رینبو بادل شہزادی | rainbow badal shehzadi

 



رینبو بادل شہزادی


اگر کوئی سوچے کہ کیا اس دنیا میں کوئی ناقابل مصالحت تنازعہ ہے تو الیاس کے زمانے سے انگریز اور الیاس کے درمیان نہ ختم ہونے والی جنگ رہی ہو گی۔ اسٹیبلشمنٹ اس جنگ کی وجہ نظریاتی اختلافات تھے جو اوٹس صرف چاہتے ہیں۔ ہر چیز کو پھلنے پھولنے دیں اور زندگی کو ہمیشہ کے لیے پھلنے پھولنے دیں کوئی بیماری کوئی بیماری نہیں۔ ڈیمن لارڈ الیاس زیادہ منفی گمان ہے کہ زندگی کا خاتمہ موت ہے تو کیوں نہ تباہی کو چھپانے دیا جائے۔ جذبات کے بغیر پیار پہلی جگہ انٹر وار پاگل دنیا دونوں اطراف کو گہرا نقصان پہنچا تھا اس لمحے ابر آلود نظر آنے والی قوس قزح کی شہزادی تھی۔ لاپورہ کی فضائی حدود میں اس نے جادوئی قوس قزح کے آئینے کو ڈرائنگ ٹو استعمال کیا۔ جادوئی بھائیوں کو اس کے کمرے میں لے جانا چاہے بھگوان بھوتوں کی جنگ کتنی ہی سخت کیوں نہ ہو۔ لپوٹا کی پراسرار سرزمین متاثر نہیں ہوئی یہ جگہ سب سے زیادہ مشہور ہے۔ پرامن خوبصورت اور جادوئی کیا ہو رہا ہے جیسا کہ دیوتاؤں نے بیان کیا ہے اور بھوتوں کو بھی جادوئی سرزمین کی خوبصورتی سے مغلوب ہونا چاہئے۔ دریا کے دو کناروں سے جڑے ہوئے چھوٹے سے ایک تیز پل کے ذریعے قلعہ موجود ہے۔ مرکز میں ایک چمکتی ہوئی ہم آہنگ روشنی کا اخراج لاپوٹل لینڈ میں خوش آمدید۔ اور ہم سب سے زیادہ واضح طور پر ہیلو پرانے دوستوں کو ابر آلود ہو جائے گا، یہ میں نے طویل عرصے سے دیکھا نہیں اسے تبدیل کر دیا۔ اوٹس میں ابر آلود بچپن کا دوست الیاس ایک بار صرف ایک کو پسند کرتا تھا، جس دن وہ اچانک اسی طرح غائب ہو گئی جس طرح وہ زندگی میں نمودار ہوئی تھی، دو بھائیوں کی کیا وجہ ہے کہ اس عمل سے کوئی فرق نہیں پڑتا بس یہ جانیں کہ میں بہت اچھا کر رہا ہوں، "ابھی یہاں میں کچھ بھی بنا سکتا ہوں جس کی مجھے ضرورت ہے دیکھو تم لوگوں کی بڑی لڑائی ہوئی تھی۔ تم کھانے کے لیے بچے تھے ابھی مجھے سمجھ آ گئی ہے کہ یہ کافی نہیں ہے کیا؟ میرے پاس بہت قیمتی سونا اور چاندی تھا ہہ مجھے یہ معلوم تھا ہاں تم سب بڑے ہو گئے ہو۔ چلو ابر آلود چلو چلو ہمارے پاس بہت زیادہ کام نہیں تھا میرے جیسا لگتا ہے۔ دعوت نامہ ٹھکرا دیا تھا آپ کو حیرت نہیں کہ میں نے اب تک آپ کو کیوں نہیں دکھایا۔ لڑو مجھے پرواہ نہیں ہے جب تک کہ یہ میرے لپوٹا کو متاثر نہ کرے، ہمارا مطلب یہ نہیں تھا کہ ہم ابر آلود ہیں۔ اب بھی اچھے دوست آپ کو میری طرف ہونا چاہئے ویسے ہی بہتر ہے۔ سب سے مضبوط ہم مل کر اس دنیا پر راج کریں گے تم احمق میرے اچھے خیال کو برباد کرنا بند کرو صرف اپنے خود غرضی کے لیے اوہ دلچسپ ہہ کیا کیوں الیاس تم کیا ہو؟ یہ ابر آلود ہے ہہ معیار ان دونوں میں سے کسی کو نہیں معلوم تھا کہ وہ کب اس میں داخل ہوئے۔ دنیا میں ان کی طاقتوں کو ڈیمن منتقل کیا گیا لارڈ الیاس کے پاس زندگی کی طاقت ہے اور اوٹس کے ہاتھوں سے نکلنے والی ہر چیز ہر جگہ موت کے گھاٹ اتر جاتی ہے۔ شکریہ بھائی ایسا لگتا ہے کہ آپ نے مجھے اکیلے میری طرف پھینکنے میں مدد کی ہے کلاڈیا آپ ہیں۔ ٹھیک ہے کیا ہوا ہماری طاقتوں کو ابر آلود اس کے جسم سے کوئی جواب نہیں آیا چاروں طرف سے نقصان دہ چنگاریاں نظر آنے لگیں اچھا کیا اب مجھے اپنے بھائی کا ادھار لینے دو آپ کو مزید مضبوط بنانے کی طاقت ٹھیک ہے اس واٹر پارک کی بکنگ لازمی ہو گی۔ اچھا خیال ہے تاہم جلد ہی ابر آلود نہیں رہی تھی وہ ہوش کھو بیٹھی۔ قلعے میں گر کر ایک بڑا عفریت بن گیا، ابر آلود ہواؤں نے سب کچھ تباہ کر دیا۔ جادو نہیں میں غلط ہوں ترقی ہمیشہ اچھی نہیں ہوتی کلاڈی کی طاقت سے باہر ہے۔ خدا بادشاہ کے ہار کے ذریعے تصور نہ تو الیاس اور نہ ہی دھاتیں موجود ہو سکتی ہیں۔ اور ڈیمن لارڈ اب بھی مقدس جنگجوؤں کے ساتھ معلومات کا تبادلہ کر رہے ہیں۔ باہر کے شیطانوں نے کمانڈ پر موجود جنگجوؤں کو خوفزدہ کیا کہ میرے ساتھ کیا ہو رہا ہے۔ ہدایت سے زیادہ نقصان اور نقصان میں نے سوچا کہ عظمت اب کی صورتحال ہے۔ لنکن امکان ہے کہ دنیا میں ابر آلود شہزادی بکھر جائے گی۔ خوفزدہ ہے کہ میرے لیے اسے روکنے کا کوئی راستہ نہیں ملا شکریہ اس لیے ابر آلود اور یہ زمین دونوں محفوظ ہیں مقدس جنگجو کیا حالات کو معمول پر لانے کا کوئی طریقہ ہے؟ کلیدی قلعہ لاپوٹا میں دو کمزوریاں ہیں حملے کی کھڑکی دو ہفتوں کے فاصلے پر ہے۔ اس کے ساتھ ہی ہم قلعے کو نیچے لے آئیں گے واپس لوٹنے والی شہزادی کلب بیچ دی گئی ہے۔ پہلی بار شیطان نے لڑنے کے بجائے آپ کو خوف زدہ کرنے کا فیصلہ کیا۔ اپنے ہی دشمنوں کو نظر انداز کر کے ابر آلود ہونے کے ساتھ ساتھ بچانے کا راستہ تلاش کرنے کے لیے متحد ہو جائیں۔ خود اور دنیا الیاس اور اوٹس مل کر حملہ کرتے ہیں لیکن کیونکہ وہ ہیں۔ ان کی اپنی طاقت کو استعمال کرنے کی اجازت نہیں ہے جو جادو کھودنے کے لئے کافی نہیں ہے۔ پھول کیسل بالکل اس طرح نہیں ہے جس طرح ہم صرف آپ کی توانائی ضائع کر رہے ہیں۔ ابر آلود نہیں چھوڑ سکتے جیسے کہ ہم بہت مزہ کرتے تھے حالانکہ نہیں کرتے تھے۔ ہمیں نہیں لگتا کہ صرف تم اس کے قریب ہو مجھے ابر آلود بہت پسند ہے تم آرام کرو یقین دلایا کہ یہ کتنا ہی متضاد کیوں نہ ہو میں اپنی ہر ممکن کوشش کروں گا۔ ابر آلود ہو جاؤ ایسا نہیں ہے کہ کوئی راستہ نہیں ہے اگر اس کے لیے زیادہ بیرونی امداد ہو۔ یقینی طور پر عظیم طاقت پیدا کر سکتے ہیں یہ صرف یہ ہے کہ ہم ایک دوسرے کا استعمال کر رہے ہیں۔ طاقتیں آو پاک فوج کا کنٹرول تبدیل کر دیں جس کی آپ کمانڈ کرتے ہیں۔ واریئرز اور ڈیمنز واریئرز مجھے اچھی طرح سے جانے دیں کیا آپ کو ڈر نہیں کہ میں لے جاؤں گا۔ مقدس جنگجوؤں کو برا کام کرنے کے لیے استعمال کرنے کا یہ موقع ہاں وہاں موجود ہیں۔ اس خوف سے زیادہ اہم چیزیں یہ ہیں کہ انہوں نے اتحاد کو مسترد کر دیا۔ اشتعال انگیزی ذاتی انتقامی طاقت کی وجہ سے قلعے کو منہدم کر دیتی ہے۔ ہاہاہا تم کچھ نہ کہو افسوس ابر آلود ہے یہ میری لاپرواہی ہے۔ اس سے ایسا ہوتا ہے کہ دنیا کو توازن کی ضرورت ہے یہ ہمیشہ کے لیے بڑھتا نہیں رہ سکتا۔ بہت منفی ہونا چاہئے یہ میں ہوں میرے خیال میں چیزیں آسان ہیں ہم برقرار نہیں رکھ سکتے۔ ایک چھوٹی سی سرزمین میں عارضی امن جبکہ باقی سب کچھ بہت دور ہے۔ فکر کرو میں تمہیں باہر نکال دوں گا ہہ ابر آلود توانائی بہت کمزور ہے اب کافی نہیں ہے۔ خدا اور شیطان کو ابر آلود باہر بھیجنے کے لیے آئینہ بنانے کے لیے اتنی محنت نہ کریں۔ نہیں اگر آپ اس دنیا میں زیادہ دیر رہیں گے تو آپ بننے کی صلاحیت کھو دیں گے۔ عام طور پر دیوتا بادشاہ اور شیطان کا انتظار کیے بغیر صرف ایک ہی راستہ ہے۔ رب نے شہزادی کو ابر آلود کرنے کے لیے اپنی آخری طاقت کا استعمال کرنے کی صلاحیت شروع کی۔ اس کا ہار lapura بنانے کے لئے پرتشدد طور پر پراسرار زمین مکمل طور پر کمپن باہر نکلنے کے بعد منہدم ہو گیا گاڈ ڈیمن طاقت کے دائرے کو تقسیم کرتا ہے۔ وہاں سے محدود زندگی ہے تمام چیزوں کو زندگی اور موت موت کو پسند کرنا چاہئے۔ ہر چیز کو ایسا لگتا ہے جیسے اختتام شروع ہوسکتا ہے لپوٹا ہے۔ چلے گئے لیکن ان کی دوستی کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ آج تک ہنسی خوشی موجود ہے۔

Post a Comment

0 Comments