آئینہ میں چڑیل | aaina mein churail

 




                                آئینہ میں چڑیل


پیسہ خوبصورتی یا شہرت سب پرکشش چیزیں ہیں جن کو کمانے کے لیے بہت سے لوگوں کو اپنی زندگی کا کام کرنا پڑتا ہے لیکن  ایک آئینہ تھا جس کی جھلک اگر کوئی دیکھ لے تو اس کے سارے غم بھلا دے گا  ایک ایسی دنیا میں داخل ہونے اور رہنے کی حقیقت جس کے ساتھ وہ آنے کی خواہش رکھتے ہیں مجھے آپ کی مدد کرنے دیں مجھے یاد نہیں۔ میں کتنی دیر سے اس آئینے میں رہا ہوں بس یہ جانتا ہوں کہ زندہ رہنے کے لیے مجھے بہت سی روحیں داخل کرنی ہوں گی اوہ میرے خدا یہ کیا ہے بہت سے لوگ نہیں تھے جو شریر آئینہ کی کشش سے بچ سکیں دراصل آئینے کے اندر کی چیزیں ان بے روحوں کے جسم کے باہر کا محض وہم ہیں۔  بے معنی کھڑے اگر وہ وقت پر باہر نہ نکل سکے تو جسم برسوں کے ساتھ مرجھا جائے گا۔  کچھ نہیں کیا میں نے نہیں مجھے آہ ایک بار پھر بہت سے لوگ نہیں تھے جو اس کشش کو نظر انداز کر سکتے تھے۔  آئینے کا اور یہ نوجوان گھڑسوار اس سے مستثنیٰ نہیں لگتا تھا ارے نوجوان یہاں آؤ اور  میں تمہاری سب سے بڑی خواہش پوری کروں گا واہ سب سے فیصلہ کن آدمی جس سے میں کبھی ملا ہوں بتاؤ تم سب سے زیادہ کیا چاہتے ہو تم کیا پاگل ہو مجھے بدلہ لینا چاہیے میرے ساتھیوں کو تم سے تکلیف پہنچی اوہ مجھے سمجھ آگئی تاہم اگر تم میرا لے لو  زندگی جس دنیا میں آپ کھڑے ہیں وہ بھی ٹوٹ جائے گی نہ صرف آپ بلکہ تمام روحیں بھی بچ نہیں سکتیں۔ تم مجھے دھمکی دے رہے ہو کہ اگر تم نے میری جان نہ چھوڑی تو میں تمہیں قدیم ٹاور پر لے جاؤں گا روحوں کو باہر کی دنیا میں واپس لانے کے دروازے سے ایسا لگتا تھا کہ دوسرے اس کے لیے اتنے اہم ہیں۔  اس گھڑسوار نے فوری طور پر میرے ناقابل یقین جھوٹ پر یقین کرنے پر راضی کر دیا ہاں یہ جھوٹ تھا جو میں نے نہیں کہا اس ٹاور کے بارے میں بہت کچھ جانتے ہیں یا تو ماضی میں میں ہمیشہ آئینے کے قریب رہتا تھا اس لیے یہ ناممکن تھا۔  میرے لیے راستے میں پھندوں کا اندازہ لگانا جو اتنا خوفناک ہو سکتا ہے کہ میرا ساتھی کتنا خوش قسمت تھا  اتنے ہنر مند جنگجو کی بدولت ہم نے ایک کے بعد ایک بہت سے جال پر قابو پالیا اس کا تذکرہ نہ کرنا اگر تم جلد ہی غائب ہو گئے تو کوئی مجھے وہ راستہ نہیں دکھا سکے گا جس سے میں نہیں جانتا تھا۔ میرا دل اس طرح کیوں دھڑک رہا تھا شاید کافی عرصہ ہو گیا تھا کہ کسی کو میری پرواہ نہیں تھی۔ راستے میں دنیا میں نے اسے سمجھانے کی کوشش کی کہ میں اصل میں اس آئینے کا مالک نہیں ہوں۔ اور آئینہ چھوڑنے یا نہ چھوڑنے کی خواہش ہر فرد کی مرضی پر منحصر تھی مجھ پر الزام نہ لگائیں۔ پہلے سے اعلان کرنا کہ اگر آپ اس دنیا میں زیادہ دیر رہیں گے تو آپ کو باہر نکلنے کا راستہ نہیں ملے گا تو کیا اور یہاں میں میں اپنی پسند کی ہر چیز کھا سکتا ہوں وہاں کچھ بھی اچھا نہیں ہے آپ ان کے لالچ اور خود غرضی کو اچھی طرح جانتے ہیں۔ وہ جلد ہی میرے بغیر بھی گوشت کی حوصلہ شکنی کریں گے اوہ لہذا آپ اور آپ کے دوستوں کو واقعی اچھا ہے۔  رشتہ ہے کاش کوئی میرے لیے اتنے خطرے کے باوجود کچھ کر سکتا جیسا کہ تم نے کیا ہے مجھے یاد بھی نہیں تھا کہ میں کون تھا اور میں اس میں کیسے بدل گیا اس نے مجھے جواب بھی نہیں دیا ایک لفظ لیکن میں نہیں جانتا تھا کہ میں نے اس کا تصور کیا تھا یا نہیں لیکن ماضی کے بقیہ لوئی میں اچھی طرح سے کیولیئر کے نام نے مجھ سے زیادہ نرمی کا برتاؤ کیا آپ میرے ساتھ ایسا اچھا سلوک کرنے والے پہلے شخص ہیں جب ہم آخر کار  ٹاور کے اڈے پر پہنچا جو ہمارا انتظار کر رہا تھا وہ ایک عفریت تھا جس کی روحوں کی آرزو سے اس نے پکڑا تھا ایک بڑا مدار جس نے ان تمام روحوں کو بند کر دیا جو آئینے کی دنیا میں چوس گئے تھے کیا میں پہلے جاؤں گا مجھے معلوم ہے  میں اس کا حریف بھی نہیں ہوں تم ہوشیار ہو ایک آئینہ دیوا انسانوں کے ساتھ چلتی ہے ہمم کتنا دلچسپ ہے دیکھو اس شخص نے کس عزائم کو پرائیڈ اور خوبصورتی سے باندھ رکھا ہے یہ عفریت رفتہ رفتہ دیوانہ ہوتا چلا گیا کہ اس کی زنجیر جس شکل میں بھی تھی لوئی کو باندھ نہیں سکتی تھی اس لیے اس نے جلدی سے میری طرف تنہائی کا رخ کیا اور پیار کرنے کی خواہش وہ کمزوری ہے جس نے مجھے محبت کی زنجیر سے باندھ دیا تھا کلارا فکر مت کرو میں آپ کو بچاؤں گا نہیں یہ مدد نہیں کرے گا عفریت کے پیچھے اس دنیا کو چھوڑنے کا واحد دروازہ ہے بس چلو  اسی وقت میں نے لوئس کو ایک موقع دیتے ہوئے عفریت کو دور سے راغب کرنے کا طریقہ دیکھا لیکن اس نے ایسا نہیں کیا مجھے تمہاری کمزوری ہے کیونکہ عفریت لوئس کو پکڑنا چاہتا تھا اس نے مجھے چھوڑنے کا فیصلہ کیا میں نہیں کر سکا  یقین ہے کہ لوئس اس بار پکڑا گیا تھا کیا وہ جانتا تھا کہ محبت کیسے کی جائے جب میں سمجھ نہیں پایا تھا۔ لوئس جو کچھ ہو رہا تھا وہ میری حفاظت کے لیے اپنی آخری طاقت استعمال کر سکتا تھا اور مجھے دھکیل سکتا تھا۔  دروازے پر میری آنکھیں دنیا کے بہترین انسان کی آخری بھیانک مسکراہٹ کا مشاہدہ کرتے ہوئے بیہوش ہوگئیں  عفریت سے بچ کر میرا دل یہ سوچ کر ٹوٹ گیا کہ میں لوئی کو دوبارہ کبھی نہیں دیکھوں گا۔ اس کے علاوہ اور کوئی راستہ نہیں تھا کہ میں نے اپنے ساتھ والے آئینے کو توڑا جس کا مطلب یہ ہے کہ اگر آئینہ میری روح کو توڑ دیتا ہے۔  عین ممکن ہے جیسے ہی آئینہ ٹوٹ گیا لوئس کو جگایا کلارا کلارا لوئس فکر نہ کرو  میرے بارے میں آپ ایک اچھے انسان ہیں کسی چیز کو آپ کی مہربانیوں پر اثر انداز ہونے نہ دیں مجھے یاد نہ کریں کہ میں ہوں۔ اس ساری کہانی میں سے ایک بری یہ صرف ایک سزا ہے نہ کلارا نہ آئینے کے ٹکڑے جو تھے خون میں داخل ہو کر اچانک ایک ساتھ مل کر آئینے کا ایک چھوٹا سا ٹکڑا بن گیا ایک دو طرفہ آئینہ بن گیا جو لوئس کو دکھا رہا تھا کہ میں آئینے کے محل میں بند ہو گیا ہوں کہ جب آئینہ تباہ ہو جائے گا تو آئینہ شیطان غائب نہیں ہو گا بلکہ واپس آ جائے گا۔ یہ قلعہ کلارا مجھ سے دور ہے میں آپ کو ضرور بچا لوں گا ٹھیک ہے مجھے آپ پر بھروسہ ہے اوہ کیا آپ کو یقین ہے کہ یہ وہی ہے آئینہ شیطان تمام شیطانوں میں سب سے سفاک ہے لوئس کے آنے سے پہلے مجھے اپنی حفاظت کرنی ہے۔ 

Post a Comment

0 Comments