عام شہزادی نہیں | Aam Shehzadi Nahi

 




عام شہزادی نہیں


آپ کی عام شہزادی نہیں، ایک زمانے میں ایک شہزادی تھی اوہ میڈم ام کرس کہتی ہیں سیلینا کیا آپ ابھی تک سوئے ہوئے ہیں آپ کے والد توقع کر رہے ہیں کہ آپ ان کے ساتھ پانچ منٹ مزید ناشتہ کریں گے۔ شہزادی سیلینا کنگ میگنیمس کی اکلوتی بیٹی تھی کنگ اپنی بیٹی سے زیادہ پیار کرتا تھا۔ دنیا میں کچھ بھی تھا اور اسے اس پر فخر بھی تھا آپ دیکھیں شہزادی سیلینا نے ایک سے قانون کی تعلیم حاصل کی ہے۔ مائشٹھیت یونیورسٹی اور اب اپنے لوگوں کی مدد کے لیے اپنی بادشاہی واپس آگئی تھی لیکن باپ دونوں اور بیٹی میں ایک بات مشترک تھی میں یہاں بھوکا ہوں آپ کا ناشتہ آپ کی عظمت اور وہاں جاؤ یور ہائینس سلاد اوہ میں نے سوچا کہ یہ آج کسٹرڈ ہونے والا ہے میں بہت معذرت خواہ ہوں اوہ اب پریشان ہونے کی ضرورت نہیں میں آج اُبلے ہوئے انڈے کھاؤں گا مجھے ہمیشہ سلاد پسند ہے تم دیکھو نہ باپ اور نہ ہی اس کی بیٹی کسی کو ناراض کرنا پسند کرتے ہیں انہوں نے نہ کبھی کسی پر تنقید کی اور نہ کبھی کسی بھی تنقید کا سامنا کرنا پڑا لیکن اس معیار کی وجہ سے بادشاہی جیسے رائلز باپ اور بیٹی کنگ میگنیمس کی بادشاہی کے ذریعہ اپنی اچھی فطرت کے لئے شہر میں مشہور جوڑی تھیں۔ مشہور بھی تھا یا کسی اور وجہ سے بدنام بھی تھا مہاراج مجھے معاف کر دیں مگر جرم ہماری مملکت میں شرح کم نہیں ہو رہی ہے لوگ پہلے سے زیادہ بے ایمانی کا مظاہرہ کر رہے ہیں۔ اب ان لوگوں کے بارے میں کچھ کہنے کی ضرورت نہیں جن سے وہ رائلز سے محبت کرتے ہیں اور میں ان پر یقین رکھتا ہوں۔ اچھا ہے لیکن جرائم کی شرح ایک مسئلہ ہے میں اتفاق کرتا ہوں کہ ہمیں گائیڈ کے بعد گائیڈ کا مشورہ لینا چاہیے۔ اپنے بے مثال دانشمندانہ نظریات اور مملکت میں ایک سادہ لوح سمجھنے کی وجہ سے نام نہاد جو حالات سے نمٹنے کے لیے اپنی ذہانت کے لیے جانا جاتا تھا آپ کی شان میں بادشاہ نے سمجھایا گائیڈ کے لیے مسئلہ یہ ہے کہ بادشاہ اور اس کے بارے میں پرانی کتابوں میں ایک رسم لکھی ہوئی ہے۔ وزیر کو محل سے باہر نکلنا چاہیے تاکہ کم از کم ایک ایسے شخص کو تلاش کیا جائے جو شاہی خاندان پر دل سے تنقید کرے۔ میرا مطلب ہے کہ آپ کو یہ بتانا میرے لیے بے وقوفی ہے مجھے یقین ہے کہ آپ نے لینے سے پہلے اس رسم کو مکمل کر لیا ہے۔ تخت ام میں ڈرتا ہوں مجھے کوئی تعجب نہیں ہے کہ بادشاہی ان مسائل کا سامنا کر رہی ہے آپ کی عظمت آپ اور آپ کے وزیر قانون کو فوری طور پر روانہ ہونا چاہیے کہ وہ رسم پوری کرنے کے لیے شہزادی سیلینا لے جا سکیں وزیر قانون کی کرسی آپ کی واپسی تک یاد رہے آپ کی عظمت کو تنقید کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ بادشاہ کو یقین سے بالاتر صدمہ ہوا کہ میں فوری طور پر ضروری کام کروں گا ایک فوری قرارداد تھی۔ منظور ہوا اور بادشاہ اور اس کے ساتھیوں کی غیر موجودگی میں شہزادی سیلینا کو وزیر قانون بنا دیا گیا۔ سیلینا سمجھ گئی تھی کہ اسے اپنے والد کا ساتھ دینا ہے وہ مل کر اپنی بادشاہی I کو بچانے کے لیے تھے۔ میں نے انصاف کے بنیادی اصولوں کا مطالعہ کیا ہے لیکن یہ ایک بہت بڑی ذمہ داری ہے میری خواہش ہے کہ میں قانون کو ویٹو کر دوں وزیر کی ذمہ داریاں بہت وسیع تھیں اور بکھری ہوئی شہزادی سیلینا کو تیار ہونے کے لیے بہت ساری دستاویزات پڑھنی پڑیں موجودہ حالات کے مطابق عدالتی سماعتوں تک پھر ضرورت کے مطابق نئے قوانین بنائیں اور پھر کچھ اور دستاویزات پڑھیں لیکن شہزادی سیلینا چھوڑنے والی نہیں تھی ہمیں اس کے لیے ایک میٹنگ کرنی چاہیے۔ ٹاؤن ہال میں عوام کے پاس یقینی طور پر کہنے کے لئے کچھ ہونا چاہئے ہہ ہہ ام یقینی اور ایسا ہی تھا۔ کیا جھوٹ بولا آپ کے خیال میں ہمارے پاس کون سے قانون ہونے چاہئیں یہ عجیب بات ہے آپ کی عظمت ہم کبھی نہیں تھے۔ اس سے پہلے پوچھا اچھا نہیں تم وہی ہو جو قوانین سے متاثر ہونے والے تھے۔ بادشاہی میں بنائے گئے ہیں آپ کو اس میں ایک کہنا ہوگا کہ کیا ہو رہا ہے اوہ میرے خدا ہم نے کبھی نہیں سنا کہ اس سے پہلے کہ کیا ہو رہا ہے ہجوم حیران تھا اور دوسری طرف مدد کے لیے تیار تھا۔ بادشاہ اور وزیر قانون خود مشکل سے گزر رہے تھے آپ کو سمجھ نہیں آرہا کہ آپ کو کرنا پڑے گا۔ مجھ پر تنقید کریں کوئی ایسی چیز ضرور ہو جو آپ کو پسند نہ ہو اوہ یقیناً مجھے بہت سی چیزیں پسند نہیں ہیں۔ اسٹرابیری اور شہتوت اور بلو بیریز پسند نہیں کرتے شکریہ نہیں میرا مطلب وہ تھا جو آپ نہیں کرتے میری طرح مجھے تنقید کی ضرورت ہے ہاں اور آپ ویسے بھی کچھ نہیں کرتے تو کیا ہے جو پسند نہ آئے نہیں جناب وہ آپ کو بوڑھا کہتی ہے کیا یہ تنقید نہیں ہو سکتی وہ تنقید کیسی ہے میں بوڑھا ہو گیا ہوں اور آپ کیا ہیں میڈم کے لیے سرگوشیاں کرتے ہوئے میں آپ سے پوچھ رہا ہوں سر صاحب مجھے نہیں لگتا کہ شائستہ خاتون اچھی امیدوار ہیں ہماری درخواست کے لیے بالکل ٹھیک ہے میں اب آپ کی رخصت لوں گا گائے نہیں میں گائے کی دیکھ بھال نہیں کر سکتا تم میں سے سخی بادشاہ نے اپنی سلطنت کے ہر کونے کو گھوما لیکن ایک بھی نہ ملا جو شخص اس پر تنقید کر سکتا تھا وہ سب کے ساتھ بادشاہ اور اس کی بیٹی کو کچھ زیادہ ہی پسند کرتے تھے۔ عالیہ کا احترام کریں ہم ایک مہینے سے اس تلاش میں ہیں ہمیں پلٹنا چاہیے۔ لڑکے سے کہیں کہ وہ کوئی دوسرا راستہ دکھائے جو آپ یہاں کرتے ہیں لوگوں کو کوئی مسئلہ نہیں ہوتا تم ٹھیک کہتے ہو میں ہر وہ سزا بھگتنے کو تیار ہوں جو تم اپنی شان کے مطابق سمجھو لیکن کوئی نہیں ایسی رسم میں نے جھوٹ بولا تمھاری ہمت کیسے ہوئی میں تمہیں سزا دوں گا نہیں تم نہیں ہہ ہہ کس نے دیا تمہیں کسی کو بھی سننے کا مناسب موقع دیئے بغیر سزا دینے کا حق ہے اور اس معاملے میں آپ کے والد یہ حق بھی نہیں ہے لیکن سیلینا گائیڈ غلط نہیں ہے باپ درحقیقت وہ اب بھی سب سے زیادہ عقلمند ہے۔ یہ کمرہ بتاؤ ابا کیا آپ کو کوئی ایسا شخص مل سکتا ہے جو آپ پر تنقید کر سکے، نہیں ہم نے نہیں کیا۔ کیونکہ بادشاہ جو کچھ کرتا ہے اس سے کسی کو کوئی مسئلہ نہیں ہے کیونکہ میں اور میرے والد نے کچھ نہیں کیا۔ ہم نے صرف وہی کیا جو دوسروں کو خوش کرتا تھا ہم اچھے لیڈر نہیں تھے مجھے آپ پسند ہیں آپ میرے پرانے بادشاہ اور آپ ہیں۔ ویسے بھی کچھ نہ کرو تو کیا بات ہے کہ بوڑھی عورت کو پسند نہ کرنا صرف میرے جیسے لوگ ہی صحیح تھے۔ کیونکہ میں ان کا بادشاہ ہوں چونکہ میں کوئی بامعنی کام نہیں کرتا مجھے ان کے لیے کوئی فرق نہیں پڑتا اس لیے ان کے پاس نہیں ہے۔ میرے لیے تنقید سیلینا اپنے والد کو واپس محل لے گئی یہ سب تنقیدیں ہیں جو مجھے موصول ہوئیں صرف ایک ماہ لوگ ہم سے نفرت کرتے ہیں وہ نہیں چاہتے کہ ہم سیکھیں اور بہتر بنیں میں نے ان سے کہا کہ وہ ہمیں تجاویز دیں۔ اور انہوں نے وہ سب کچھ لکھا جو وہ محل کے بارے میں پسند نہیں کرتے معذرت خواہ ہیں آپ کی عظمت وہ جھوٹ جو میں نے آپ سے کہا آپ کے لیے یہ جاننا تھا کہ پیروکاروں کے لیے یہ کتنا ضروری ہے کہ وہ اپنے لیڈروں پر تنقید کریں ورنہ وہ کیسے کریں گے۔ لیڈر سیکھتے ہیں کہ تنقید تب سے اہم ہے جب سے شہزادی سیلینا نے کرسی سنبھالی ہے کرائم رِنگ چلی گئی ہے۔ ڈرامائی طور پر آپ کی عظمت والے لوگ جانتے ہیں کہ انصاف ہوگا چاہے کوئی پسند کرے یا محل لوگوں کی بھلائی کے بارے میں نہیں انہیں خوش کرنے کے بارے میں سوچتا ہے شہزادی سیلینا بہادر ہے اور بے خوف اس کے تخلیقی حل کے لیے گائیڈ کو انعام سے نوازا جا رہا ہے ایک شہزادی سیلینا کو بطور مقرر مملکت کے مستقل وزیر قانون سے پہلے وزیر قانون شہزادی کے ساتھ رہنے پر خوش تھے۔ شہزادی اور اس سے سیکھ کر بادشاہ بھی جہاں ضرورت پڑے نہ کہنے لگا اور دیکھنے لگا محل کے زیادہ قریب سے کام کرنے کے بعد بادشاہی کے لوگ اب کنگ میگنیمیس اور کا احترام کرتے ہیں۔ شہزادی سیلینا وہ اپنی شہزادی سے پیار کرتے ہیں اور شہزادی کے لیے اس کی نڈر فطرت اور ذہانت کی تعریف کرتے ہیں۔ سیلینا نے ثابت کر دیا تھا کہ وہ آپ کی باقاعدہ شہزادی نہیں تھی وہ ایک ایسی شہزادی تھی جسے وصول کرنا پسند تھا۔ اس کے لوگوں کی طرف سے تنقید.

Post a Comment

0 Comments