خوش شہزادی بمقابلہ اداس شہزادی | khush shehzadi vs udas shehzadi





               خوش شہزادی بمقابلہ اداس شہزادی



واہ، دیکھو! شہزادی کے آنسو نے پتھر کے مجسمے کو حرکت دی! یہ کیا ہو رہا تھا؟ آئیے آج کی کہانی ونس اپون اے ٹائم کے ساتھ میری پریوں کی کہانیوں کی پیروی کریں۔ امالیہ کی جادوئی بادشاہی جس پر عقلمند بادشاہ الما اور شریف لوگوں کی حکومت تھی۔ ملکہ بینر بادشاہ اور ملکہ ایک دوسرے سے بہت پیار کرتے تھے اور ان کی محبت تیزی سے کھل گئی، وہ اس پیدائش کی توقع کر رہے تھے جس کی خوشی کی توقع تھی۔ پوری مملکت کا واقعہ لیکن جب شہزادیاں پیدا ہوئیں تو بات نہیں تھی۔ جیسے کہ بہن سنہرے بالوں والی واقعی خوبصورت تھی لیکن چھوٹی تھی۔ بہن کا چہرہ سیاہ بالوں کے ساتھ اداس تھا اور آنکھوں کے عجیب رنگ تھے۔ بادشاہ اور ملکہ اپنی ظاہری شکل پر کافی پریشان ہوگئے، لیکن اپنی بیٹی سے محبت۔ جب ہم یہاں چمک رہے ہیں تو بڑی شہزادی کو فوری طور پر بھولنے پر مجبور کر دیا گیا۔ آپ کا نام اوریلیا رکھا گیا اور سیاہ جیسے پراسرار بالوں والی چھوٹی شہزادی میں تمہیں برینا بادشاہ کہوں گیا اور ملکہ نے خوشی سے اپنے کتوں کی طرف دیکھا۔ مجھے یہ بتاتے ہوئے افسوس ہے کہ شہزادی برینا کی پیدائش ایک خطرہ ہے۔ یہ کیسے ہو سکتا ہے؟ مجھے واضح طور پر بتاؤ کہ میں نے ایک قدیم پیشگوئی سنی ہے کہ جب ایک شہزادی پراسرار سیاہ بالوں اور آنکھوں کے مختلف رنگوں کی وجہ سے اس مملکت کا جنم ہوتا ہے، وہ فنا ہو جاتا ہے۔ اب ہمیں کیا کرنا ہے؟ برینا کو کیا کرنا چاہیے؟ پلیز! مجھے شہزادی کو اس مملکت سے بہت دور لانے دو، یہی ہمارے لیے واحد راستہ ہے۔ بادشاہی اور شہزادی دونوں کہنے کے لیے ہمم اگر یہی واحد راستہ ہے تو براہ کرم اختیار کریں۔ برینڈا کی دیکھ بھال ہم زندگی بھر اس کے اندر رہیں گے، جو انہوں نے سوچا تھا۔ کہ چھوٹی شہزادی برینا اس وقت محفوظ رہے گی جب جادوگر کی پرورش ہو گی، لیکن بادشاہ اور ملکہ کبھی یہ توقع نہیں کریں گے کہ انہوں نے ابھی لومڑی کو پہرہ دینے کے لیے بھیجا ہے۔ ہینڈ ہیلڈ چھوٹی شہزادی، آپ کے پاس بہت بڑی طاقت ہے، کیا آپ جانتے ہیں کہ یہ طاقت ہوگی۔ آپ کے قابلِ اعتماد والد کا تختہ الٹنے میں میری مدد کریں، میں واقعی آپ کے اس دن کا منتظر ہوں۔ بڑے ہو جاؤ اگر میں تم سے یہ طاقت خود لے سکتا ہوں تو میں وقت ضائع نہیں کروں گا۔ اس طرح کی کوشش اس لیے ایک چھوٹی شہزادی جلدی سے بڑی ہو کر اسے طاقت دے گی۔ میں ہمم بیچاری چھوٹی شہزادی بس قسمت تیرے ماں باپ صرف اپنی بہن سے پیار کرتے ہیں وہ چھوڑ دیتے ہیں۔ آپ جب سے آپ ایک بچے تھے خوش قسمتی سے میں آپ کو یہاں لایا ہوں اور آپ کو ایمانداری سے دوڑتا ہوں، مجھے لگتا ہے۔ آپ کے لیے واقعی ناانصافی ہے، مجھے اپنا اختیار دو، میں آپ کا انصاف واپس لانے میں آپ کی مدد کروں گا۔ تھوڑا سا وقت درکار ہے، مجھے یقین ہے کہ میرے والدین کی اپنی وجہ ہونی چاہیے۔ ایسا کرتے ہوئے وہ ایک دن اس سوچ کی وجہ سے میرا پیچھا نہیں چھوڑنا چاہیں گے۔ جب پال محل سے دور اپنے والدین کے پاس واپسی کا راستہ تلاش کرنے کے لیے دکھ کی بات تھی۔ وہ محل میں پہنچی تو اس نے اپنی بہن اور اس کے والدین کی تصویر کو چلتے ہوئے دیکھا۔ ایک ساتھ خوشی سے مسکراتے ہوئے انہوں نے اپنی بڑی بہن اور برینا کو واقعی پیار کیا اور لاڈ پیار کیا۔ اندھیرے میں تنہا تھا ہنسی ام میں اپنی تمام طاقت تمہیں دینے پر راضی ہوں۔ میں اپنی باقی زندگی صرف یہاں پال کے باہر کی دنیا سے دور رہنا چاہتا ہوں۔ اونچی آواز میں ہنسا اور ٹرینر پال سمائلز کی طاقت آنے کے فوراً بعد اطمینان اور فوری طور پر باہر نہ لانے کے لیے ایونجر ٹیم میں شامل ہیں۔ سلطنت میں کانٹے دار بیلوں کی باڑ کے ساتھ قلعہ اور بادشاہ بادشاہ پر حملہ کیا۔ عملے نے سنجیدگی سے جوابی مقابلہ کیا لیکن اس کے پاس بڑی طاقت تھی، اس وقت وہ نہیں تھے۔ اس کے لیے میچ امیلیا بادشاہی کے سب سے اونچے پہاڑ پر جاکر تلاش کرنے اور حفاظت کرنے کے لیے آپ کی چھوٹی بہن انا آپ دونوں اس بادشاہی کی آخری امید ہیں جسے سن رہے ہیں۔ اس کے والد اس کے آنسو پونچھتے ہوئے اوریلیس اپنی بہن اوریلیا کی پیروی کرنے نکلے۔ اس کے والد کی ہدایت اور وہ ایک جگہ تلاش کرنے میں کامیاب ہوگئی جہاں اس کی بہن تھی، حراست میں لیا گیا لیکن اسے ایک تقریب کے لیے ٹارگٹ لایا گیا پھر اس نے جادو کیا۔ ایک ہلکی تلوار کو ظاہر کرنا اس کا ارادہ تھا کہ وہ اس باڑ کو باہر پھینک دے لیکن کب اس نے اسے پکڑ لیا اب ایک اور فوراً بڑا ہوا اس نے کہا کہ اس کے سوا کوئی راستہ نہیں ہے، خود کو درد میں چھیدنے کے لیے کانٹے کو قبول کر لیا اس نے پھر بھی اسے تیزی سے عبور کرنے کی کوشش کی۔ اس کی بہن کو کونے کی باڑ کو عبور کرتے ہوئے ڈھونڈو وہ تیزی سے اوپر چڑھ گیا، قلعے میں داخل ہونے کے لیے چڑھتی ہوئی کلف یہاں تک کہ جب وہ کبھی کبھی پھسل جاتی تھی لیکن وہ نہیں آئی، ہار مان کر پہاڑ کی چوٹی پر پہنچ کر وہ فوراً اندر داخل ہو گئی۔ محل میں جا کر دیکھا کہ اس کی بہن آنسوؤں کے ساتھ فرش پر کمزور پڑی تھی، آنکھیں وہ جلدی سے اپنی بہن کو اٹھانے کے لیے وہاں پہنچی اور اپنی روشنی کی طاقت کا استعمال کیا۔ اس کی بہن برینڈا کے ذریعہ آہستہ آہستہ ٹھیک ہونے کے بعد اس کی بہن کے تمام زخموں کو مندمل کرنا، برینا جاگ گئی آخر تم بیدار ہو گئی بادشاہی اب خطرے میں ہے ہاہ میں واقعی ہوں، پریشان ہوں کہ میں نے بھی آپ کو کھو دیا ہے ارے بہن آپ واقعی میرے لیے پریشان ہیں کیا ہیں؟ آپ اس بارے میں بات کر رہے ہیں کہ میں آپ کے لئے کیوں پریشان نہیں ہوں کہ والدین نے لڑنے کے لئے اپنی جان کو خطرے میں ڈال دیا ہے۔ پال کے خلاف لیکن انہوں نے ہمیشہ آپ کے بارے میں سوچا اور مجھے کہا کہ آپ کی حفاظت کروں، پتہ چلا کہ میں ہر اس چیز کے بارے میں غلط فہمی میں تھا جو پال نے مجھے بیوقوف بنایا تھا۔ میرے اپنے گھر والوں نے چھوڑ دیا اور مجھ سے کہا کہ میں اپنی ساری طاقت اسے دے دو، ہمارے والدین کو نقصان پہنچایا سب ٹھیک ہے رونا نہیں کوئی تم پر الزام نہیں لگائے گا بہن بس، واپس اپنے والدین کے ساتھ رہنا ٹھیک ہے پھر چلو واپس محل چلتے ہیں دو الفاظ جب۔ ان کے والدین کو دیکھ کر ان کی ساری طاقت چوس لی گئی اور پھر وہ پلٹ گئے۔ برینا کو اتنا غصہ آیا کہ وہ سب کچھ نظر انداز کر کے وہاں پہنچ گئی۔ پال پر حملہ کیا تاہم اس کی طاقت کے بغیر اسے پال اوریلیا نے بری طرح پیٹا تھا۔ اپنی بہن کی حفاظت کے لیے اس نے اپنی تمام طاقت گیندوں سے لڑنے کے لیے استعمال کی لیکن وہ بھی تیزی سے کھو گیا اور اس کی تمام طاقت پال چین نے چوس لی جسے آپ رینا کی پرواہ کرتے تھے۔ زخموں کے بارے میں کچھ بھی نہیں وہاں پہنچی اور تکلیف سے اپنی بہن کی گیندوں کو گلے لگا لیا۔ برینر کو ختم کرنے کے لیے غیر ارادی طور پر اس کے باوجود معجزانہ طور پر جب برینڈا رو رہی تھی اور اپنی بہن کو تھامے ہوئے اس کے آنسو اپنی بہن کے دوستوں کے لیے گرانا اس کی مشکل جگہ تھی۔ یار فوراً زمین ہلا کر کم ٹیٹو حقیقت میں بڑی بہن کو لے آیا واپس ہہ اسی لمحے دونوں بہنوں کو معلوم ہو گیا تھا کہ سپریم پاور جو ان کو شکست دینے میں مدد کر سکتے تھے ہمارے چہرے کے درمیان محبت کی طاقت تھی۔ ان کی روحوں نے مسکرا کر ایک دوسرے کا ہاتھ تھاما اور سب نے انہیں بازیافت کیا۔ انہوں نے مل کر سیاہ عصا اور روشنی کا عصا ظاہر کرنے کے لیے جادو کیا تھا۔ انہوں نے اعتماد سے ایک دوسرے کی طرف دیکھا اور ایک ساتھ مل کر بری بولڈ کو ختم کیا۔ امن پال کو شکست دینے کے بعد بادشاہ اور ملکہ کو لانے کے لیے جادو کیا گیا۔ دل بادشاہ نے تخت بھی بہنوں کو دے دیا اس وقت سے لوگ جینے لگے دونوں رانیوں کی حکمرانی کے تحت ہم آہنگی اور خوشی میں۔

Post a Comment

0 Comments