بچھو ملکہ کی لعنت | Bichoo Malka ki laanat

 





                            بچھو ملکہ کی لعنت


افسانہ یہ ہے کہ ایک دور دراز اور پراسرار فارس میں ایک خوبصورت شریف لڑکی بچھو تھی جو  مون لائٹ کو ناچنا اور گانا پسند تھا اس کا نام سارا ہے خاص طور پر اس کا پرجوش رقص ہمیشہ ہے۔ پراسرار مخلوق کو دوست بنانے اور ناچنے کی طرف راغب کیا اوہ وہ ایک مختلف کے ساتھ پیدا ہوا ہے۔ ظاہری شکل تو زیادہ تر لوگ جو ہمیشہ سوچتے ہیں کہ میں معذرت خواہ ہوں یا صرف ایک بیکار جادوگر کا ملعون بیٹا  جو ڈیمو کے ان کے ہاتھوں ناکام رہے اور اسے اب تک بھاگنے دیں اور یہاں ڈانس کر رہے ہیں آزادانہ طور پر باہر نکلیں۔ میرے راستے میں میرے پیروں سے گڑبڑ نہ کرو یہاں تک کہ ہر کسی کے پیچھا کیے جانے کے خوف نے اسے بنایا خوابوں میں بھی جنونی تھی شکریہ لیکن اس طرح وہ اکثر اپنی ماں کی تصویر دیکھتی تھی۔  اور خود کو تسلی دی میں جانتا ہوں کہ لوگ اکثر ہمارے بارے میں برے الفاظ بولتے ہیں صرف میں ثابت کروں گا کہ اگرچہ میں ہر کسی کی طرح نارمل شکل میں نہیں ہوں میں پھر بھی اپنے کام کو اچھی طرح سے کرنے کی کوشش کروں گا اس لیے ہمیشہ  لوگوں کی زیادہ سے زیادہ مدد کرنے کی کوشش کی اور امید ہے کہ ایک دن وہ اس کی کوششوں کو دہرانے کے قابل ہو جائیں گے۔  دور دراز مملکت سے رقصوں نے فارس کا دورہ کیا اور ہر جگہ دعوتیں لاتے ہوئے سرینا کو بے حد پسند کیا۔ خوش قسمتی سے رقص کرنے کے لیے پرجوش اور خاموشی سے ہجوم کے ساتھ گھل مل جانے سے زیادہ دیر نہیں گزری تھی کہ اس نے ایک بچے کو دیکھا  ہجوم میں گر گئی اور مدد کے لیے جلدی کی تاہم اس کے آس پاس کے لوگوں کو غلط فہمی ہوئی کہ سرے ہے۔  بچے کو نقصان پہنچانے کی کوشش کی اور اسے چھوڑنے پر مجبور کیا خوش قسمتی سے ایک عجیب لڑکا گروہ کو سزا دیتا نظر آیا  اور اسے محاصرے سے بچایا پھر وہ جلدی سے گھسیٹ کر محفوظ مقام پر پہنچ کر بھاگا۔  نوجوان نے نرمی سے سیرین سے پوچھا تم ٹھیک ہو ہمم میں ٹھیک ہوں لیکن تم کون ہو کیوں آپ میری مدد کریں میں بیرٹ ان رقاصوں میں سے ایک ہوں جو کمزوروں کو دھمکانے والوں کو سزا دینا پسند کرتی ہیں  آپ کی طرح شیطان کے کالے جادو سے خون خرابہ پھر اس نے افسوس کے ساتھ ان کی لعنت کے بارے میں سچ بتا دیا یہ پتہ چلا کہ کئی سال پہلے ان کی مائیں قریبی دوست اور طاقتور جادوگر رہی ہیں۔ دو مختلف ممالک اس لیے کہ وہ اس جگہ پر امن قائم کرنا چاہتے تھے انہوں نے اس کے خلاف لڑنے کی کوشش کی۔  شیطان لیکن بدقسمتی سے کسی بھی فریق نے فتح یا شکست کی تمیز نہیں کی تاہم جب دونوں اکٹھے ہوئے  منتروں سے ٹکرا گیا شیطان رفتہ رفتہ غائب ہو گیا اور نہ جانے کہاں سے ان کی ماں نے کوشش کی شیطان کو ڈھونڈا لیکن تمام کوششیں رائیگاں گئیں تو وہ اداس ہو کر اپنے ہوم ورک پر واپس آگئے شکریہ تاہم انہیں یہ احساس نہیں تھا کہ وہ سیاہ جادو سے بہت متاثر ہوئے ہیں لہذا انہوں نے جنم دیا۔ غیر معمولی بچوں کو چھوڑ دیا گیا تھا اور ہر ایک کے ذریعہ اسے بھگا دیا گیا تھا لہذا جب بیرن بڑا ہوا تو وہ اس نے اپنی ماں کو الوداع کہا تاکہ وہ کئی دنوں کی تلاش کے بعد اس کے لئے لعنت کو حل کرنے کا راستہ تلاش کرے۔ دریافت کیا کہ فارس کے پاس ایک جادوئی چراغ ہے جو اس خدا کو کنٹرول کر سکتا ہے جس نے اس کی تکمیل کے لیے اس میں سکونت اختیار کی۔  درخواست کی تو بیرن نے فارس کا راستہ اختیار کیا اور پرسکون پایا مجھے یقین نہیں آرہا کہ میں اسے دیکھنے آیا ہوں۔  اگر ایسا ہے تو آئیے میرے ساتھ شامل ہوں اور وہ جادوئی چراغ تلاش کریں اور لعنت کو توڑ دیں اگر بیرن کی بات سچ ہے تو میں اپنے معمول پر واپس آسکتا ہوں اس بات کو ذہن میں رکھتے ہوئے سورید نے بیرن کا ساتھ دینے پر رضامندی ظاہر کی جس میں سے کوئی بھی نہیں ہے۔  وہ بخوبی جانتے تھے کہ اس وسیع فارس کے درمیان کیا جادوئی چراغ واقع ہے لیکن عجیب بات ہے کہ ان کے دونوں ایک دوسرے کو چھونے پر انگوٹھیاں چمک اٹھیں اور جادوئی چراغ کا نقشہ کیوں نکلیں  یہ ہار ہمیں جادوئی چراغ کی طرف لے جاتے ہیں شاید اس لیے کہ ان کی والدہ ایک جادوگر ہیں کہ یہ دو ہار ایک ساتھ رکھے جانے پر تھوڑا سا جادو ہوتا ہے لیکن جو کچھ بھی ہے اس نے مجھے ڈھونڈنے میں مدد کی ہے چراغ کہاں ہے چلو ڈھونڈتے ہیں دونوں دوست خوشی خوشی اس کا پیچھا کرتے ہیں اور آخر کار وہ ایک مقام پر پہنچ گئے  جادوئی چراغ کی جگہ کے ارد گرد بہت سارے لاوے کے ساتھ پراسرار غار تک آنا مشکل ہے چاہے میں ایک سانپ میں تبدیل ہونا تھا جو بہت خطرناک ہو گا لیکن مجھے لگتا ہے کہ میں ان لاوے کو فائدہ مند طریقے سے استعمال کر سکتا ہوں بھیڑ کے بچے کو حاصل کرنے کے لئے پتھر تو ٹھیک ہے یہ بہت خطرناک ہے میرے توانا اور چست جسم کے ساتھ پریشان نہ ہوں ہو جائے گا حالانکہ بیرن چاریڈ کے بارے میں فکر مند تھا اس نے اس پر بھروسہ کیا اور اسے کوشش کرنے دیا جیسا کہ اس نے کیا تھا  پیش گوئی کی گئی چارڈی آسانی سے لاوے کو عبور کر کے لیمپ تک پہنچ گئی اچانک لاوا بولڈر نیچے گر گیا چیریڈ نے اس پر ہاتھ رکھا لیکن اس نے بھی آسانی سے ہمت نہیں ہاری اور اسے ہٹانے کے لیے اپنی پوری طاقت استعمال کی۔ جادوئی چراغ کی زنجیریں آخرکار زمین کو واپس لینے میں کامیاب ہوئیں تو رے شکریہ  بہت زیادہ شیطان میرا ہے کیا یہاں کوئی خدا نہیں ہے آہ بیرن اندر کیوں شیطان ہے کیونکہ اصل میں یہ جادوئی چراغ شیطان کی مہر تھی جسے ہماری ماں نے بنایا تھا اس جنگ میں شیطان کو معلوم نہیں تھا کہ اس کی کھوہ کو بھی ان کی ماں نے پھنسایا ہے اس لیے اسے بند کر دیا گیا  وہاں ہمیشہ کے لئے اس نے اپنے چھپنے کی جگہ کو چھپانے کے لئے باقی جادو کا استعمال کیا تو ان کی ماں تھک گئی اور تھک گئی اسے نہیں مل سکا پھر ہم نے کچھ طاقت حاصل کی جس سے شیطان نے بیرن کی ماں کو ہراساں کرنے کے لیے رابطہ کیا اس نے مطالبہ کیا کہ اسے زمین سے رہا کیا جائے گا اگر بیرن کی والدہ راضی ہو جائیں تو وہ بیرن کی مدد کرے گی۔  ایک عام آدمی بن گیا لیکن بیرن کی ماں نے لوگوں کی جانوں کے لیے پیش ہوتے ہوئے اپنے بیٹے کو قربان کر دیا۔ تو بیرن نے کہانی سنی اور اس لعنت کا الزام اپنی ماں اور سب پر لگایا اور ساتھ ہی ساتھ عزم کیا۔ شیطان کو ڈھونڈ کر ان سے بدلہ لینے کے لیے غیر ملکی چاقو اس نے خواب میں دیکھا کہ شیطان نے اسے نشانی دکھائی اس کے حراستی مقام پر جائیں لیکن وہ ایسا کبھی نہیں کر سکے گا اسے سیریڈ سے ملنا نصیب نہیں ہوا یہ چھاپہ روکنے کی کوشش کرتا ہے لیکن شیطان اسے آسانی سے گرا دیتا ہے پھر شیطان نے ہارون کا حکم مان لیا ہر جگہ خوفناک مخلوق پیدا کرنا غیر ملکی اس جگہ تک پہنچنے کے لیے جدوجہد کر رہی ہے جہاں اس نے مخلوق کو دیکھا  ہر ایک کو ہراساں کرنا جو مشکل سے ان پر قابو پا سکتا ہے اگر صرف کوئی چیز انہیں روک سکتی ہے یا کم از کم  اب انہیں میری بات سننے پر مجبور کر دو ہاں ہاں میرا ڈانس اکثر جانوروں کو رقص کرتا ہے اس لیے میں انہیں اپنی طرف متوجہ کرنے کی کوشش کرتا ہوں۔  اس طرح لیکن سب کچھ افراتفری میں ہے میں توجہ حاصل کرسکتا ہوں تاکہ وہ مخلوق میرے پیچھے ناچ سکے۔  اب تو رے نے ادھر ادھر دیکھا اور گھنٹیاں زمین پر گرتی دیکھی اور اس نے پن کرنے کا منصوبہ بنایا انہیں اس کے پیروں کی طرف راغب کریں اور انہیں سام کے ساتھ اپنی طرف متوجہ کریں جب اس نے تمام صوفیانہ مخلوقات کو رقص کرنا شروع کیا۔ توجہ حاصل کی اور آہستہ آہستہ اس کے رقص میں شامل ہونے کے بعد چیریڈ نے ان مخلوقات کو تیزی سے قابو کیا۔ شیطان کی طرف اسے قابو کرنے کے لیے ہاہاہا بیرن نے یہ دیکھا اور لڑنے کے لیے ہمیں دائیں طرف بڑھایا بیرن کو سمجھانے کی کوشش کی کہ براہ کرم رکیں حالانکہ ہم دونوں جانتے تھے کہ جب لوگ ہم سے دور رہتے ہیں۔ ان پر الزام تراشی اور نفرت کرنے کے بجائے اپنی شکل دیکھی آئیے مل کر کوشش کریں کہ عوام کو بنایا جائے۔ ہماری شراکت کو تسلیم کریں اور اگر آپ ان لوگوں کو تباہ کرنا چاہتے ہیں تو آپ ان سے مختلف نہیں ہیں۔  جن لوگوں سے آپ سب سے زیادہ نفرت کرتے ہیں شیطان نے دیکھا کہ بیرن اسی طرح چیریڈ کو سن رہا تھا جس طرح اسے ڈر تھا۔  کہ بیرن اسے لین میں بند کر دے گا لہذا وہ مخلوقات کو ادھر ادھر پھینکنے پر جھک گیا۔ دور اس نے پھر زمین کو تباہ کرنے کا جادو کیا اور بیرن بیرن کی ماں کو جس کی تلاش ہے۔  بیرن کافی دیر تک اسے بچانے کے لیے دوڑتا رہا آپ ٹھیک ہے مجھے افسوس ہے کہ آپ کو اس طرح کا دکھ سہنے دیں لیکن پلیز یہاں تک کہ اگر آپ نے سب سے بدلہ لینے کی کوشش کی تو وہ پھر بھی آپ سے خوفزدہ اور بیگانہ رہیں گے۔ تم نے جو کچھ کیا ہے پلیز اسے بند کرو یہ کہہ کر بیرن کی ماں بیہوش ہو گئی بیرن نے سنا سیراڈ کے الفاظ اور جب اس کی ماں ختم ہو گئی تو اس نے آہستہ آہستہ وہ سب کچھ سیکھ لیا جس کا اس نے فیصلہ کیا۔ لڑنے کے لیے شیطان کی طرف دوڑیں لیکن اب جب چراغ بجھ گیا ہے تو شیطان آسانی سے قابو پا گیا۔  تاہم سیریڈ نے اس وقت بیرن کے ساتھ مل کر لڑنے کی کوشش کی جب وہ شیطان کے خلاف متحد ہوئے۔ بہادری کا مشاہدہ کرنے کے بعد شیطان کو شکست دینے والی ہم آہنگی کی ایک ندی کی شکل میں ان کا ہار روشن ہوا  سرینا بیرن کی جدوجہد لوگوں نے ان کا شکریہ ادا کرنا شروع کر دیا اور انہیں ایک موقع دینے پر رضامندی ظاہر کی۔ انضمام میں صرف انتقامی نفرت کے بارے میں سوچنے کا بھی قصوروار ہوں تاہم ہمیں صرف اس کا شکار بناتا ہے  گناہ ہاں اسی لیے اگر ہم لوگوں کو تبدیل کرنے کے لیے اپنے دل کا استعمال کریں تو وہ جلد جواب دیں گے اس کے علاوہ مجھے مطالعہ کرنے کی ضرورت ہے  چاریڈ سے اگرچہ ہم یہ انتخاب نہیں کرتے ہیں کہ ہم کہاں پیدا ہوئے ہیں ہم یہ انتخاب کرتے ہیں کہ ہم کیسے رہتے ہیں اور کیسے بڑھتے ہیں۔ اپنی خامیوں کو اپنانا سیکھنا اور اپنی نفرتوں کو چھوڑنا ان طریقوں میں سے ایک ہے جس سے ہم ترقی کر سکتے ہیں اور سیکھے گئے بڑے سبق کے ساتھ بہتر بنیں تاکہ لوگوں کی مدد کے لیے چھاپے اور بیرن مل کر کام کریں۔ بعد میں خوشی سے رہتے تھے. 

Post a Comment

0 Comments