا ایک شوہر سے شادی کرے گا اور پرامن زندگی گزارے گا بادشاہ نے اپنی بیٹی اینولا کی شادی ایک سے کرنے کا فیصلہ کیا۔  پڑوسی کنگڈم نے سب سے پہلے اینولا کی مزاحمت کی اور اپنی والدہ سے درخواست کی کہ وہ اپنی طرف سے بات کریں۔ محبت کے بغیر شادی کے خیال کو واقعی ناپسند کیا میں نے سب کو کہتے سنا ہے کہ شہزادہ تارک آف دی  پڑوسی ریاست ایک ظالم ویکڈ ہے اس لیے میں اس سے شادی نہیں کر سکتا ہاں میں نے یہ افواہیں بھی سنی ہیں کہ کوئی جو تارک کی بیوی بن جائے وہ ایک ہفتے سے زیادہ محل میں نہیں رہ سکتی کیونکہ وہ ہمیشہ رہتی ہیں۔  رات کو چھیڑ چھاڑ کرنے والی بھوت سے پریشان ہے اس لیے ہمارے بچے کو یہ تارک کو نہ دیں۔ کیا ماں نے ابھی کہا ہے کہ تارک کی بیونس کا بھوت ہے، ہاں یہ ٹھیک ہے تاہم جب  انولا کی ان پراسرار باتوں کی رپورٹ کے بارے میں اس کے ذہن میں تجسس عروج پر تھا اگر میں یاد کروں تو یہ بربادی ہوگی۔  اس پراسرار بھوتنی سے ملنے اور اس کے بارے میں جاننے کا موقع عراق کو قبول کرنے کا بہانہ کر رہا ہے۔ مصروفیت کے بھی اپنے فوائد ہیں اس لیے اس نے پڑوسی مملکت کا دورہ کرنے کا فیصلہ کیا۔ نولا طارق کی بادشاہی میں پہنچنے کے بعد اسے ایک نوکرانی اپنے کمرے میں لے گئی جس نے اسے سب کچھ سکھایا۔ قواعد و ضوابط اور اسے متنبہ کیا کہ گھومتی پھرتی بھوت سے ہوشیار رہنا کیا تم اس بھوت کو جانتے ہو۔  کیا ایسا لگتا ہے کہ مجھے اس کے بارے میں اچھی طرح سے بتائیں میں نے صرف لوگوں کو یہ کہتے سنا ہے کہ بھوت ہمیشہ ان کے پیچھے آتا ہے۔ جن کو پرنس دی راک کی منگیتر کے طور پر نامزد کیا گیا تھا اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ ان کا مستقبل کس افواہ نے رکھا ہے۔ منگیتر بھوت میں ہیں ہمیشہ ایک خوفناک شکل میں ظاہر ہوتا ہے اور جب تک وہ راضی نہیں ہوتے ہیں ان کو پریشان کرتے ہیں۔ ملک چھوڑیں تبھی تو بھوت وقتی طور پر غائب ہو جاتا ہے تاہم اینولا کچھ عجیب سا لگا  کہانی سننے کے بعد دوسری شہزادیوں کے برعکس جو خوفزدہ تھیں اس نے ایک پراسرار مسکراہٹ دی۔ خوشی سے شکریہ ادا کیا اسلا آپ کا بہت بہت شکریہ مجھے لگتا ہے یہاں کی زندگی طارق کی طرح اس رات بہت پر لطف گزرے گی  پچھلی بیویوں نے بھی اینولا کو بھوت ظاہر ہوتے دیکھا اور اسے عجیب و غریب دھمکیاں دیتے ہوئے غائب ہو گئے کہ انولا نہیں ہے۔ صرف بھوت سے خوفزدہ نہیں تھا لیکن وہ بھی تیزی سے اس کے مقام کی طرف بھاگی یہاں تک کہ جب اس نے نولا کو دیکھا بھوت اڑتا ہوا چھت پر چڑھ گیا وہ پردیسی اولا کے اوپر چڑھنے کا راستہ ڈھونڈنے میں تیزی سے پہنچی اسے احساس ہوا کہ دوسری پارٹی کوئی بھوت نہیں بلکہ ایک نوجوان لومڑی کی روح تھی کیا حیرت ہے کہ میں یقین نہیں کر سکتا کہ شہزادی  یہاں ہر طرح سے میرا پیچھا کیا، آئیے شہزادی کو چھیڑنے کے لیے کچھ چالیں آزماتے ہیں تاہم انولا گھبرائی نہیں تھی۔ بالکل اور تلوار نہیں ڈھونڈ سکی اوہ بھوتنی میں اپنی پوری طاقت استعمال کروں گا یہ جاننے کے لیے کہ تم کون ہو اور آپ یہ ساری پریشانی کیوں پیدا کر رہے ہیں تھوڑی دیر لڑنے کے بعد نولا واپس اپنے کونے میں آگئی لیکن اس نے جلدی سے اپنے طوطے کو طلب کیا تاکہ اس جوڑے کو فوری طور پر فینکس میں تبدیل کر دیا جائے لڑکیوں کی آگ میں اس کے قریب نہیں جا سکتا ورنہ میرا جادو ختم ہو جائے گا اگر ایسا ہوا تو فینکس سے فرار ہونے سے بچنے کی کوشش کرتے ہوئے بدقسمتی سے دوڑنا لڑکی نے جوتا کھو دیا نولا نے دیکھا  اسے پکڑنے کا موقع ملا لیکن لڑکی نے جلدی سے جادو کا استعمال کرتے ہوئے انہیں گمراہ کیا اور فرار ہو کر رہو یہاں میں اس کی پیروی کروں گا انولا نے پیروی کرنے کی کوشش کی لیکن جب وہ ٹارگٹ کی طرف جانے والے چوراہے پر پہنچ گئے  سایہ اپنے ہدف کو کھونے پر ندامت محسوس کرتے ہوئے غائب ہو گیا وہ تیزی سے طارق کے پاس پہنچی۔ جو قریب ہی تھا اور ادھر ادھر دیکھ رہا تھا کیا آپ کو یہاں کوئی بھوت نظر آیا آپ کی عظمت ہمم نہیں ہے؟  مجھے مختلف اور مخالفانہ رویہ میں tarks گانے پریشان Enola صرف غصہ محسوس کر سکتے ہیں اور مندرجہ ذیل چھوڑ دیا  کئی دن انولا نے اعداد و شمار کی تلاش جاری رکھی لیکن ایک ٹھنڈی رات تک شکریہ کا کوئی اشارہ نہیں ملا اسے اچانک قریب ہی بادشاہ کی سکرین سنائی دی اور وہ بڑی مشکل سے سمندر کی طرف بھاگی کیا بات ہے  آپ بیہوش کیوں ہو گئے بعد میں انولا تھک کر اٹھا اور فوراً سپاہیوں نے پکڑ لیا کیوں؟ تم یہ کر رہے ہو مجھے جانے دو اب ہم شہزادی کو کیسے چھوڑ سکتے ہیں جب کہ وہ ہی اسے نقصان پہنچانے والی ہے۔ بادشاہ اوہ مزید یہ کہ سپاہیوں نے ایک ایسی شخصیت کو دیکھا جو ایک بھوتنی جیسی چادر میں ملبوس تھا۔  یہاں آکر بادشاہ کو قتل کر رہا ہوں اس لیے اس سب کا ذمہ دار آپ ہی ہوں گے جو میں نے نہیں کیا۔  بادشاہ کو نقصان پہنچا جب یہ اندر آیا تو وہ پہلے ہی اپنا دفاع نہیں کرتے عینی شاہدین اور   یہاں ثبوت صاف ہیں اسے جلدی سے لے جاؤ نہیں ایسا مت کرو مجھے جانے دو اب میری بات سنو اور مجھے جانے دو  بعد میں وضاحت کریں طارق چہرے پر ہلکی سی مسکراہٹ لیے کمرے سے نکل گیا اور ایک مجسمے کی طرف کچھ بولا۔ لومڑی کی روح نے اچانک مجسمے سے ایک صوفیانہ دھواں خارج کیا اور ایک لومڑی کی روح غیر متوقع طور پر نمودار ہوئی۔  نوکرانی جس نے اینولا کو ماضی کی کہانی پہلے سنائی تھی اور اس کے علاوہ یہ افواہ والی خاتون بھوت بھی عائلہ وہ لڑکی تھی جس سے طارق شادی کرنا چاہتا تھا لیکن بادشاہ نے انہیں منع کر دیا۔ کیونکہ عائلہ ایک لومڑی کی روح تھی جو انسانوں سے ایک مختلف نوع تھی بادشاہ ابھی تک نہیں جاگا اور انولا پر آپ کی بجائے بھوت کی نقالی کرنے کا الزام لگایا گیا ہے لہذا میں اس موقع سے فائدہ اٹھا سکتا ہوں۔ آپ سے شادی کرنے کے لیے تاہم عائلہ ایک رحم دل انسان تھی اس لیے جب اس نے سنا کہ بادشاہ زخمی ہوگیا ہے۔ اور بیداری کے کوئی آثار نہیں دکھائے تھے وہ اس سے ملنے جانا چاہتی تھی لیکن طارق نے ڈر کر اسے روک دیا۔  کہ کوئی اسے لومڑی کی روح کے طور پر دیکھے، اس کے باوجود عائلہ چپکے سے بادشاہ کے پاس چلی گئی۔  سو رہی تھی جب عائلہ پہنچی اور بادشاہ کو ٹھیک کرنے کے لیے اپنا جادو استعمال کرنے والی تھی کہ اسے معلوم ہوا کہ یہ ایک نولا تم یہاں کیوں ہو شہزادی تم یہاں کیوں ہو تم وہ لومڑی کی روح تھی جو مجھ سے لڑتی تھی۔  اس سے پہلے کہ مجھے جواب دینے کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ انولا کے پاس یہ ثابت کرنے کے لیے کافی ثبوت ہیں کہ آپ لومڑی کی روح ہیں۔  کیونکہ میں نے اس سے پہلے اسلا کے زخمی پاؤں کو دیکھا تھا کیونکہ لومڑی روح کے زخم کے نشانات اسی طرح کے تھے۔ اس کے جانے سے پہلے میں نے لومڑی کی روح کا بقیہ جوتا بھی پکڑ رکھا ہے یہ ایک انوکھا اور منفرد ہے۔ احتیاط سے ڈیزائن کیا گیا شو اتفاق سے مجھے یقین ہے کہ اسلا کی جیب میں چیز بھی ایسی ہی ہے ڈیزائن کیونکہ اگر کوئی جرم کرتا ہے تو وہ ہمیشہ چھپنے کے لیے سب سے خطرناک جگہ کا انتخاب کرتا ہے۔ ان کا راز آہ ہہ بالکل ایسا ہی ہے جیسا کہ تم نے کہا جوتے بالکل ایسے ہی ہیں اس لیے میں نے بادشاہ کو سب بتا دیا۔  ان شکوک و شبہات اور ہم نے مل کر ایک منصوبہ بنایا کہ تارک نے کیا چھپا رکھا ہے یا بھوت کو پکڑنا ہے۔  میں جب کہ عائلہ کے پاس کہنے کو کچھ نہیں تھا جواب میں تارا جلدی سے آگے بڑھی پلیز مت کرو عائلہ کو اس طرح دباؤ ڈالنا صرف اس لیے ہے کہ تم نے اسے ہمیشہ سے باہر سمجھا ہے کہ وہ کبھی ہماری بات قبول نہیں کرتے  پیار ہے کہ ہمیں یہ فرضی بھوت کی کہانی بنانی تھی مزید یہ کہ عائلہ نے پھر بھی آپ کے ساتھ حسن سلوک کیا۔  جب اسے آپ کی چوٹ کی خبر سن کر وہاں سے بھگا دیا گیا تو وہ چپکے سے آپ کی عیادت کے لیے وہاں پہنچ گئی۔ براہ کرم ایک مختلف نسل کی طرف اپنے تعصب کو میری اور عائلہ کی محبت میں رکاوٹ نہ بننے دیں افسوس کی بات ہے بادشاہ  تارک کی دنیا کو نظر انداز کیا اور پھر بھی عائلہ کو اس افراتفری کے درمیان گرفتار کرنا چاہتے تھے جس نے اتفاقی طور پر دستک دی تھی۔ تیل کے لیمپ کے اوپر آگ تیزی سے پھیل گئی اینولا نے عجلت میں طارق کو اپنی طرف کھینچا اور بلایا فینکس نے فوری طور پر سب کو بچایا تاہم فینکس کے جسم میں لگی آگ نے صورتحال کو مزید بگاڑ دیا۔  اور بادشاہ اور عائلہ بمشکل فرار ہو سکے نتیجتاً عائلہ کو اپنے ہی خوف اور جنگ کا سامنا کرنا پڑا  اس کے اپنے خیالات بادشاہ کو بچانے کے لیے میں اس طرح خوفزدہ نہیں رہ سکتا حالانکہ میرا لومڑی کا جسم ہے۔ انسانوں کی کمزور برداشت کے ساتھ شعلوں کو برداشت کر سکتا ہے اس کے باوجود بادشاہ ایسا نہیں کرے گا۔ آگ کے خوف سے مجھے کوشش کرنی چاہیے کہ میں اپنا جادو استعمال کر کے سب کو بچا سکتا ہوں آخرکار وہ کامیاب ہو گئے۔  آگ کے شعلے بجھائیں اور عائلہ نے بادشاہ کو آگ سے بچایا کیا آپ ٹھیک ہیں آپ کی عظمت میں ٹھیک ہوں شکریہ ماں نے مجھے بچا لیا اس کے باوجود اسلا ایک لومڑی روح ہے اس کا دل اب بھی ناقابل یقین حد تک مہربان اور پاکیزہ ہے  مزید یہ کہ اسلا اپنی حقیقی شناخت ظاہر کرنے اور آپ کی عظمت کو بچانے کی خاطر تکلیف اٹھانے کے لیے تیار ہے  اس لیے میں سمجھتا ہوں کہ آپ جیسا طاقتور اور باوقار کوئی شخص حق کی تمیز کر سکے گا۔ غلط اور بے آنکھوں کے کاموں سے انصاف کرتے ہیں حالانکہ میں نہیں چاہتا کہ طارق لومڑی کی روح سے شادی کرے۔ تاہم میں عائلہ نے میری مدد کے لیے جو کچھ دکھایا اور کیا اس سے انکار نہیں کر سکتا لیکن مجھے قبول کرنے کے لیے ابھی بھی وقت درکار ہے۔  میری ہونے والی بہو کے بارے میں مزید جانیں یہ سن کر ایلا اور طارق بہت خوش ہوئے اور بادشاہ کا شکریہ ادا کرنے کے لیے جھک کر اینولا مسکرایا اور اپنے ملک واپس جانے سے پہلے جوڑے کو مبارکباد دی۔ مجھے یقین ہے کہ بادشاہ کو معلوم نہیں ہوگا کہ جب وہ مجھے محل میں واپس دیکھ کر ہنسے یا روئے لیکن اگر میں اس وسیع اور شاندار دنیا کو باہر تلاش کرنے کے لیے اس موقع کو استعمال کریں یہ کوئی ناممکن کام نہیں ہے۔ تو آئیے ایسا کرتے ہیں ایک مہم جوئی کا آغاز کریں اور ہر اس سرزمین کے اسرار کو حل کریں جس میں ہم قدم رکھتے ہیں اور اس لیے اینولا اور اس کے پیارے ساتھی نے سنسنی خیز تجربات کی تلاش میں اپنا سفر جاری رکھا اور مستقبل میں پہیلیاں حل کرنے کا شکریہ۔ 

Post a Comment

0 Comments