سرخ جادوئی جوتوں کا راز | surkh jadooi juton ka raaz

 



                       سرخ جادوئی جوتوں کا راز


دیکھو، وہ عفریت لوگوں کے دروازے کے سامنے کیوں کھڑی ہے اور وہ کیا کرنے جا رہی ہے، اس کا راز جاننا چاہتے ہیں؟ آئیے آج کی کہانی کے ساتھ پریوں کی کہانیوں کی پیروی کرتے ہیں بچوں کو ایک وقت میں۔ ایک دور دراز دیہات میں، کیرن نام کی ایک چھوٹی سی بے باپ لڑکی اپنی ماں کے ساتھ رہتی تھی۔ ان کا خاندان بہت غریب تھا، اور ان کی ماں کو ہر روزی کا مقابلہ کرنا پڑتا۔ کیرن کو اچھے جوتے کی بہت خواہش تھی، لیکن ان کی ماں کو صرف ایک جوڑا خریدنے کی استطاعت تھی۔ جب ان کی ماں بیمار ہو گئی، تو کیرن کو اپنی ماں کا علاج کرنے کے لئے پیسے کمانے کے لیے جنگل جانا پڑا۔ گرمی کی ان سردیوں میں، کیا آپ ہمارے ساتھ گھر جا کر ایک کپ گرم دودھ پینا چاہیں گے؟ اپنی والدہ کے پاس واپس جانے کے لیے ان تمام جنگلی بیریوں کو جلدی سے بیچنا پڑے گا کہ وہ شدید بیمار ہیں۔ آپ کی والدہ کے پاس ایک ڈاکٹر کو مدعو کرنے جا رہے ہیں اور ان کی مدد کے لیے بہت سارے پیسے دیں گے بشرطیکہ آپ ہماری گود لی ہوئی بیٹی بننا قبول کرتے ہیں۔ ٹھیک ہے، ہاں، میں مانتا ہوں کہ جوڑے نے کیرن کا علاج کرنے کا وعدہ پورا کیا۔ اماں ہاہاہا فوراً فوراً محل کا تعاقب کرتے ہوئے شہر کیرن کو غور سے سوچا۔ ایک بار پھر کیا آپ مجھے اکیلا چھوڑنے کو تیار ہیں؟ میں نے اس زندگی میں صرف آپ کو ماں نے ان کی پیشکش کو قبول کیا۔ ہماری زندگیوں کو بہتر بنا دے گا، کیا آپ نہیں چاہتے کہ کیرن کو اس کے گود لیے ہوئے والدین سے بہت پیار تھا؟ شہزادی اچھی طرح سے ملبوس ہے اور ہر روز نوکر رکھتی ہے۔ اس کے گود لینے والے والدین جانتے تھے کہ کیرن ایک ہے۔ رقص کا شوق ہے، اس لیے وہ اسے جوتوں کی دکان پر لے گئے اور اسے منتخب کرنے دیں کہ وہ ڈیرن کو کیا چاہتی ہے۔ خوشی سے آگے پیچھے کیا، اور آخر کار سرخ جوتے کا انتخاب کیا جسے وہ اپنے بارے میں غیر ملکی پسند کرتی تھی۔ ماں جو اس کے واپس آنے کا انتظار کر رہی تھی وہ جتنا زیادہ بگڑتی گئی وہ اتنا ہی مغرور ہوتا گیا۔ شہر میں کوئی بھی اسے پسند نہیں کرتا تھا، خاص طور پر جب وہ ہمیشہ چمکدار سرخ جوتوں کا ایک جوڑا پہنتی تھی۔ بدصورت دھوکے میں تھا ایک دن قصبے کے ایک پادری کا انتقال ہو گیا۔ قصبے میں ہر کوئی ماتم کر گیا۔ یہ اور آخری الوداع کہنے کے لیے ان کے جنازے میں گئے۔ کیرن آپ چرچ میں سرخ جوتے نہیں پہن سکتی، کیونکہ یہ مرنے والے کی بے عزتی ہے۔ کیا تمہیں یاد ہے؟ ہاں، مجھے ماں یاد ہے۔ لیکن کیرن نے اس مشورے کو نظر انداز کر دیا کہ وہ اب بھی جنازے میں اپنے سرخ جوتوں کو ڈھانپنے کے لیے لمبی اسکرٹ پہنتی تھی۔ ہر کوئی پادری کو خراج تحسین پیش کر رہا تھا۔ کیرن پیچھے کھڑی ہوئی اور اپنا اسکرٹ کھینچ لیا۔ اس کے لال جوس کا مزہ لیا اور ڈانس کرنا شروع کر دیا کہ سب کی توجہ مبذول ہو گئی۔ انہوں نے اسے بری طرح مارا۔ اس سب کے باوجود کیرن کو کوئی پرواہ نہیں تھی کہ وہ اس لمحے ایک زندہ فلیش ایک پری تھی۔ نمودار ہوا اور غصے سے کیرن کی طرف دیکھا۔ اگر آپ کو ناچنا پسند ہے تو اس کے لیے ڈانس کرتے رہیں۔ باقی ساری زندگی اسی چھیڑ چھاڑ کے ساتھ تم گستاخ بچے کہ پری نے بات ختم کرتے ہی اچانک جوتا ہلنا شروع کر دیا اور کیرن کو ایک بے چین رقص میں بھگا دیا۔ کیرن رقص کرتی رہی، تمام کانٹے دار جھاڑیوں کے ذریعے جلتی ہوئی آگ کے ذریعے سڑکوں کے ذریعے بجری سے بھری ہوئی ہے۔ پیروں میں بہت درد تھا، لیکن وہ روک نہیں پائی۔ کیرن نے کہا، ناچتے ہوئے وہ پاس سے گزر گئی۔ اس کا پرانا گھر اپنی بیمار ماں کو بستر پر اپنی بیٹی کی تصویر پکڑے روتے ہوئے دیکھ رہا ہے۔ کیونکہ وہ اسے اتنا یاد کرتی تھی کہ وہ اتنی پتلی ہو گئی تھی کہ اس کے بال بھی سفید ہو گئے ہیں۔ "میں اتنا ناشکرا اور برا بچہ ہاں، اپنی ماں کو بچانے کے لیے، میں تمہیں بدصورت گندگی کا ڈھیر بنا دوں گا"، آپ کے جوتے کی طرح سرخ ٹانگوں کے بالوں والا عفریت کیا آپ متفق ہیں؟ "میں متفق ہوں، میں سب کچھ کرنے کو تیار ہوں۔" اپنی ماں کو اس خوف سے بچانے کے لیے کہ ہم نے فوراً کیون کو اس وقت سے بدصورت عفریت میں بدل دیا۔ کیرن جنگل میں چھپی ہوئی تھی، وہ صرف ایک شکار کے طور پر کھڑی اپنی ماں کو دیکھ سکتی تھی۔ کیونکہ اسے ڈر تھا کہ اس کی ماں گھبرا جائے گی، جب اس نے فرعون کو دن بہ دن کیرن کو دیکھا۔ "وہ پھلوں کے لیے گا رہی تھی، اور ایک دن اسے اپنی ماں کے گھر کے سامنے تحفے کے طور پر چھوڑ گئی"۔ چپکے سے کھانا ڈالنے کی کوشش کر رہی تھی، اس کی ماں نے اسے پکڑ لیا۔ "ہہ، میں دیکھتی ہوں، تم مجھے ہر روز پھل دیتے ہو۔" "یہ مزیدار ہے، اور میں واقعی اس کی تعریف کرتا ہوں۔ کیا آپ اندر آکر بیٹھنا چاہتے ہیں؟ کچھ دیر اپنی آنکھیں، مجھے میری پیاری سی لڑکی کی یاد دلائیں۔ وہ کچھ عرصے سے لاپتہ ہے، میں ابھی تک اسے نہیں ڈھونڈ سکتا، صرف میں ہی کر سکتا ہوں"۔ "میری اس پرانی زندگی کے بدلے میں، اس کے بحفاظت گھر آنے کی دعا کرو، کیرن بس چیخنا چاہتی تھی"۔ "اونچی آواز میں کہ، 'ماں، میں یہاں ہوں'، وہ اپنی ماں کو بہت گلے لگانا چاہتی تھی، اور اپنی ماں سے معافی مانگنا چاہتی تھی۔ "ہائے بلو بیری، میری ایک آخری درخواست ہے، پلیز، میری امی کی یادیں مٹا دیں۔ میرے بارے میں، میں اب اس کا دکھ نہیں دیکھنا چاہتا، تم سب کے بدلے مجھے کیا پیش کرو گے۔ میری زندگی چاہے میں اس دنیا سے غائب ہو جاؤں، میں اب بھی اس کے ساتھ ہوں، ایسا لگتا ہے کہ تم واقعی میں ہو۔ بدل گیا تمہیں اپنی غلطی کا احساس ہو گیا ہے، میں اس کی پرانی شکل میں واپس آنے کے بعد تمہیں معاف کرنے پر راضی ہوں۔ اور اپنی آواز دوبارہ حاصل کرتے ہوئے، کیرن خوشی خوشی گھر لوٹی، اور اپنی ماں کو گلے لگا لی۔ "بدقسمت لڑکی واپس آگئی ہے، میں نے ان تمام برے کاموں کے لیے معذرت خواہ ہوں جو میں نے کی ہیں، کیرن، میرے عزیز، میں نے سوچا کہ میں نہیں کر سکتا۔ زندگی بھر پھر ملوں گا، میں تم پر الزام نہیں لگاتا۔ میری زندگی بھر کی تمنا ہے، تمہیں سکون سے دیکھنا۔ اور خوشی سے وہ اپنے گود لیے ہوئے والدین سے معافی مانگنے اور جانے کی اجازت مانگنے شہر بھی گئی۔ گھر اور اپنی ماں کی دیکھ بھال کے لیے، تب سے کیرن محنتی ہو گئی ہے، وہ اب نہیں رہی تھی۔ اس کا مطلب ہے کہ وہ ہمیشہ کے لئے رہتے تھے۔

Post a Comment

0 Comments