جنگل کی رانی | jangal ki rani

 



جنگل کی رانی


ڈان کنگڈم کا سبز جنگل ہزاروں کی خطرناک قدرتی خرابیوں کا گھر ہے۔ کیڑوں میں سے پودوں کو اپنی جان لینے کے لیے صرف تھوڑی سی جانچ کی ضرورت ہوتی ہے اور خاص طور پر تمام وہ جانور جن کو کبھی بھی سب سے زیادہ وحشیانہ طریقے سے پالا نہیں گیا ہے وہ مرتکز ہیں ایلی سٹاپ لیکن نہیں۔ کوئی جانتا ہے کہ اس جنگل کا مالک بھی ایک باؤلنگ ہے اور کتنے ہی خوبصورت ہیں۔ کئی بار میں نے آپ کو بتایا ہے کہ لوگوں کے لیے ظاہر ہونا مشکل ہے انہیں ڈرانے کی ضرورت نہیں ہے۔ ایک اچھا بچہ بننے کے لیے آپ نے جو کچھ کیا ہے اس کی ذمہ داری آپ کو معلوم ہے کہ میں وہی بچہ تھا جو بھیڑیا خدا کی طرف سے لایا گیا تھا اس کی پیدائش کے بعد سے ایک بدمعاش اس کے والدین نے چھوڑ دیا تھا۔ جنگل کے کنارے سے باہر کی دیکھ بھال کی جا رہی ہے اور خدا کی طرف سے سکھایا جا رہا ہے غیر ملکی گویا وہ اس کا ایک حصہ تھی بھیڑیا ایک بدمعاش کو انسانی زبان سکھاتا ہے جس کے بارے میں اسے بتاتا ہے۔ اس کے ساتھی انسانوں کو امید ہے کہ ایک دن اسے اس کی موت کے بعد اس کا ذریعہ مل جائے گا۔ گرین فاریسٹ کے مالک کے طور پر اپنی حیثیت کو قیمتی کے ذریعے آباد کیا۔ ہارن اسے مل جاتا ہے اور وہ جنگل کی روح پر قابو پاتی ہے صرف ایک چیز ہے۔ یاد رکھیں کبھی بھی جنگلی جانور کی لڑائی شاہی خاندان کو اپنے فضل سے نقصان پہنچانے نہ دیں۔ سابق بادشاہ میں نے ساحل چھوڑ دیا ہے کہ جو بھی طاقت کی طاقت کو نقصان پہنچانے کے لئے استعمال کرتا ہے۔ شاہی خاندان کو مناسب سزا دی جائے گی اس لیے مجھے بھی ایسا ہی کرنا چاہیے۔ لیڈر کے عہدے کے لائق چیزیں یہ کہتے ہوئے کہ اس نے بدمعاشی کی تھی لڑکے کو واپس لایا اس کی دیکھ بھال کرنے کے لئے انہوں نے بھی ایک ساتھ ایک خوبصورت خوشگوار وقت گزارا جب کہ اس نے اسے ٹھیک کیا زخموں کی بدمعاشی نے اسے زندہ رہنے کا طریقہ سکھایا جس نے اسے آہستہ آہستہ اس میں ضم کر دیا۔ جنگلی اس کے برعکس اس نے ایک بدمعاش کو یہ بھی سکھایا کہ کہانیاں سنانے والے خط لکھنے کا حساب کیسے لگایا جائے۔ شہری علاقوں اور پرتعیش شہروں کے بارے میں اپنی کہانی کے ذریعے ایک بدمعاش آہستہ آہستہ دلچسپ ہو گیا۔ پراسرار سرزمین کے بارے میں خواب دیکھنا جہاں اس جیسے لوگ موجود تھے۔ محدود نوجوان کو گھر واپس آنا ہے آؤ رونا مت میں ضرور آؤں گا۔ جب آپ ریاضی کو حل کر لیں گے تو میں آپ سے پیار کرتا ہوں میں واپس آؤں گا اور لے آؤں گا۔ تم بڑی ہو حالانکہ وہ نہیں سمجھتی تھی کہ یہ محبت تھی وہ اسے جانتی تھی۔ اُس کے لیے بہت آرزو اور اُمید ہے کیا یہ بھی اتحادی ہے ہاں ٹھیک ہے میں ضرور کروں گا۔ آپ سے بچیں جب وہ واپس آیا تو پتہ چلا کہ وہ نوجوان آئیڈین پرنس آف تھا۔ صبح وہ ایک بدمعاش کو پرانے جنگل سے دور مہذب زندگی میں واپس لانا چاہتا تھا۔ وہ بڑی ہوئی میں تم کو بہت پسند کرتا ہوں لیکن اس جنگل کو میری ضرورت ہے میں موت کے بعد چھوڑ نہیں سکتا بھیڑیے کے شکاری نمودار ہوئے ہیں جنگلی درندے مارے گئے ہیں بدمعاش میں میرا ہوں بیوی آپ اب بھی نو-ہڈ معاہدے کے ساتھ جنگل کی حفاظت کر سکتے ہیں وعدہ وصول کرتے ہوئے کہ اس کے لوگ محفوظ رہیں گے ایک بدمعاش بھی شہزادے سے پیار کرتا تھا اور اس کے بارے میں جاننا چاہتا تھا۔ وہ زندگی جس کے ساتھ وہ پیدا ہوا تھا لہذا اس نے شہزادے کے ساتھ شہزادہ ایڈن کے برعکس چھوڑنے پر اتفاق کیا۔ شاہی خاندان میں ہر کوئی اس لڑکی کے حقیقی نفس کو نہیں پہچانتا جسے انہوں نے مقدس بنایا۔ تبدیلی ان کی طرح بن جاتی ہے کھڑے کھڑے کھانے سے لے کر بہت بوجھل رسومات تک بدمعاشی میں فٹ ہونے سے قاصر انتہائی دکھی تھی اس نے اپنے وجود کو چھپانے کی بھی کوشش کی۔ ملکہ اور شہزادیوں کی طرف سے غنڈہ گردی اور غیر منصفانہ سلوک کیا گیا تاکہ شہزادہ پریشان نہ ہوں حملہ آور بدمعاش میں آپ کو کچھ اچھی طرح سے بتانا چاہتا ہوں اہ آپ مجھے بتائیں کہ یہ ہے۔ بس میری آنکھوں میں دھول ہے ہمم کچھ تو ہے جو میں نے آپ سے چھپا رکھا ہے حقیقت میں میرے والد فوج کو تقویت دینے کے لیے میں پڑوسی ملک کی شہزادی سے شادی کرنا چاہتا تھا۔ سدا بہار جنگل کے تحفظ کا وعدہ اس لیے تھا کہ اس نے سوچا کہ آپ کے پاس ہے۔ بے مثال طاقت میں جانتا ہوں کہ لوگ مجھے پسند نہیں کرتے ایڈن کیا تم مجھے کسی سے شادی کرنے کے لیے چھوڑ دوگے؟ ورنہ نہیں یقیناً نہیں اصل میں اب بھی کوئی راستہ ہے بس بس اتنا ہی بتاؤ کہ مجھے ڈکیتی ہے۔ غصے سے شہزادہ بغاوت کرنے کے قابل تھا یا بادشاہ پیکٹ سے احسان حاصل کرتا تھا۔ ایسا کرنے کے لئے کہ ہم یقینی طور پر ایک ساتھ رہ سکتے ہیں یہ صرف افسوس کی بات ہے کہ میں ایسا نہیں ہوں۔ ملکہ کا اپنا بیٹا کوئی فوجی طاقت کی پشت پناہی نہیں کرتا، اس احسان کا مشاہدہ کرنا مشکل ہے۔ خراب موڈ میں عاشق ایک بدمعاش نے سوچا کہ جلد یا بدیر وہ سب کچھ ہو جائے گا۔ اس نے شہزادے کو پیدائشی ہار دیا جو جنگلی جانوروں کو حرکت دے سکتا تھا۔ تباہی کے دن ایک غیر مرئی فوج بننے کے لیے شہزادی خالی ہاتھ لے گئی۔ فوجیوں نے صور پھونک کر ان کے ہاتھ تھامے اور شہزادہ ایڈن اس لیے ہنسے کہ وہ تھا۔ اکیلا ارے بھائی کہاں ہے تمہارا ولی اگر میں تم ہوتا تو گھوڑے پر کیسے سوار ہوتا اور گھوم پھر کر گھر میں موجود مرغ کو تباہ کرو اور ڈاکوؤں کے بارے میں کچھ نہ کہو پرنس ولیم کے چہرے پر طنز چھا گیا جب وہ جنگل کے طاقتور ریوڑ کو دیکھ رہا تھا۔ اس افراتفری کے درمیان جانوروں کو ڈاکو لے جانے کے بجائے فوج بھیجنے کا حکم دے دیا۔ باقی شہزادی پر حملہ کرنے کے لیے پھر فوج بادشاہ کو مجبور کرنے کے لیے محل میں آئی ملکہ کو معزول کرنے کے لیے جس نے ایڈن کی والدہ کو قتل کیا تھا وہ وہی تھی جس نے اسے تکلیف دی۔ اس کی رہنمائی کی کوئی علی نہیں روکو میں نے جنگل کی طاقت کا استعمال نہیں کیا بد تمیزی چھوڑ دو نفرت پلیز وہ چیز وہ بری نہیں ہے جس میں میری ماں کا کوئی قصور نہیں تھا۔ اس کے ساتھ اس قدر بدسلوکی کرنا کیا کمتر ہونا جرم ہے کیا آپ جانتے ہیں کہ کتنا تکلیف دہ ہے۔ یہ آپ کے پیارے کو آپ کے سامنے ایک بدمعاش کو غائب ہوتے دیکھنا ہے میں اپنے خواب نہیں بھول سکتا۔ تھوڑا اور صرف تھوڑا اور اور 10 سال بعد ہم آخر کار سو سکیں گے۔ ولیم نے پیچھے سے خطرہ نہیں دیکھا کیونکہ وہ سردی سے سڑک پر چڑھ گیا۔ ایک بدمعاش نے ابھی آئیڈا ڈالا اور ولیم کو بے رحمی سے اٹھا کر آگے آیا۔ وہ جیل کو استعمال کرنا اور جنگلی جانوروں کو کنٹرول کرنا چاہتا تھا۔ ولیم نے اپنے والد کو تخت دینے پر مجبور کر کے میری غلطی کو سامنا کیا۔ لیکن میں جانتا ہوں کہ یہ سب میری غلطی ہے۔ شکریہ، آنکھیں کھولو، سو نہیں رونا، عدن، یہ اچھا ہے۔ تمہیں کوئی تکلیف نہیں ہے، بدلہ مت لو، بدلہ تم خوش بھی نہیں رہ سکتے، میں ٹھیک تھا۔ اندھی نفرت نے آپ کو تکلیف دی ہے جس سے میں اس وقت سب سے زیادہ پیار کرتا ہوں جب تک کہ آپ ٹھیک ہیں۔ وعدہ کرو، میں یہ سب جانے دوں گا، اور ہم جنگل میں واپس چلے جائیں گے۔ ٹھیک ہے، میں اس سے پہلے کوشش کروں گا۔ براہ کرم، سینگ کو تباہ کریں، اور جنگلی جانوروں کو آزاد کریں تاکہ وہ فائدہ نہ اٹھا سکیں۔ بدمعاش سوئزل ایک دیو ہیکل عقاب نمودار ہوا اور انہیں بھی پکڑ لیا اور پھر کی طرف اڑ گیا۔ جنگل شہزادہ ولیم کی تمام غیر مطمئن چیخوں کو پیچھے چھوڑ گیا۔ حالانکہ، ہارن اب بھی ایک بدمعاش اپنے قریبی دوست کے طور پر یاد تھا، لیکن انہوں نے ہر طرح کی کوشش کی۔ بہترین جڑی بوٹی کے علاج کے لیے دوستانہ مالک کا شکر ہے کہ آپ جاگ رہے ہیں، وعدے کے مطابق۔ اپنے غضب اور نفرت کو پیچھے چھوڑ کر یہاں تک کہ نیچر وے کے بارے میں خوشی سے ایک ساتھ رہتے ہیں۔ ملکہ اور شہزادہ ولیم کو ان کے غداری کے رویے اور جرائم کی سزا دی گئی، انہوں نے کبھی ماضی میں کیا۔

Post a Comment

0 Comments