سمندر کی دولہن | Samandar ki Dulhan

 



سمندر کی دولہن



یولینڈا کے ساحل پر بہت عرصہ پہلے سمندروں کی پہلی سیمسون نامی ایک ماہی گیر رہتا تھا۔ وہ اپنی دادی لونا کے ساتھ ایک چھوٹے سے کاٹیج بائی دی سی میں رہتا تھا سام سنگ ایک بہت خیال رکھنے والا لڑکا تھا۔ اپنی دادی کی طرف اوہ میرے پوتے جواہرات آپ جیسے بہت کم ہیں اور آپ جیسی دادی ہیں۔ ایک اعزاز سام سنگ نے بادشاہی کے لیے کام کیا اور شاہی خاندان کے لیے سب سے بڑی مچھلیاں پکڑیں۔ سنڈے فیسٹ سیمپسن کو دیکھنے کے لیے اپنے میچ کے لیے بہترین بڑی مچھلی نے اپنے کاروبار کے ذریعے اچھی کمائی کی۔ دادی لونا کی طرف سے سکھایا گیا ہمیشہ سمندروں کا شکریہ ادا کرتے ہیں کہ ان کی بھلائی کے لیے وہ خوبصورت سمندر جو مٹ گیا دکھ اور خوشی لایا ماں لونا نے اسے ہر ایک سمندر کو ایک روٹی پیش کرنے کی عادت ڈالی۔ صبح مگر ٹھہریں دادی میں نے آپ سے کبھی نہیں پوچھا کہ ہم سمندر کو روٹی کیوں پیش کرتے ہیں وہ کنویں لاتے ہیں۔ سمندر کی مخلوق سے خوش قسمتی ایک دن سیمسن نے دیو کو پکڑنا ختم کیا صحت مند مچھلیاں آج میرے لیے خوش قسمتی کا دن ہے بادشاہ کے خاندان کے لیے دو بڑی مچھلیاں جیسا کہ میں نے درخواست کی تھی سیمسن انہیں بادشاہی میں لے جانے کے لیے پرجوش ہو کر گھر واپس چلا گیا اس نے اپنی دادی کو سلام کیا۔ اس دن طبیعت ناساز تھی مجھے امید ہے کہ آپ بہتر محسوس کر رہی ہوں گی دادی جی ہاں بچہ پہلے میرا پانی کا جگ بھر دو تم چھوڑو ہاں میں جا کر تمہارے لیے بھر دوں گا جیسے ہی سیمسن کچن میں داخل ہوا اسے یقین نہیں آرہا تھا کہ سیمسن کی آنکھوں نے ایک خاتون کو کھانا پکاتے ہوئے دیکھا جس کی جلد شیشے کی تھی اور گلابی بالوں میں سمندری سوار تاج اس کی آنکھیں ایسے چمک رہی تھیں جیسے سمندر سیمسن اس کی خوبصورتی سے دنگ رہ گیا ہو لیکن پھر اس نے پوچھا میرے والد کیا میں جان سکتا ہوں کہ آپ کون ہیں ہائے سیمسن جب آپ ہوں تو میں دادی لونا کی دیکھ بھال کے لیے حاضر ہوں آس پاس نہیں آپ میرا نام کیسے جانتے ہیں میں سب کچھ جانتا ہوں سیمسن حیران تھا کہ وہ گھبرا گیا۔ دادی لونا کا کمرہ دادی اماں گھر میں آپ کے لیے کھانا بنا رہی ہیں اوہ کیسے اس کا بہت اچھا شکریہ آپ اسے جانتے ہیں ہاں وہ لانا ہے سمندر کی لڑکی جس کے پاس وہ آئی تھی سمندر کی دیکھ بھال کے لیے شکر گزاری کے طور پر ہماری مدد کریں وہ اب سے ہمارے ساتھ رہے گی ٹھیک ہے ہیلو دادی لونا آپ کے لیے ایک تازہ سمندری غذا کا سٹو ہے آپ جلد ہی ٹھیک ہو جائیں گی شکریہ بچہ خیریت سے ہوں بدلو اور بادشاہی میں جاؤ ہاں گڈ لک پیارے میرے پیارے ٹھیک ہے سیمسن ضرور تھا الجھن میں تھا لیکن وہ کبھی پریشان نہیں ہوا کیونکہ الانا کا مطلب کوئی نقصان نہیں تھا اور وہ دادی لونا کی اچھی دیکھ بھال کر رہی تھی وہ جلد ہی ہم آہنگی میں رہتے تھے سیمسن اور الانا کو پیار ہو گیا جس کے ذریعے انہوں نے ایک دوسرے کا ساتھ دیا۔ تقریباً ایک سال بعد بادشاہ کا انتقال ہو گیا بادشاہی میں کچھ ناخوشگوار واقعہ پیش آیا اور اس کا بیٹا تخت کا براہ راست وارث تھا اس کے برعکس اس کے والد نئے ولی عہد شہزادہ تھے۔ متکبرانہ انداز میں اور اپنی طاقت کا غلط استعمال کرتے ہوئے اس نے ہر ایک کو اپنے غیر حقیقی مطالبات کو پورا کرنے کی دھمکی دی۔ پردے گھناؤنے لگتے ہیں آئیے اسے بدلیں اور اس کو سونے سے بنا دیں جیسا کہ آپ اپنی شان چاہتے ہیں لیکن کاریگر اس کے لئے ایک مہینہ لے گا ایک مہینہ اسے بتائے گا کہ اسے سست لوگ ہونے کی وجہ سے نکال دیا گیا ہے۔ وہ اسے ناپسند کرتا تھا لیکن اس کے بارے میں بات کرنے سے ڈرتا تھا کیونکہ اس نے ایسے چھپنے والوں کی خدمات حاصل کی تھیں جو کوئی بھی برا منہ بولتا ہے یا ملک بدر کر دیا گیا سمپسن اور اس کا خاندان متاثر نہیں ہوا کیونکہ وہ ساحل سے مزید دور رہتے تھے۔ ایک دن جب بادشاہ ساحل سمندر پر ٹہلنے آیا تو مجھے ایسا لگا جیسے اس کے لیے ہار بنوا لیا جائے۔ خود محافظوں نے سمندر کے نیچے موتیوں کی تلاش کی ام ٹھیک ہے کیا شاندار موسم انتظار کر رہا ہے ایک منٹ میں بادشاہ الانا کی طرف متوجہ ہو گیا جو ساحل پر سامسون بادشاہ کا انتظار کر رہی تھی۔ اس کی خوبصورتی سے دنگ رہ گیا اسے فوراً پیار ہو گیا تھا کیا پتا یہ کون ہے آپ کی عظمت مجھے نہیں معلوم کہ تم بیکار ہو میں اس کے پاس جاؤں گا جب وہ جانے ہی والا تھا کہ سیمسن اپنی کشتی پر پہنچا۔ اس نے الانا کو سلام کیا یہ وہ نظارہ نہیں تھا جو بادشاہ کو پسند تھا کیونکہ وہ اسے اپنی دلہن بنانا چاہتا تھا یہ خوفناک آدمی وہ بادشاہی کا ماہی گیر ہے جناب اسے ہمارے لیے بہترین مچھلیاں ملتی ہیں اس سے ملنے کو کہو میری درخواست کے مطابق سیمسن کو نوبلز نے بادشاہ سے ملنے کے لیے لے جایا تھا، نہیں تم مچھیرے ہو ہماری عیدوں کے پیچھے جی ہاں عالی شان میری ایک درخواست ہے جو کچھ بھی آپ چاہیں آپ کی شان ہو۔ میرے لیے ساحل پر ایک خیمہ بناؤ جو اتنا بڑا ہو کہ اس میں میری فوج کے تمام جوان فٹ ہو جائیں اور پھر بھی آدھے ہوں خالی جگہ میں آپ کو دو دن دوں گا اگر آپ نہیں کر سکتے تو کمرہ عدالت میں سب حیران رہ گئے۔ کیا یہ اپنے جنت کے گھر کو چھوڑ دو عالی شان دو دن میں ملیں گے سیمسن بہت پریشان تھا کہ کیسے ہوں؟ میں نے ساحل پر ایک بہت بڑا خیمہ سیمسن سیٹ بنانا تھا الانا نے اسے دیکھا اور اس کے پاس آیا۔ اس سے بات کرو کیا بات ہے میرے پیارے بادشاہ نے مجھ سے ایک بہت بڑا خیمہ بنانے کو کہا جو اس کے تمام فٹ ہو سکے۔ فوجی جوان اور پھر بھی آدھا خالی ہے وہ دو دن میں یہ چاہتا ہے فکر مت کرو یہ محض کیک واک ہے میں آپ کا کیا مطلب ہے الانا کھڑی ہوئی اور اس نے اپنی انگلی کے ایک جھٹکے سے خیمہ بنایا جیسا کہ بیان کیا گیا ہے۔ تم کیا جادوگر ہو کیا بھول گئے کہ میں سمندر کی لڑکی ہوں اب بادشاہ کا انتظار کرتے ہیں بادشاہ ساحل پر پہنچا وہ حیران رہ گیا کہ سیمسن نے اتنی جلدی خیمہ بنا لیا یہ تم کتنی احمقانہ بات ہے۔ تم نے بستروں میں فرنیچر نہیں بنایا کہ کل سورج نکلنے سے پہلے بادشاہ چل پڑا دور سیمسن نے الانا کو اس کے بارے میں بتایا کہ میں سمندری یلوس کو بلاؤں گا وہ بہترین فرنیچر کاریگر ہوں گے اسے راتوں رات ختم کر دو میں نے تمہارے بغیر کیا کیا Alana Alana نے اسی رات سمندری یلوس کو بلایا سب کچھ بنایا شکریہ اگلی صبح بادشاہ کو حیرت ہوئی کہ خیمہ بالکل ٹھیک بنا ہوا نظر آیا وہ غضبناک ہو تم ایک مافوق الفطرت انسان ہو مجھے سمندر سے موتی لاؤ میں تمہاری جلاوطنی پر نظر ثانی کروں گا اگر تم کل ان کو میرے سامنے پیش کرو تو سمسون گھر واپس چلا گیا اور روتے ہوئے میں نے سب کچھ کرنے کی کوشش کی۔ اس بار میں یقینی طور پر جلاوطن کر دوں گا اس نے کیا کیا اب وہ سمندر سے سارے موتی چاہتا ہے۔ کل اس کا برتاؤ میری دہلیز پر پہنچ گیا ہے مجھے اس بار اگلی بار اس سے نمٹنے دو صبح بادشاہ آیا اور اپنا سامان باندھ کر جانے کے لیے نکلا تبھی ایک لڑکا آیا اوہ میں نے نہیں دیکھا آپ کے آس پاس میں پانی کے اندر پانی کے اندر رہتا ہوں ہاں میں غوطہ خور ہوں گاؤں میں بہترین موتی بیچتا ہوں بادشاہ حیران رہ گیا دولت اس کے سامنے تھی خیر میں اس گاؤں کا بادشاہ ہوں اور یہ سمندر میرا ہے سمندر ہے موتی تیرے ہاں تو فوراً میرے پاس لے آؤ لڑکے نے سمندر میں چھلانگ لگائی اور جلدی سے ایک بڑی بوری لے کر باہر نکلا بادشاہ بے صبری سے اسے دے رہا تھا۔ مجھے بادشاہ نے خالی کر دیا وہ صرف سمندری سوار تھے اور آخر میں ایک سیپ یہ ہے تمہارا پرل آہ تم وہاں جاؤ تم میں بادشاہ کے محافظ کو مذاق کرنے کی جرات ہے اس لڑکے کو گارڈز کے سامنے جیل میں پھینک دو اس کی شکل بدل کر الانا کی طرف لے جا سکتا ہے یہ تم ہو ہاں میں یہاں تمہیں ایک سبق سکھانے آیا ہوں مجھے ایک سبق سب سے طاقتور بادشاہ جو آپ بادشاہ کے رویے سے گڑبڑ کر رہے ہیں الانا کو غصہ آیا اس نے اسے چھین لیا انگلی سے موجیں آئیں اور بادشاہ کے سارے زیورات لے گئیں تم اب اسی طرح رہو گے تمہارا سب دولت تمہاری بے روزگاری چھین لی گئی ہے اور تمہیں سب کچھ کمانا پڑے گا ہاہاہا انتظار کرو گارڈز آپ سے ملیں گارڈز اسے کیمپ کی بے عزتی کرنے پر جیل لے جائیں الانا نے اپنی انگلیاں چھین لیں اور گارڈ کی یادوں کو مٹا دیا انہوں نے اسے پہچانا نہیں گارڈ تمہیں کون لگتا ہے بادشاہ چلے جاؤ میں بادشاہ ہوں اور میں شہزادی ہوں تمہارے خوابوں کو پاگل بنا کر بادشاہ حیران رہ گیا آپ نے کیا کیا ہے جو آپ کے پاس تھا اس کے لئے آپ کبھی بھی شکر گزار نہیں تھے آپ کا رویہ خراب ہے۔ جو لوگ آپ کے خاندان کی قدر کرتے ہیں وہ مجھے میرے زیورات واپس لے آئیں، آپ شہر کے لیے خطرہ نہیں ہیں۔ میں لوگوں کو مزید تکلیف نہیں دے سکتا آپ اپنے پیچھے پل جلا رہے ہیں میڈم آئی آئی پلیز اپنی طاقت کا غلط استعمال کرنے کے لئے معذرت خواہ ہوں میں جانتا ہوں کہ میں بہت دور چلا گیا تھا مجھے لوگوں کو حکم دینے میں بہت مزہ آیا میں غلط تھا۔ براہِ کرم مجھے میرے زیورات اور دولت واپس لے آئیں، آپ نے سنا ہے کہ آپ کے بادشاہ کو آپ کے ساتھ اچھا سلوک کرنا چاہئے۔ اب اور ہاں سام سنگ سے معذرت خواہ ہوں کہ اسے بہت پریشان کیا مجھے ہر چیز کے لیے معذرت خواہ ہوں بہت کمزوری محسوس ہو رہی ہے تبھی سیمسن پاس آیا اور کہا کہ مجھے برا لگتا ہے چلو اسے وہ سب لوٹا دو جو الانا لائی تھی۔ اس کی تمام دولت واپس کرو لیکن اس کے زیورات نہیں میرے زیورات تم جب بھی دکھاؤ گے ایک ایک کرکے حاصل کرو گے آپ لوگوں کے ساتھ مہربانی کی چھوٹی چھوٹی حرکتیں ہاں میں کروں گا تو میں ایک بہتر انسان بن جاؤں گا میں مہربان رہوں گا اور فیاض اب آپ جا سکتے ہیں آپ کا بہت بہت شکریہ اس طرح نئے بادشاہ کو اپنی غلطی کا علم ہوتا ہے۔ اور لوگوں کے خوف کو خوشی میں بدل کر اور الانا اور سیمسن کی طرح سلطنت کو اچھی طرح سے چلایا ایک لازم و ملزوم جوڑے تھے آپ نے الانا کی میری مدد کیوں کی کیونکہ آپ ایک مہربان اور ہمدرد ہیں۔ آدمی سیمسن تم سب کچھ کے مستحق ہو اور اب بادشاہ اپنے مراعات کو استعمال کرنے کے بارے میں کبھی نہیں سوچے گا۔ لوگوں کے خلاف یہ درست ہے کہ ہمیں کبھی بھی اپنی طاقت کا غلط استعمال نہیں کرنا چاہئے صرف اس لئے کہ ہمیں مراعات حاصل ہیں ہمیں کرنا چاہئے۔ مہربان ہو اور ارے مہربانی آپ کو بہت آگے لے جاتی ہے۔

Post a Comment

0 Comments