شہزادی کی صوفیانہ تیسری آنکھ | Shehzadi ki soofiana teesri ankh

 




                                        شہزادی کی صوفیانہ تیسری آنکھ


ایک زمانے میں پریوں کی ایک شاندار اور پرتعیش بادشاہی میں خدا کے شیاطین اور انسان تھے۔  وہاں ایک خوبصورت اور مضبوط 18 سالہ شہزادی تھی جس کا نام ڈیجا دیشا تھا  جادوئی تلوار جو اس کے سرپرست سورج دیوتا نے اس کے پاس بھیجی تھی جس کو نکالنے کی طاقت تھی۔  آسیب زدہ افراد سے شیطانوں کی روحیں مزید یہ کہ اس کی پیدائش سے ہی جادوئی آنکھ بھی تھی  اسے بری روحوں کو پھنسانے کے لیے ایک گیٹ وے کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے جس کی وجہ سے ہر کوئی خاص طور پر اس کی تعریف کرتا ہے۔  اس کی تیسری آنکھ کسی بھی جاندار چیز کی آسنن موت کو دیکھنے کی طاقت رکھتی تھی جسے اس نے چھو لیا تھا۔  قابلیت ڈیجا کو زندگی اور موت کے چکر میں مداخلت کرنے سے قطعی طور پر منع کیا گیا تھا اگر وہ نافرمانی کی اسے خدا کا شکر ہے سزا دی جائے گی حالانکہ دیشا مضبوط تھی اس کے پاس ایک ہفتہ تھا وہ بھی تھک گئی تھی اور سورج کی طرح روشن روشنی کے سامنے آنے پر اپنی تیسری آنکھ کا استعمال نہیں کر سکتی تھی۔ حقیقت یہ ہے کہ وہ بعض اوقات ایک ڈارک سول انسائیڈر کو بھی دیکھ سکتی تھی جس کی وجہ سے اس نے اس سے پوچھا اس کے بارے میں ماں نے کہا لیکن ملکہ صرف اداس ہو گئی اور اس سوال پر حملہ کر دیا کہ میں ہر ایک کی وضاحت نہیں کر سکتا میرے بچے ابھی آپ کی بات ہے لیکن اگر آپ دن میں اپنی جادوئی آنکھ کا استعمال کرنا چاہتے ہیں تو یاد رکھیں  اپنی چادر پہن لو میں نے خزانے والے تمام کمروں کو بھی بند کر دیا ہے اس لیے اگر تمہیں کسی چیز کی ضرورت ہو تو بس مجھے بتائیں کہ دیشا ملکہ کے لیے چیزوں کو مزید مشکل نہیں بنانا چاہتی تھی اس لیے اس نے یہ سوالات اپنے پاس رکھے  خود ایک دن جادو کی بہادر آنکھ اس کے استعمال کے قابل ہونے کے بجائے پوری طرح الٹ گئی۔ شیطانوں پر قابو پالیں اور بہت سی بری روحوں کو اتاریں ڈیجا کو سمجھ نہیں آرہا تھا کہ اس کے بعد کیا ہو رہا ہے۔ وہ اپنی جادوئی تلوار سے بدروحوں سے نمٹنے میں کامیاب ہو گئی ہم بات کرنے کے لیے ملکہ کو ڈھونڈنے کے لیے جلدی کرو اس کے بارے میں پہنچتے ہی دیشا خوفزدہ ہو گئی یہ دیکھ کر کہ سورج دیوتا غصے میں ملکہ کو پکڑ رہے ہیں مجھے معاف کر دو سورج خدا تم نے میری ماں کی روح کیوں نکالی ہمم اس لیے کہ کل تم نے اس کی خلاف ورزی کی۔  ممانعت جب تم نے اپنی ماں کو بچانے کے لیے اپنی تیسری آنکھ کا استعمال کیا اس لیے میں تمہیں سزا دینے کے لیے حاضر ہوں۔ خاندان کے سورج دیوتا نے بیان کیا کہ کل جب ڈیشا نے ملکہ کو سورج سے ملنے کے لئے الوداع کیا خدا کا مندر سال میں ایک بار ہر سال کی طرح اس کی تیسری آنکھ اچانک روشن ہو گئی جس سے اس پر یہ انکشاف ہوا۔ ملکہ آج بڑھاپے اور کمزوری کی وجہ سے چل بسی تھی لیکن گیشا ہارنا نہیں چاہتی تھی۔ اس کی اکلوتی پیاری تھی اس لیے اس نے اپنی ماں کی قسمت بدلنے کا فیصلہ کیا جلدی سے بہانہ بنایا اپنی ماں کو آج سورج دیوتا کے مندر جانے میں مدد کریں اور پھر سب کچھ مکمل کرنے کے بعد اپنے سفر پر روانہ ہو جائیں۔ مندر کے کاموں سے وہ خوشی خوشی گھر لوٹی لیکن اچانک اس نے دیکھا کہ ایک تاریک آرب کی طرف بڑھ رہا ہے۔  اس نے جلدی سے اسے چکمہ دیا اور مجرم کو پکڑنے کی کوشش کی لیکن وہ فرار ہو گیا اس کے باوجود ڈیجا ابھی تک تھا خوشی ہوئی کہ آج اس نے اپنی ماں کو شریر سے بچایا لیکن سورج دیوتا نے گواہی دی۔  دیشا غلط ہے اس لیے ہم ماں اور بیٹی دونوں کو سزا دینے کے لیے ذاتی طور پر یہاں آئے تھے لیکن یہ سب کچھ ہے۔ میرا قصور میری ماں بالکل بے قصور ہے وہاں میری ماں کو معاف کر دو اور مجھے ہر طرح سے سزا دو   چاہتے ہیں چونکہ ہم استاد اور طالب علم ہیں میں آپ کی والدہ کی جان بخش دوں گا اگر آپ وعدہ نہیں کریں گےیہ غلطی ہے اور مجھے الہی تلوار دینے پر راضی ہوں کیونکہ آپ بے حس اور نادان اعمال ہیں۔ میں نے مجھے مایوس کیا ہے اور میں تمہیں آسانی سے معاف نہیں کر سکتا اس لیے میں خدا کی تلوار دینا چاہتا ہوں۔  جو مستقبل میں آپ سے زیادہ ذمہ دار ہے میری ماں کی زندگی اس سے زیادہ اہم ہے۔ دنیا میں کچھ بھی ہو تو میں خدائی تلوار آپ کو دے دوں گا تاہم جب دیشا کے حوالے کیا جائے گا۔ سورج دیوتا کے لیے تلوار اس نے اچانک شرارت سے نوش کی اور تلوار کو دشا کی طرف بڑھا دیا۔ تیسری آنکھ دیشا جم گئی اور اس نے اپنے جیسی تین آنکھوں والی روح کو اپنے جسم سے نکلتے ہوئے دیکھا۔ روح سورج دیوتا کی طرف اڑ گئی اور حیرت میں اس کی تیسری آنکھ کے طور پر اس نے پکڑ لیا۔ دیشا آخرکار بدلہ کا دن آ ہی گیا پھر اس نے اپنی تلوار توڑ دی اور ظالم میں بدل گیا  ڈیمن کنگ پتہ چلا کہ برسوں پہلے ڈیمن کنگ کا چھوٹا بھائی ملکہ سے اتنا پیار کرتا تھا۔  وہ کچھ غلط نہ کرنے پر راضی ہو گئے اس لیے ڈیمن کنگ بہت ناراض تھا اور چاہتا تھا۔ جوڑے کو تباہ کرنے کے لئے لیکن اس کے چھوٹے بھائی نے جادو کا استعمال کرتے ہوئے اسے مہر کرنے کی کوشش کی اور 18 سال گزر گئے۔  بعد میں ڈیمن کنگ کے پاس آخر کار مہر سے بچنے کی کافی طاقت تھی لیکن جب وہ بدلہ لینے گیا۔  ملکہ پر اس نے مندر میں دیشا پایا، شیطان ملکہ نے جلدی سے پہچان لیا کہ ڈیوڈ کا تیسرا ہے۔ آنکھ اس کے چھوٹے بھائی سے ملتی جلتی تھی اگر وہ بچہ ہے تو یقیناً اس جوڑے کی بیٹی تھی۔ ملکہ کا ہائبرڈ بچہ اور میرے چھوٹے بھائی کہ وہ جادوئی آنکھ روح کی نمائندگی کرے گی۔ اس کے جسم کے اندر موجود شیطان کا پھر اگر میں اس بچے کی طاقت اور سیاہ روح کو رہا کر سکوں تو میری آنکھ دی ڈیمن کو حاصل کرنے کے لیے ہر طریقہ استعمال کرنے کے باوجود جادو تیزی سے بڑھے گا۔  کنگ اب بھی آسانی سے اس خواہش کو حاصل نہیں کر سکتا تھا اسے ایسی چیز کی ضرورت تھی جو پکوان الگ کر سکے۔ اس کے جسم سے سیاہ روح اور وہ الہی تلوار تھی اس لیے شیطان بادشاہ کو ایک لگانا پڑا تیسری آنکھ پر اس کے کالے جادو کا ایک حصہ جس نے اچانک ملکہ کو نقصان پہنچایا کہ وہ ڈائیشا کو ہاتھ دینے پر مجبور ہو جائے تلوار کے اوپر جیسے ہی اس نے خزانہ حاصل کیا ڈیمن کنگ نے بالآخر جادو حاصل کر لیا لائن سے پتہ چلتا ہے کہ چونکہ میری آدھی روح ایک شیطان کے طور پر ہے اس لئے میں تھکا ہوا محسوس کرتا ہوں اور اپنے ڈارک سول ہر بار جب میں روشنی کے ساتھ رابطے میں آتا ہوں جو ٹھیک ہے شاید آپ کی والدہ نے نہیں کیا۔ چاہتے ہیں کہ آپ اپنی شناخت پر شرمندہ ہوں اور چاہتے ہیں کہ آپ شیطانوں کو شکست دینے پر توجہ دیں تاکہ وہ اس بات کو راز میں رکھا تاہم میں آپ کی والدہ اور آپ کو گواہی دینے دوں گا کہ بادشاہی آپ کے پاس کیسے ہے۔  اتنی دیر تک میرے ہاتھ میں تباہ ہو جائے گا پھر اس نے بہت سے بدروحوں کو چھوڑ دیا۔ تیسری آنکھ کو تباہ کرنے اور زمین پر غلبہ حاصل کرنے کے لیے اگرچہ Dacia اپنی شناخت کے بارے میں بہت حیران تھی۔  اس نے اپنی ماں اور لوگوں کو دیمن کنگ اور اس کے شیطانوں کے ذریعہ حملہ آور ہونے کی طرف دیکھا اور اسے معلوم تھا۔ اسے ان کی حفاظت کے لیے لڑنا پڑا تاہم اس وقت ڈیجا کے پاس اس کی جادوئی تلوار یا وہ نہیں تھی۔ تیسری آنکھ اس لیے ڈیمن کنگ اسے آسانی سے شکست دینے میں کامیاب ہو گیا میں اس طرح ہار نہیں مان سکتا لیکن مجھے ایک نئی آنکھ چاہیے۔ اسے شکست دینے کا ارادہ اس نے چاروں طرف دیکھا تو ایک کرسٹل لیمپ آگے پیچھے جھولتا ہوا دیکھا  جلدی سے ایک خیال آیا اس نے اپنی تلوار کا ٹوٹا ہوا ٹکڑا اٹھایا اور اس کی طرف پھینک دیا۔ چراغ اگرچہ شیطان بادشاہ اس کو چکما دینے میں کامیاب تھا Daisha اس ورب کو چرانے میں کامیاب تھا ملکہ اس کے ہاتھ سے اسیر ہو گئی ہے یہ میں ہوں دشا دیجا ایسا لگتا ہے کہ شیطان بادشاہ واپس آ گیا ہے اور  مجھ پر دوبارہ حملہ کیا میں سب کچھ جانتا ہوں اور اب ہمیں اسے شکست دینے کا کوئی راستہ تلاش کرنا ہوگا وہ بھاگ کر ایک تک پہنچ گئی۔ دالان کے آخر میں مقفل کمرہ لیکن ڈیمن کنگ نے اسے پکڑ لیا کیا آپ اپنی مرضی سے اپنے آپ کو یہاں پھنساؤ تاکہ میرے لیے تمہیں شکست دینا آسان ہو اگر تم اتنے اچھے ہو تو مجھ سے شیطان سے لڑو کنگ نے Dacia پر جادو کرنے کی کوشش کی لیکن وہ مدد نہیں کر سکا لیکن اس کے پر اعتماد اظہار کو دیکھ کر آہ ایسا لگتا ہے کہ آپ چاہتے ہیں کہ میں آپ کے پیچھے والے گیٹ کو تباہ کر دوں وہاں کوئی ایسی چیز ہے جو مجھے خوفزدہ کرتی ہے۔ مجھے بے وقوف مت بناؤ اچانک ورب میں ملکہ کی روح داعش کے ہاتھ سے اڑ گئی اور طعنہ دیا ڈیمن کنگ ماں صاحب نہیں میں آپ کو غصے میں نہیں چھوڑوں گا ڈیمن کنگ نے ورب پر جادو کیا لیکن Dacia نے جلدی سے اسے اپنے جسم سے ڈھال دیا وہ اسے جانے دیں گے نہیں میں چاہتا ہوں کہ آپ ہمیشہ سے رہیں وہ جو اتنی دیر تک میری فکر اور دیکھ بھال کرتا ہے اس لیے میں آپ کے بچے ہونے کا فرض نہیں چھوڑ سکتا ان معاملات کے لیے یہ بھی میرا قصور ہے کہ میں نے بغیر اجازت اپنی والدہ کا ایمان بدل دیا۔ اس لیے میں اپنی ماں کے لیے اپنے آپ کو قربان کرنے کے لیے تیار ہوں ڈیمن کنگ غصے میں تھا اور اس کا استعمال کیا۔ ماں اور بیٹی کو تباہ کرنے کے لئے ایک بہت بڑا دھماکہ کرنے کے لئے آخری جادو تاہم کمرے کا دروازہ  بہت زیادہ متاثر ہوا اور منہدم ہو گیا جس سے بہت سے چمکتے ہوئے خزانے سامنے آئے جو تیسرے کی طرف روشن ہو رہے تھے ڈیمن کنگ بنانے والی Dacia کی آنکھ دھیرے دھیرے چمکتی روشنیوں کے خوف کی وجہ سے گرتی ہے جس پر قبضہ ہو جاتا ہے۔  موقع ڈیجا جلدی سے کھڑا ہوا اور تلوار کی باقی طاقت کو شیطان کو شکست دینے کے لیے استعمال کیا۔ بادشاہ جب ڈیجا کی تیسری آنکھ دوبارہ ملی تو وہ تیزی سے ملکہ کے پاس اپنی ماں کا حال دریافت کرنے کے لیے بھاگی صحت دشا میں بہت تھک گیا ہوں شاید میں اس زندگی اور موت کے دروازے سے وہاں سے گزر نہیں سکتا پہلے میرے بچے پلیز اپنا اچھا خیال رکھنا بعد میں ایسا نہیں ہو سکتا میں اپنی ماں کو مجھے چھوڑنے نہیں دوں گا۔  آسمانی مخلوق میری ماں کی جان بچا لے میں ڈیجا کے ختم ہوتے ہی اسے کسی بھی قیمت پر بدل دوں گا۔ سورج دیوتا کی بات کرتے ہوئے واقعی میں شاندار روشنی میں ظاہر ہوا Dacia حالیہ جنگ کے ذریعے میں سمجھتا ہوں۔  ملکہ کے لیے آپ کا دلی رحم اور آپ دونوں کی مادرانہ محبت جس کے لیے جینا اور مرنا ہے۔ ایک دوسرے کے علاوہ آپ نے پچھلے وقتوں میں اس مملکت کے لیے بہت زیادہ تعاون کیا ہے اس لیے میں اس سے اتفاق کرتا ہوں۔  ملکہ کی عمر اس شرط کے ساتھ بڑھائیں کہ آپ اپنی عمر کا ایک حصہ کاٹ لیں گے۔ اس کے علاوہ اسے تبدیل کرنے کے لیے آپ کو ہر ایک کی حفاظت کے لیے بدروح کے قتل کا سفر جاری رکھنا چاہیے۔ ایک سورج دیوتا نے اپنا وعدہ پورا کیا ملکہ اور ڈیکیا آخر کار ایک ساتھ رہنے اور رہنے کے قابل ہو گئے۔  اس کے بعد ہمیشہ کے لئے خوش رہے.

Post a Comment

0 Comments