پرندوں کی دیوی کے جادو کے پنکھ | Parindon ki deevi ke jadoo ke pankh

 






               پرندوں کی دیوی کے جادو کے پنکھ


ایک پریوں کے ملک میں ایک خوبصورت پرندوں کی دیوی ایلڈورا ہے ایک پرندوں کی دیوی بہت مشہور اور قابل احترام ہے۔

 وہ لوگ جن کے پاس روشنی کا جادو تھا جو پودوں کو پھلنے پھولنے کے ساتھ ساتھ گرمجوشی لانے میں مدد کرتے تھے لوگ

 سرد موسم میں اس لیے اسے یہاں باغ خدا کی علامت سمجھا جاتا تھا۔  دن گزرتے گئے ہر کوئی خوشحالی اور گرم جوشی میں

 رہتا تھا لیکن ایک بڑا سیلاب آیا اور ڈوب گیا۔  لوگ ان کو بے یارومددگار چھوڑ رہے ہیں تاکہ سب کو بہہ جانے سے بچایا جا

 سکے۔  سیلاب ایلڈورا نے اپنی طاقت کا کچھ حصہ لوگوں کی حفاظت کے لیے ہلکی توانائی کا ایک حلقہ بنانے کے لیے قربان

 کر دیا۔ جب وہ تھک چکی تھی وہ پرندے میں بدل گئی اور سیلاب کے ساتھ مردوں کی سرزمین کی طرف بہہ گئی ہاہاہا جب

 ایلڈورہ بیدار ہوئی تو اس نے اپنے آپ کو ایک شاندار کمرے میں ایک عجیب لڑکے کی دیکھ بھال میں پایا۔  بھاگنے کی کوشش

 کی لیکن اس کی طاقت نہ ہونے کی وجہ سے وہ تھک گئی اور گر کر چھوٹی چڑیا دوسری جگہ بیٹھ گئی۔  عقل مند تمہارے زخم

 خراب ہو جائیں گے تم وہاں کیوں کھڑے ہو جلدی سے ننھے پرندے کا علاج کرو ہاہاہا ہاں میرے رب اور تم بھی شہزادہ

 عماریس مجھے تمہاری زندگی بچانے کے لیے تمہاری چھوٹی قسمت پر ترس آتا ہے پانی سے آپ ابھی بچنا چاہتے ہیں اور اگر

 آپ اب بھی ضدی ہیں اور خاموش نہیں بیٹھیں گے اور مجھے آپ کے ساتھ سلوک کرنے دو میں آپ کو جنگلی جانوروں کے

 لیے چھوڑ دوں گا یہ شخص ہر آنے والے لفظ سے واقعی قابل نفرت ہے  اس کے منہ سے کڑواہٹ بھری ہوئی ہے اور جب میں

 دوبارہ حاصل کروں گا تو وہ سب کے ساتھ گرم مزاج بھی ہے۔ طاقت مجھے یقین ہے کہ میں آپ کو ہر ایک سے بدلہ لینے کی

 سزا دوں گا تاہم ایلڈورا کے الفاظ ایسے ہی تھے۔ ایک چڑیا گا رہی تھی تو سرد شہزادہ سمجھ نہیں پاتا تھا اور پھر بھی باقاعدگی

 سے اس کی دیکھ بھال کرنے آتا تھا۔ اوہ رفتہ رفتہ ایلڈورا کو احساس ہوا کہ اگرچہ امریس ایک گرم مزاج بانجھ شخص تھا

فطرت ایک اچھی تھی اور ہر رات جب اس نے ایمریس کو دیکھا تو وہ شروع سے بیدار ہوتی تھی۔ ڈراؤنے خواب بڑبڑاتے

 ہوئے کہ کوئی اسے جانے پر مجبور نہ کرے اور ڈر کے مارے جاگ گیا اور وہ دیوتااس وقت وہ اور بھی اداس ہو گیا،

 عماریس نے ایلڈورہ کے پاس جا کر زندگی اور موت کا اعتراف کیا۔ انسانی زندگی سے اس کے خوف کو دور کرنے اور سو

 جانے کا طریقہ یہاں میری زندگی کے بارے میں آپ کی مدد کر سکتا ہے ایک خوبصورت خواب دیکھنا اس کو میرا شکر گزار

 تحفہ سمجھیں کچھ دنوں بعد ایلڈورہ کے زخم آخرکار صحت یاب ہو گئی اور وہ ایلڈورا کی بے تابی کو دیکھ کر لوگوں سے

 ملنے کے لیے اپنی سرزمین پر واپس آنے کے لیے بے چین تھی۔  اڑانے کے لیے امریس نے جلدی سے اپنے ہمم کے لیے ایک

 بار پھر کھڑکی کھول دی اور آپ کو یاد کرنا چاہیے۔ آپ کے اہل خانہ جب بھی آپ چاہیں اڑ جائیں حالانکہ ایلڈورا نے جب

 امریسا کو دیکھا تو وہ پریشان ہوگئی اداس چہرہ اسے اپنے شہر کے لوگوں کی بھی فکر تھی اس لیے اس نے معذرت کے ساتھ

 امریس کو چھوڑنے کا فیصلہ کیا میں یقینی طور پر آپ کے فضل کو نہیں بھولوں گا اور اگر مجھے موقع ملا تو میں ایلڈورا کے

 واپس آنے کے بعد واپس آؤں گا۔ ونڈر لینڈ کی طرف اسے یہ جان کر خوشی ہوئی کہ سب محفوظ ہیں ہاہاہا دیوی ایلڈورا بھی

 واپس آگئی صحت مند اور ہم خوش ہیں کہ یہ ایک آدمی کی بدولت ہے جس نے مجھے بچایا کہ میں اپنی طاقت بحال کرنے میں

 کامیاب رہا۔  اور یہاں واپس آو ایلڈورا نے پھر سب کو اپنی اور عماریوں کی کہانی اور ساتھ ہی اپنی پریشانیاں بھی سنائیں۔

امریکیوں کے ڈراؤنے خوابوں کے بارے میں لوگوں نے ایک دوسرے سے سر ہلایا اور اپنی دیوی کو تسلی دی جس کے تحت

 ہم ہیں۔ لوگوں کی حفاظت کے لیے دیوی کے سامنے کھڑے ہوں تو ہم صحت یاب ہونے کے بعد واپس زمین پر پہنچ گئے۔

ہماری طاقت پرانی کہاوت ہے کہ اگر آپ شکر گزار ہیں تو واپس کر دیں اگر آپ عماریوں کے بارے میں اتنے پریشان ہیں تو آپ

 جلدی واپس آنا چاہیے اور دیوی کا استقبال کرنا چاہیے ہم اپنا خیال رکھیں گے۔ اور یہ جگہ آپ کا بہت بہت شکریہ عماریوں کو

 واپس کرنے کے بعد میں واپس آؤں گا اور اس وقت میں میں اب بھی اپنی آدھی طاقت یہاں سب کی حفاظت کے لیے چھوڑوں گا

 ایلڈورا پھر لوگوں سے الگ ہو گیا۔ اور محل میں واپس آیا جہاں اماریس اداسی سے چھوٹے پرندے کے پہلی بار واپس آنے کا

 انتظار کر رہی تھی۔ ایلڈورا کو دیکھ کر خوش ہوا لیکن فوراً ہی وہ اس سے سرد اور لاتعلق نظر آیا چاہے ایلڈورو ہی کیوں نہ

 ہو۔ ان الفاظ اور افعال کی عادی تھی اس لیے وہ اب بھی سمجھتی تھی کہ شہزادہ اس وقت سے کیا سوچ رہا تھا۔ مقصد یہ تھا کہ

 اماریس ایلڈورا ہمیشہ خاموشی سے گہرے دھوئیں کے بارے میں سراغ تلاش کرتی رہتی تھی۔  اُس وقت اُس کے آس پاس، تاہم

 اماریس نے بھی جلدی سے کمرے میں موجود اسامانیتا کو دیکھا جب وہ تھا۔  ایک دن غائبانہ اس نے کمرے سے نکلنے کا بہانہ

 کیا اور بدتمیزی سے دیکھا کہ کیا ہو رہا ہے۔ آخر کار اس نے ننھے پرندے کو ایک خوبصورت لڑکی میں بدلتے ہوئے دیکھا

 اور جلدی سے اسے واپس پکڑ لیا۔ سوال پوچھو تم کون ہو تم ایک ننھے پرندے میں کیوں بدل گئے اور میرے کمرے میں کچھ

 تلاش کرو میں ونڈر لینڈ کی پرندوں کی دیوی ہوں اور میں یہاں آپ کو تلاش کرکے اپنی جان بچانے کا بدلہ چکانے آیا ہوں۔

ڈراؤنے خواب سننے کا سیاہ دھواں کہاں سے آیا اور اسے تباہ کرنے میں اس کی مدد کر رہا تھا لیکن میں نہیں کرتا  آپ کو اس

 میں شامل کرنا چاہتا ہوں کیونکہ یہ دھواں موت ہے جو چند دنوں میں میری روح کو لے جائے گی۔ جب میں 18 سال کا ہوں۔

 موت سے پتہ چلا کہ 15 سال پہلے امریکہ کا باپ اس جگہ کا بادشاہ تھا کیونکہ  وہ حملہ آور سلطنت کو شکست دینا چاہتا تھا

 تاکہ لوگوں کی حفاظت کی جائے اس نے موت کے ساتھ معاہدہ کیا اور اس پر اتفاق کیا۔  جب وہ اس کے لیے محل میں واپس آیا

 تو سب سے پہلے جس چیز کو گلے لگایا اس کا تبادلہ کرنے کے لیے بادشاہ نے یہ سوچا۔  معاہدہ بہت اچھا تھا کیونکہ اسے

 صرف محل ہال غیر ملکی میں مجسمے کو گلے لگانے کی ضرورت تھی لیکن ایسا کیا۔ اس کا اکلوتا بیٹا اماریس سے یہ توقع

 نہیں رکھتا کہ وہ اپنے والد کے واپس آنے کا انتظار کرنے کے لیے بہت بے تاب تھا۔ دروازے کے پیچھے کھڑے ہو کر اسے

 گلے لگایا تو بادشاہ نے اسے پایا اور اپنے بیٹے کی جان بچانے کے لیے موت کی بھیک مانگی۔ زندگی ایک سودا ہے اور میں

 نے کبھی اس سے مستثنیٰ نہیں کیا مزید یہ کہ بادشاہ کا بیٹا بہت تھا۔ ذہین اور میرے لئے جہنم میں ایک طاقتور لکی ہوتا بادشاہ

 نے اصرار کیا یہاں تک کہ پیشکش کی  اس کی بقیہ متوقع عمر کی تجارت کریں جتنے سال عماریوں کی زندگی ٹھیک رہے

 گی۔ بادشاہ صرف 15 سال کا ہے جس دن امریس 18 سال کا ہوگا۔ عمارس نے اتفاق کیا اور چلے گئے اس کے بعد موت دھوئیں

 میں غائب ہو گئی اور اس دن کے آنے کا انتظار کرنے لگی امریس کی روح کو جہنم میں لے جانا اس کی مختصر تقدیر کو

 جانتے ہوئے amaris نے ہمیشہ سب کے ساتھ سرد مہری کا برتاؤ کیا تھا۔ وہ نہیں چاہتا تھا کہ کوئی بھی ملوث ہو اور اس کی

 موت پر غمگین ہو ایلڈورا نے امریس سے وعدہ کیا کہ وہ اپنی زندگی کو بحال کرنے کے لیے موت کو شکست دینے کی کوشش

 کرے گا اگر موت ہوتی تو وہ خوشی سے ڈرے گی میں استعمال کروں گا۔ ایک لمحے میں آپ کی حفاظت کرنے کی میری طاقت

 Eldora نے اپنی باقی ماندہ پرواز کی طاقت کو قربان کر دیا اور اسے دے دیا۔ امریکی تحفظ کے طور پر جب تک آپ توانائی

 کے اس ورب کو اپنے ساتھ لے کر چلیں گے موت نہیں کر سکے گی۔ اپنی روح کو ضبط کر لو تمہارے ساتھ کیا خرابی ہے یہ

 اس لیے ہے کہ تم نے مجھے باقی ماندہ طاقت دی جو بناتی ہے۔ آپ کمزور ہیں اگر ایسا ہے تو میں قبول نہیں کرسکتا میرے

 پاس ابھی بھی پریوں کے ملک میں میری آدھی طاقت باقی ہے لہذا اگر میں وہاں جاؤں تو میں میری طاقت بحال ہو جائے گی

 اس کے علاوہ جس چیز کی مجھے سب سے زیادہ پرواہ ہے وہ ہے آپ کی زندگی جو بھی قیمت ہو۔ میں ادا کرنے کو تیار ہوں

 اوہ ڈورا اب بھی اماریس کو اقتدار میں واپس آنے کا موقع نہیں دے سکتا Eldora جلدی سے  بائیں الڈورہ نے میرے لیے بہت

 قربانیاں دی ہیں میں آپ کو مایوس نہیں ہونے دوں گا جیسا کہ الڈورہ نے توقع کی تھی۔  amaris کی عمر 18 سال تھی جب تک

 کہ وہ ایلڈورا کی طاقت کو اپنے پاس رکھتا تھا موت سے کچھ نہیں ہو سکتا تھا۔ کیا ہاں تاہم اماریس اس وقت بھی ایلڈورہ کی

 ظاہری شکل کے بارے میں فکر مند تھا اس لیے وہ تلاش کرنے نکلا اس کی سماعت آمیز دعا ایلڈورا کے محافظ نے اس کی

 رہنمائی کی جہاں وہ مشکلات کے باوجود رہتی تھی۔  اماریس نے ایلڈورا کو تلاش کرنے کی امید نہیں چھوڑی جب وہ قریب

 گرتے ہوئے امریسو ایلڈورا کے قریب پہنچا۔  پری لینڈ اور جلدی سے اسے گلے لگا کر استفسار کیا کیونکہ اس سے پہلے میں

 نے آپ کو اپنی آدھی طاقت دے دی تھی۔ تو جب یہ برفانی طوفان آیا تو مجھ میں طاقت نہیں تھی اور اس طرح گرا تو میں تمہیں

 طاقت دوں گا۔ اس روشنی کی آپ کو جلدی سے ٹھیک کرنے کے لئے آہ اور آپ نے اسے زمین پر رکھ دیا اور مجھے خود لینے

 دو یہ روشنی مجھے سر درد دے رہی ہے لیکن یہ روشنی طاقت کی علامت نہیں ہے جس پر آپ کو خوش ہونا چاہیے تھا۔

 اسے وصول کریں ہہ شاید آپ جعلی الڈورہ تھے جو موت کی شکل میں بدلتے ہوئے مسکرایا تھا۔  انڈرورلڈ سے زنجیر امریس

 کی طرف جا رہی ہے اسے پکڑنے کے لیے اوہ ہاں براہ کرم ایلڈورا کو اس طرح روکیں  اصلی ایلڈورا نے باہر سے عجیب و

 غریب آوازیں سنی تھیں تو وہ دیکھنے کے لیے بھاگی اور اسے سزا دی گئی۔  آئینے کے بجائے ایک دروازہ ہے تم نے ایسا

 کیوں کیا کیونکہ جب میں تمہارے ساتھ تھا مجھے تم سے محبت تھی۔ ایک مہربان شخص ہمیشہ لوگوں کی مدد کرتا ہے لہذا میں

 اس کے بدلے میں قربانی دینے کو تیار ہوں۔ آپ کی خوشی کے لیے نہیں میں آپ کو موت کے پیچھے لے جانے نہیں دے سکتا

 کیونکہ ماضی میں میں بھی احساس ہوا کہ میں تم سے بہت پیار کرتا ہوں اس لمحے ان کے پیار کے شدید آنسو ایک روشن

 روشنی پیدا کرتے ہیں۔ اور موت کو دستک دینے سے ایسا لگتا تھا کہ سب کچھ ٹھیک چل رہا ہے لیکن موت تھی۔ اب بھی

 ایلڈورا کو تباہ کرنے کے لیے جادو کرنے کی کوشش کر رہی ہے تاہم امیرا نے چورا پھینک دیا اور اپنی جان قربان کر دی۔

 آخرکار اس کی حفاظت کرو میرے پاس شہزادہ عمارس کی روح میرے ساتھ جہنم میں واپس چلی ہے تاہم موت ہوسکتی ہے۔

امریکہ کی روح کو جہنم میں نہ گھسیٹیں کیونکہ ایلڈورا اور رامیریز کے درمیان محبت بہت عمدہ تھی کہ اس کی روح پہلے سے

 ہی امریکہ کے دل میں تھی اور دو مختلف نسلوں کے درمیان کیوں نہیں چھوڑ سکتی تھی۔ مختلف لوگوں کے دو مختلف مشنوں

 میں اتنا گہرا تعلق ہے کیونکہ یہ ایک بہت ہی پیار ہے۔  وہ مقدس عمیق چیز جو اس زندگی میں تمام مشکلات اور مشکلات کو

 شکست دے سکتی ہے اور یہ ہماری ہے۔  اختلافات جو اس محبت کو اتنا گہرا اور لازم و ملزوم بناتے ہیں اس کی گواہی لی اس

 جوڑے کی تعریف کرتے ہیں  قابل تعریف قربانی اور امریکہ کی روح کو آزادی کی طرف لوٹاتا ہے مجھے سمجھنے میں مدد

 کرنے کا شکریہ ہر چیز کی محبت کتنی مقدس ہے اور مجھے امید ہے کہ آپ عماریوں کے فضائل جمع کرتے رہیں گے

اور برکتیں پیدا کریں تاکہ آپ ایلڈورہ کے ساتھ آخرکار امریس اور ایلڈورا کے ساتھ خوش رہیں  ساتھ ہیں اور ہمیشہ کے لیے

 خوش ہیں۔


Post a Comment

0 Comments