اچھائی بمقابلہ برائی: ڈراکولا کی بیٹی | acchai bemaqabil burai dracula ki beti

 



                                  اچھائی بمقابلہ برائی: ڈراکولا کی بیٹی


افراتفری اور عجیب و غریب شادی کی تصویر سامنے آگئی وہ کون تھے اور ان کے ساتھ کیا ہوا؟ آئیے مل کر اندھیرے جنگلوں کی گہرائی میں تلاش کریں کہ وہاں ایک خطرناک جگہ ایک خاص اور خوفناک تھی۔  ٹرانسلوینیا نامی ہوٹل اس جگہ خرابی ڈریکولا سے تعلق رکھتا تھا جس میں عفریت مہمانوں کا استقبال کیا گیا۔  یہاں تک کہ اس کی پیاری بیٹی میوس ایک انسانی لڑکے کے ساتھ محبت میں گر گئی جس نے ان گنت پر قابو پانے کی ہمت کی۔ اپنی محبت کو ثابت کرنے کے لیے چیلنجوں نے آخرکار ڈریکولا نے دونوں کو شادی کی اجازت دے دی اور خوش آمدید کہنے پر راضی ہو گئے۔  انسانوں کو یہاں رہنے کے بعد اپنی بیٹی کی شادی کا اہتمام کرنے کے بعد ڈریکولا کا خیال تھا کہ وہ زندگی گزار دے گی۔  ہمیشہ پرامن اور خوش رہیں لیکن آہستہ آہستہ اس نے دریافت کیا کہ میوس ہمیشہ اس کے بارے میں متجسس رہتا ہے۔  جدید انسانی زندگی وہ ہمیشہ تکنیکی آلات میں شادی شدہ تھی جو انسان تک سفر کرنا چاہتی تھی۔  ڈریکولا ہوٹل ٹرانسلوانیا اور بغیر کسی مادے کے جدید انداز میں زندگی بسر کرنے والی دنیا جادو بھری چیزیں سب سے زیادہ دلچسپ جگہیں تھیں تاہم رائے کے مفادات میں فرق  دونوں کے درمیان صرف بڑا ہوتا ہے اور کوئی بھی دوسرے کے موقف کو سننا یا ہمدردی نہیں کرنا چاہتا تھا۔ یا جذبات جوناتھن کو ہمیشہ قدم رکھنا پڑتا تھا اور مسائل کے تنازعات اور اختلافات کو حل کرنا پڑتا تھا۔ ڈریکولا اور اس کی بیٹی بھی اس کی اپنی سالگرہ کے پیسے پر ہمارے ہاں ہمیشہ سے منانے کی روایت ہے۔  سالگرہ منسٹر گروپ کے ساتھ بنگو کھیل کر چائے کی پارٹیاں اور اسی طرح کی لیکن وہ جوناتھن ہے۔ ایک جدید انسان ہے لہذا آپ کو یقینی طور پر اس قسم کی سالگرہ کی پارٹیاں اور گیجٹس پسند آئیں گے جبکہ جوناتھن ڈریکولا اور اس کی بیٹی کے درمیان جھگڑے پر ناراض تھا اچانک ڈیوس کا بہترین دوست ویروولف  پوتی ایما نمودار ہوئی ہیلو ہوٹل ٹرانسلوانیا میں ایک سفر پر گیا ہوں میں نے سنا ہے کہ یہ ماویس کی ہے آج شوہر کی سالگرہ ہے لہذا میرے پاس ایک تحفہ ہے ایما آپ واپس آگئی ہیں براہ کرم مجھے کچھ الفاظ بتانے میں مدد کریں۔ ایما آپ واپس آ گئے ہیں پلیز میری مدد کریں والد کو کچھ الفاظ نصیحت کریں ایما الجھن میں تھی کہ کیا تھا۔ ہو رہا ہے اور مسافر اور اس کی بیٹی کے درمیان ایما کے فیشن کی بحث بھی سننی پڑی۔  انداز کسی حد تک انسانوں سے ملتا جلتا تھا لہذا ماویس نے اس کی تعریف کی اور وہ اپنے چھوٹے سے ان لباسوں کا مالک بننا چاہتا تھا۔ ماؤس آپ اس قسم کے کپڑے نہیں پہن سکتے جیسے انسان کرتے ہیں یہ بہت عجیب اور مکمل طور پر ہے۔ ہمارے خوبصورت اور نفیس انداز کے لیے نا مناسب لیکن میں اب چھوٹا بچہ نہیں ہوں میں بھی کرنا چاہتا ہوں  وہ چیزیں جو مجھے پسند ہیں برائے مہربانی میرے شوق کو مزید منع نہ کریں بدقسمتی سے جب ڈریکولا اور اس کے بیٹی کا کہنا ہے کہ انہوں نے جوناتھن کے لیے ایما کا تحفہ برباد کر دیا، کیا کوئی ایک دوسرے کی رائے سن سکتا ہے  تھوڑی دیر کے لیے میں صرف سب کے ساتھ سالگرہ کی ایک تفریحی پارٹی چاہتا ہوں ہمم تاہم اگر ہر کوئی بحث جاری رکھے اس طرح میں اپنے کمرے میں جاؤں گا اور جب تک تم دونوں ایک دوسرے کی بات سننے اور سمجھنے کے لیے تیار نہ ہو جاؤ نقطہ نظر پھر مجھے ملتے ہیں جوناتھن اپنے کمرے میں واپس آ گئے جبکہ ڈریکولا اور ماویس جاتے رہے۔ حالیہ افراتفری کے بارے میں حل کریں اس دوران ایما پراسرار انداز میں مسکرائی اور اگلے دن جب ڈریکولا چلی گئی۔  اور اُس کی بیٹی جوناتھن سے معافی مانگنے آئی اُنہوں نے اُن دونوں کی طرف سے کوئی جواب نہ سنا پریشان ہو گئے اور اس کے کمرے میں گھسنے کی کوشش کی لیکن انہیں صرف ایک گندا کمرہ اور جوناتھن ملا چلا گیا تھا اوہ پھر انہیں ایک خط ملا جو جان بوجھ کر ماویس کے قریب چھوڑا گیا تھا میں نے کبھی سوچا بھی نہیں تھا کہ آپ کے پاس ہوگا۔ اتنا دلچسپ انسانی شوہر لیکن ایسا لگتا ہے کہ آپ اور آپ کے والد جوناتھن کو زیادہ پسند نہیں کرتے ہیں۔  اس لیے میں اسے ڈریکولا کے رہنے کے لیے ایک بہتر جگہ لے گیا اور ماویس نے آس پاس کے ٹریسر کا مشاہدہ کیا اور دریافت کیا۔ ایما کے قدموں کے نشانات جنگل کے دوسری طرف اس کے ٹھکانے کی طرف لے جاتے ہیں اس لیے اگرچہ دونوں  باپ بیٹی ابھی تک ناراض تھے اسے ایک دوسرے کے ساتھ تعاون کرنا تھا اور جوناتھن کو ڈھونڈنا پڑا بدقسمتی سے آج سورج چمک رہا تھا اور سورج کی روشنی اس کی کمزوریوں میں سے ایک تھی۔ ڈریکولا اور اس کی بیٹی ڈریکولا جیسے ویمپائر اس بات سے پریشان تھے کہ سورج کی روشنی میں کیسے سفر کیا جائے۔  ماویس نے جلدی سے ایک جادوئی آئینہ تلاش کیا اور اسے شہد کے ساتھ استعمال کیا جو آپ ابھی کر رہے ہیں۔ جوناتھن اور میں نے ابھی جادوئی آئینے کو ایک نیا کام دیا ہے جو اسے انسانوں کی طرح اسمارٹ فون بننے میں مدد کرنا ہے۔  اور دیکھو جادوئی آئینہ مجھے گھوڑے سے چلنے والی گاڑی کا آرڈر دینے میں مدد کر رہا ہے گاڑی ہوٹل ٹرانسلوینیا کے گیٹ پر پہنچی مجھے امید نہیں تھی کہ کچھ جادوئی اشیاء کو  مواصلات کے لیے تکنیکی آلات انسانوں کے لیے اتنے دلچسپ اور آسان ہوں گے۔  مجھے انسانی زندگی ایسی کیوں پسند ہے جب وہ فاصلہ طے کرنے کے بعد گھوڑا اچانک رک گیا اور نہ کر سکا جاری رکھیں ڈریکولا اور اس کی بیٹی نے باہر دیکھا اور اسے ہر طرف جھاڑیوں سے بھرا ہوا دیکھا اس کے علاوہ یہ جگہ کانٹوں کی بھولبلییا کی مانند تھی اس لیے وہاں سے گزرنا مشکل تھا۔ اس لیے آگے بڑھنے کی سمت ڈریکولا نے ماویس کو اپنی چادر دے دی حالانکہ میں اور میرے والد ابھی بھی ہیں۔ آپس میں جھگڑا اگر ان کے پاس یہ چادر نہ ہوتی تو وہ بھی سورج کی روشنی سے متاثر ہوتا جب ماویس ڈریکولا کو چادر واپس کرنے والا تھا تو اس نے اسے جلدی سے روک دیا۔ آخر میں ایک ہزار سال پرانا ویمپائر ہوں اس لیے میرا جادو اور برداشت آپ سے بہتر ہے سورج کی یہ چھوٹی سی روشنی میرے جادو اور صحت پر کوئی اثر نہیں ڈالے گی اس کے بعد ڈریکولا نے پوچھنے کے لیے آگے بڑھنے کی کوشش کی۔ ایما کے ساتھ جوناتھن کا حال عجیب و غریب مخلوق کے بارے میں پہلے تو انہوں نے کوئی معلومات فراہم نہیں کیں۔ جوناتھن کہاں ہے جس نے ڈریکولا کو غصہ دلایا تاہم ڈریکولا نے جلد ہی سموہن کی طاقتوں کا استعمال کیا۔ انہیں ویمپائر بنانے کے لیے اسے جوناتھن کا راستہ دکھانا ہممم کبھی کبھی جادو کا استعمال واقعی ہوتا ہے۔ ان حالات کو موثر اور تیز کریں یقیناً شہد لیکن اس سے پہلے اپنی کارکردگی کے ساتھ جادوئی عکس برا نہیں تھا یا تو ڈریکولا مسکرایا اور ماویس کے ساتھ آگے چل دیا آخر کار ڈریکولا اور  ماویس کو ایما کا غار ملا جب وہ داخل ہوئے تو انہوں نے دیکھا کہ جوناتھن کو اس کی ایما سے شادی کرنے پر مجبور کیا جا رہا ہے۔ ایما نے فوری طور پر اپنے ساتھیوں کو حکم دیا کہ وہ سورج کی روشنی کو منعکس کرنے کے لیے آئینے استعمال کریں اور ماویس کو ناکارہ بنائیں  یہ دیکھ کر ڈریکولا پریشان اور گھبرا گیا لیکن پھر اس نے ماویس کا جادوئی عکس دیکھا  قریب ہی نا چاہتے ہوئے بھی ڈریکولا نے جادوئی آئینہ استعمال کرنے کی کوشش کی اور جلدی سے ایک بڑی چھتری کا آرڈر دیا۔  ڈریکولا کی حیرت میں جلدی سے ایک پیکج ایما کے غار میں بھیجا گیا پھر اس نے جلدی سے اسے استعمال کیا۔  اس کی بیٹی کو سورج کی روشنی سے بچاؤ مجھے امید نہیں تھی کہ یہ چیزیں اتنی جادوئی ہوں گی  اچھا اور آسانی سے کسی بھی چیز کی درخواست کرسکتا ہوں جس کی مجھے ضرورت ہے اگر مستقبل میں وقت ہو تو میں بھی تلاش کرنا چاہتا ہوں۔  آپ اور جوناتھن کے ساتھ جدید دنیا میں ایسا کرنے کے لیے بہت تیار ہوں لیکن ایما نے پھر بھی ہمیں جانے کے لیے بہتر کیا۔ جوناتھن اور ڈریکولا کے باپ بیٹی کی جوڑی آپ وہاں کس خوشی کے لیے کھڑے ہیں کہ بھیڑیے انہیں دھمکانے کے لئے لیکن اس نے انہیں صرف ان کی طرف زیادہ جارحانہ حملہ کیا کیونکہ یہ بھیڑیوں کو ہمیشہ ان چیزوں کی طرف سے اپنی طرف متوجہ اور حوصلہ افزائی کی جاتی ہے جو نایاب تھے لہذا میوس نے جلدی سے درخواست کی  دیواروں کو دبانے کے لیے ایک سرخ لیزر بیم بنانے کے لیے جادوئی آئینہ جب ماویس نے لیزر بنانا شروع کیا آئینے سے ایما اور اس کے ولف کے ماتحت دونوں لیزر بیم کا پیچھا کرتے ہوئے پرجوش تھے۔ اس موقع کا فائدہ اٹھاتے ہوئے بیٹی کی جوڑی تیزی سے ان کے پاس آئی اور نیچے لے گئی۔ ہر ایک جوناتھن کو وصول کر رہا تھا لیکن جب ماویس مکے مارنے ہی والا تھا کہ ایما جوناتھن نے مداخلت کی براہ کرم روکیں یہ صرف ایک چیلنج تھا جس کی ہم نے منصوبہ بندی کی تھی کہ جوناتھن ڈریکولا سے بچنے کے لئے کیا نکلا۔  اور اس کی بیٹی نے ایک دوسرے پر ناراض ہونے سے ایما کے ساتھ اسے اغوا کرنے کی سازش کی تھی۔  ان کے تعلقات کو پہلے کی طرح صلح کر لیں ماویس آپ کو یہ پہلے نہ بتانے کے لیے معذرت خواہ ہوں یہ ٹھیک ہے آپ کا شکریہ  یہ سمجھنے میں ہماری مدد کرنے کے لیے کہ ٹیکنالوجی اور جادو دونوں میں طاقت اور کمزوریاں ہیں۔ ہمیں یہ جاننے کی ضرورت ہے کہ کام کو مکمل کرنے کے لیے انہیں مناسب اور مؤثر طریقے سے کیسے استعمال کیا جائے۔ اہم سبق یہ ہے کہ خاندان میں بھی ہمیں ہر ایک کو بانٹنے اور سمجھنے کے لیے وقت نکالنا چاہیے۔ دوسروں کے تجربات کے ساتھ ساتھ ان چیزوں کے بارے میں زیادہ قدامت پسند نہ بنیں جس سے وہ دوسروں کو نقصان پہنچانا پسند کرتے ہیں۔ رائے اور ترجیحات آخر کار ڈریکولا خاندان ایک دوسرے کے ساتھ مفاہمت کرنے کے قابل ہو گیا جس کے لیے تیار ہو گئے۔ مستقبل میں نئی ​​چیزیں.

Post a Comment

0 Comments