بدھ کو جادوئی دنیا میں کھو گیا | Budh ko jadoo i duniya mein kho gaya

 



                  بدھ کو جادوئی دنیا میں کھو گیا 


آج ہم آپ کو واقعی ایک خاص چڑیل کے بارے میں ایک کہانی سنائیں گے وہ بدھ کے روز ایڈم کے ساتھ ایک سرد لڑکی ہے۔ جینیئس دماغ نے ایک بار بدھ کو اتفاقی طور پر راپنزل کے بارے میں ایک کہانی پڑھی جس میں اسے واقعی دلچسپی تھی۔ ایک قسم کا پھول جو سورج کی روشنی کے قطرے سے پروان چڑھا تھا پھر بدھ کو اس کا عزم کیا۔  اس قسم کا پھول بنانے کے لیے مطالعہ کیا اتنے دنوں کی محنت کے بعد آخرکار سورج کا ایک پھول کھل اٹھا یقینی طور پر بدھ کو اس کے شرارتی بھائی کی طرف سے حملہ کیا گیا تھا جس کی پشت پناہی کرتے ہوئے اس نے تیزی سے جواب دیا۔ جس ٹائم مشین پر بدھ کے روز مشین کام کر رہی تھی اچانک خراب ہو گئی۔  گیٹ کھولا جس نے اسے اپنی گرفت میں لے لیا بدھ کو سوچتے سوچتے ایک عجیب جگہ پر چلا گیا۔  اسی جگہ کے بارے میں بدھ کے روز اچانک کسی اجنبی نے حملہ کر دیا جو کہ ایک محل تھا۔ الجھی ہوئی شہزادی تم کون ہو تم یہاں کیسے پہنچی ہو تم میرے جادوئی بالوں کو چھیننے کی کوشش کر رہی ہو۔ غیر ملکی بال اس لیے آپ یہاں کسی پیچیدہ وجہ سے مجھے نقصان پہنچانے کے لیے آئے ہیں اس لیے اگر میں چاہوں تو یہاں سے ہار گیا۔  تمہیں نقصان نہیں پہنچاؤ گے تم میرا کچھ نہیں بگاڑ پاؤ گے پھر بدھ کو ریپنزل نے ساری کہانی سنائی  اس کے بالوں کی اصلیت کے بارے میں اور وہ درحقیقت ایک گمشدہ شہزادی غیر ملکی تھی تم مجھے بے وقوف بناتے ہو میری ماں ہے۔ برا آدمی نہیں اگر میں غلط نہیں ہوں تو آج آپ کا یوم پیدائش ہے ہر سال اس دن بادشاہ اڑتے لالٹینوں کو آسمان پر چھوڑ کر دعا کریں گے کہ وہ شہزادی کو تلاش کر لیں اگر آپ کو یقین نہیں آتا میں آپ کو وہاں لے جا سکتا ہوں کہ وہ ستارے نکلے ہیں جنہیں فلائنگ لالٹین کہتے ہیں لیکن اگر آپ مجھے سچ بتائیں  کیا میرے والدین مجھے پہچان سکتے ہیں بس یقین رکھیں کہ آپ کے بال منفرد ہیں لہذا وہ اس قابل ہو جائیں گے۔ آپ کو ضرور پہچانتا ہوں لیکن آپ میری مدد کیوں کرنا چاہتے ہیں میں بادشاہ سے کچھ لینا چاہتا ہوں۔ تھوڑی دیر کے لیے ہچکچاتے ہوئے راپنزل نے آخر کار ٹاور کو چھوڑنے کا فیصلہ کیا جسے حراست میں لیا گیا تھا۔ وہ اپنے حقیقی والدین کو ڈھونڈنے کے لیے برسوں سے جا رہی تھی انتہائی لمبے بالوں نے راپنزل کے لیے حرکت کرنا مشکل بنا دیا۔ اس کے بعد بدھ کو اس کے دبلے پتلے بالوں کا سٹائل لینے کا فیصلہ محل کے قریب پہنچ کر راپنزل حیران رہ گیا۔ وہاں کی ہلچل کی وجہ سے یہ حیرت انگیز ہے کہ یہاں انسان خوفناک نہیں ہے جیسا کہ میری والدہ کہتی تھیں۔  دیوار پر ایک پینٹنگ نے اپنی طرف متوجہ کیا تھا یہ آپ کا اصلی خاندان ہے راپنزل میں توڑ پھوڑ ہہ چوری ہو گیا ہے راپنزل کے بالوں میں جکڑی ہوئی چھڑی وہیں رک گئی اوہ اس کے پاس کوئی اور کھلونے نہیں تھا کہ وہ اسے اپنے ساتھ لے جائے اور بدھ کو اوہ مائی گاڈ دیکھ کر گارڈز ان کا پیچھا کرتے رہے بدھ کے بارے میں ضرور سوچا۔ فرار ہونے میں ان کی مدد کرنے کا طریقہ آخر کار وہ گارڈز کو اچھی طرح سے کھو بیٹھے وہ لڑکا تاج واپس لینا چاہتا تھا۔  اور چھوڑ دیا راپنزل نے محسوس کیا کہ تاج واقعی ایک تاج سے واقف تھا چور وقت آپ کے ساتھ کھیلنے کے لئے آپ کو اسے کبھی نہیں لینے دوں گا آپ فلن رائڈر ہیں جیسے کتاب میں آپ اس کی قسمت ہیں میں کبھی نہیں کروں گا  چور سے شادی کرو تم بھی اپنی جیسی نڈر لڑکی سے اس وقت محبت نہیں کر سکتے جب وہ زمین پر لڑ رہی تھی۔ وہ چڑیل جس نے ریپونزیل کو حراست میں لیا تھا اچانک ظاہر ہوا ماں نہیں تم میری ماں نہیں ہو تم کیا ہو  بات کر رہی ہوں میں تمہاری ماں ہوں تم نے میری بات کیوں نہیں سنی تم نے وہ ٹاور کیوں چھوڑا؟ جان لو کہ بہت سارے خطرات باہر تمہارا انتظار کر رہے ہیں جلدی سے میرے ساتھ واپس آؤ مجھے یہ سب معلوم تھا۔  ہاہاہا اب مجھے بے وقوف بنانے کی کوشش نہ کرو باہر کی دنیا اتنی خوفناک نہیں ہے جو تم نے اس کے برعکس کہا آپ فوری طور پر رپنزل فلائن کی تباہی کا فائدہ اٹھانے والے سب سے خوفناک شخص ہیں۔ کراؤن پلٹ کر بھاگا لیکن اونچی آواز نے اسے روک دیا اس نے اندازہ لگایا کہ دو لڑکیاں مشکل میں تھیں مجھے نہیں معلوم کیوں لیکن مجھے لگتا ہے کہ میں اس بات کو نظر انداز نہیں کر سکتا کہ میں واقعی پاگل بھی ہوں  تھوڑی دیر کے لیے ہچکچاتے رہے پھر بھی مدد کے لیے واپس آنے کا فیصلہ کیا لڑکیوں کی لمبی عمر راپنزل سے آئی  جادوئی سر بدھ کو وہاں زنگ لگ گیا اور راپنزل کے بال کاٹ دیے نہ بالوں کو چڑیل نے بھی کاٹا  فوراً غائب ہو گیا وہ بری طرح زخمی ہو گیا تھا اس کا ملبہ دھیرے دھیرے کمزور ہو رہا تھا تم نے ایسا کیوں کیا۔  ایسا کرو ایسا نہیں ہے کہ چور کیا کرتا ہوں میں واقعی میں نہیں سمجھتا کیوں لیکن میرے اندر کچھ تھا۔ جس نے مجھے مجبور کیا کہ میں آپ کی حفاظت کروں میرے بال کٹ گئے میں آپ کو کیسے بچا سکتا ہوں کیا میں آپ سے ایک احسان مانگ سکتا ہوں ہاں  براہ کرم میری مدد کریں کہ یتیم خانے کے فنڈ کو اچھی طرح سے برقرار رکھا جائے یہی وجہ ہے کہ آپ چاہتے تھے۔ تاج چوری کرنے کے لیے میں نے اس وقت ان بچوں کی مدد کرنے پر رضامندی ظاہر کی جب وہ انہیں گھیرے ہوئے ہیں۔  اصل میں ووٹ دیا اور غائب ہو گیا کیا یہ سب کچھ آہستہ آہستہ ختم ہو رہا ہے کیونکہ کہانی کا اختتام تبدیل کیا گیا تھا راپنزل اسے چومنا حقیقی محبت کا بوسہ اسے بچائے گا راپنزل نے بدھ کے روز کیا کیا۔ کہا تھا لیکن کوئی معجزہ نہیں ہوا اگر چیزیں صحیح ترتیب میں نہ ہوئیں تو راپنزل  فلنٹ کے ساتھ کوئی احساس نہیں ہے لہذا بوسہ کام نہیں کرتا ہے شاید مجھے اسے استعمال کرنا پڑے گا بدھ کو  وہ جادوئی پھول جس کا مطالعہ کرنے میں اس نے کافی وقت لگایا تھا، آئیے دیکھتے ہیں جب وہ ابھی تک تھی۔ محفوظ اور بدھ کو لایا گیا ہہ یہ پتہ چلا کہ آدم کے خاندان کے آخر میں مطالعہ کیا گیا تھا اس کی تحریریں اور کامیابی سے اسے واپس لانے کے لیے ایک بار پھر گیٹ کھولا اور بدھ کو جلد بازی میں مل گیا۔ کتاب کھولی اور آخری صفحہ کھولا تو بدھ کو فلن اور ریپونزیل کو ایک ساتھ دیکھ کر سکون کی سانس لی۔



Post a Comment

0 Comments