مغرور شہزادی | Mughror Shehzadi

 


                             مغرور شہزادی


اوہ، یہ کیا ہو رہا ہے اگر آپ سوچ رہے ہیں کہ میں جیسی عام لڑکی تین امیر کیسے ہو سکتی ہوں۔ خوبصورت شہزادیاں میرے پیچھے آئیں گی، جواب ہے کہ مجھے نہیں معلوم، شہزادی یہ میری ہو گی۔ آپ کو ڈانس کرتے ہوئے خوشی ہوئی کہ آپ اس طرح گونگے کھڑے کیوں ہیں، جیسے اس کی ٹانگیں تھکی ہوئی ہوں گی۔ مجھے تکلیف دینے دو، میں آج اپنی شہزادی کو باہر لے جانے دو، کیا میں تمہیں شہزادی ڈوری کو کھانا چاہوں گا؟ ایک ہفتہ پہلے ہوا، میں نے ایک نوجوان عورت سے ملاقات کی، جو غربت کے گاؤں میں پل بڑھائی۔ آپ کی لگام، شہزادی کی طرح خوبصورت ہوں، مجھے ملا سے شادی کرنی چاہی۔ کوئی شہزادی میری طرح غریب نہیں ہے، اور پھر بھی یہ الفاظ سچ ہوتے ہیں کہ میں واقعی میں ایک شہزادی نابینا جیسا چہرہ رکھتا ہوں، جو آپ کا چہرہ شہزادی تھا۔ لینی جو اپنی شرارت کے ساتھ اپنی پارٹی سے بھاگ کر ملاقات کے لیے جا رہی تھی۔ مجھے لگتا ہے کہ میں محبت کے حصول کے لیے تمام دولتیں ترک کر دیتا ہوں، کہ وہ کچھ احمق ہو، لیکن میں جینا چاہتا تھا، اس لیے۔ میں بیدار ہوا اور مزید یہ کہ شہزادی نے صرف ایک ماہ کے لیے شہزادی ہونے کا بہانہ کرنے کی تجویز پیش کی۔ اسی وقت پارٹی کو برباد کر دو تاکہ کوئی دوست اب بھی اس کے ساتھ جانے کا ارادہ نہ رکھتا ہو، میں کروں گا۔ اتنی بڑی رقم اتنی کہ میرے پاس زندگی بھر نہیں ہوگی، کیا شہزادی تمہاری بربادی نہیں کر سکتی؟ بالکل نہیں، میں اتنا پرفیکٹ ہوں کہ میں اپنے آپ کو نفرت میں نہیں بدل سکتا، نہیں، آپ اس میں بہت اچھے ہیں تو بالکل اسی طرح۔ کہ میری قسمت بالکل مختلف سمت میں بدل گئی ہے، لونی کو میری تنخواہ میں ملازمت میں اضافہ کرنا پڑا۔ پارٹی کو اس طرح توڑ دیا جیسے یہ میرے لئے پیدا ہوا تھا، چیزیں اس سے بہتر ہیں جو میں نے سوچا تھا کہ پہلی بار میں اس طرح کا لطف اٹھا سکتا ہوں۔ مہنگے کھانے مگر اشرافیہ عجیب تھے، انہوں نے کھانے پینے سے تقریباً انکار کر دیا، لیکن بس دیکھتے رہو۔ میں اسے شیئر کرتا ہوں، اس کے علاوہ کچھ نہیں ہے، بہت زیادہ کھانا اچھا نہیں ہے، مجھے تمہارے لئے کھانا دو ملا تم کیا ہو رہے ہو؟ میں کر رہا ہوں، میں ٹھیک نہیں، اگر بادشاہ کو مسئلہ ہے تو میں ناکام بیٹی کی شکل میں آئی ہوں، اسے گرینڈ ماسٹر سے ملنے کے لئے ایک چھوٹے سے چاول کی طرح دوڑنا، اوہ بھول جاؤ، میرے پاس ایک اچھا ہے، یہ ضروری ہے۔ "ایک بہترین کام کیا ہے، لیکن میں یہ توقع نہیں کر سکتا کہ امیر اس قسم کی عجیب ذہنیت رکھتے ہیں۔ ہہ میرے تینوں شادی شدہ مضامین نے مجھے کچھ بتایا جو سادہ سے دلچسپ تھا۔ جن لڑکیوں سے وہ ملے تھے اور نیلے پن کے ساتھ یہ کہتے ہوئے اختتام پذیر ہوئے تھے کہ پہلے مجھے فتح کرنا چاہتے ہیں سائمن وہ ذاتی طور پر مجھے اپنے ڈانس پارٹنر بننے کی دعوت دیتا ہے چاہے میں اسے کتنی ہی بار ماروں۔ دھیمے سے مسکرایا اور بولا ٹھیک ہے میں اس طرح ناچتا ہوں پورے راستے میں ڈرامہ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ سائمن مجھے بغیر کارٹ کے لے گیا اگلا کھیلوں کا شہزادہ لیو ہے جس نے مجھے اپنے ساتھ لے جانے پر اصرار کیا۔ شکار کے لیے چاہے کوئی بھی تیر کتنا ہی الجھا ہوا ہو وہ نشانے پر لگے گا جس میں بہت اچھا ہے۔ معصوم جانوروں کا شکار کرنا ظلم ہے اب وقت آگیا ہے کہ وہ تمام شکار پر حملہ کرے جس کو وہ گولی مارنے جا رہا تھا اس کے نتیجے میں لیو بری طرح ہار گیا لیکن اوہ میرے خدا اس کی ناراض دھن پر بٹ چاقو دیکھو۔ میرے کمرے کے دروازے پر ایک بہت ہی خوبصورت چھوٹا خرگوش آیا واہ کتنا پیارا ہے ایک اور پیغام ہے معذرت کے ساتھ چلا گیا تو اچانک میں صرف اتنا بتانا چاہتا ہوں کہ جب تم چاہو گے میں مزید ظلم نہیں کروں گا۔ وہ بہت پیارا ہے ہاہ آخر جیتھرو دی لیڈی کِلر پرنس اور مضحکہ خیز بھی سب سے زیادہ توانائی بخش بورنگ چمکدار جگہوں پر جانے کے بجائے جیتھرو مجھے محلے کے رویوں سے دور لے جاتا ہے۔ اس کے لوگ عجیب بات یہ ہے کہ یہ جگہ مجھے بہت مانوس ہے لیکن مجھے لگتا ہے کہ جیتھرو نہیں ہے۔ اجنبی سارا دن ہم ایک ساتھ بہت ساری یادیں گزارتے ہیں غریبوں کی مدد کرنے کے لیے تیار ہیں۔ اگلے پچھلے تمام احساسات کے برعکس خطرے کے باوجود بھی کسی بھی مشکل کام کی حمایت کے لیے جلدی کرو جیتھرو مجھے ایک عجیب قربت اور سکون محسوس ہوتا ہے آپ اس طرح کی چیزوں سے بہت واقف ہیں یہ ایک لمبی کہانی ہے کیا کسی نے آپ کو بتایا کہ جب کوئی آپ کو لمبی کہانی سنائے تو وہ اسے بتانا نہیں چاہتے۔ آپ مستثنیٰ ہیں جیتھرو نے مجھے بتایا کہ اس کی زندگی آج بھی زندہ ہے کیونکہ تب سویلین دوست طویل ڈوبنے سے متاثر ہونے والا شخص اس دنیا سے جانے سے پہلے ہی بیمار اور بیمار ہوجاتا ہے۔ جیتھرو نے ایک یادگار چھوڑا جسے وہ ہمیشہ اپنے ساتھ لے کر اپنی باقی زندگی کا خزانہ رکھتے ہوئے دیکھتے ہیں کہ یہ صرف ایک ہے معمولی یا پرانا سستا ہار یا میرے لیے کوئی قیمتی سونا یا چاندی نہیں ہے۔ "اس دوست کو بہت اطمینان ہوا ہوگا جب اس نے دیکھا کہ آپ اچھی زندگی گزار رہے ہیں ہمیشہ مدد کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ آپ کے آس پاس کے لوگ بلا تفریق مجھے سمجھ نہیں آتی کہ وہاں اتنے رومانوی لمحات کیوں ہیں۔ بارش اور طوفان ہو جائے گا مجھے اچانک ایک بہت اہم مسئلہ محسوس ہوا جو بارش کا پانی سب سے زیادہ ہو گا۔ ممکنہ طور پر میرے یہاں کے پاؤڈر کی وجہ سے بہہ جاؤ ڈرو میں تمہارا اپنا بھائی بن جاؤں گا۔ خدا میرے دل میں کچھ پگھل رہا ہے حالانکہ پیار چھپانے کی کوشش میرے جذبات قابل قبول نہیں ہے۔ بٹ بدل دیا ہے اسی لمحے شہزادی واقعی خیریت سے واپس آئی میں تم سے کہتا ہوں کہ سب کچھ تباہ کر دیا۔ تم کیا کر رہی ہو یہ ٹھیک ہے یہ صحیح وقت ہے غدار مس شطرنج جس نے مجھے دھوکہ دیا باپ کا حق صرف طاقت اور دولت دائمی چکن ہے چکن مور ہے مور ہے اب وقت آگیا ہے اپنی طرف لوٹنے کا وہ ٹھیک ہے میں شہزادی بھی نہیں ہوں نقل بھی نہیں میں احسان کے لائق نہیں۔ تمام شہزادیوں میں سے مجھے اپنے حق میں واپس آنا چاہیے اس بات کو یقینی بنائیں کہ وہ کوئی اور نہیں پائی گئی تھی شہزادی نے مجھے شادی ختم ہونے تک وہاں رہنے پر مجبور کیا تاکہ پیسے ادا کر سکوں جیسا کہ میں نے دیکھا۔ اس کے ساتھ، میں نے محسوس کیا کہ وہ وہی ہے جس سے میں اس تقریب میں پیار کرتا ہوں جو تینوں شہزادے تجویز کریں گے۔ شہزادی کو جس چیز کے ساتھ سب سے قیمتی سائمن نے اسے سنہری چابی دی جو کھول سکتی تھی۔ اپنے ملک کے لامتناہی خزانے لیو نے ہیروں کا تاج پیش کیا جس کا مطلب ہے۔ وہ ملک کی دوسری طاقتور ترین بن جائیں گی جیترو کے پاس صرف ایک پرانا ہار تھا۔ سستے بیکار گنوم لیمپ کو دیکھتے ہوئے دونوں نے سوچا کہ جیتھرو بہت مذاق کر رہا ہے۔ ناراض بدقسمتی سے میں آپ کو منتخب کرنے جا رہا تھا کیا آپ اس سستے ہار کے ساتھ مجھ سے مذاق کر رہے ہیں؟ جب میں مزید قابو نہیں رکھ سکتا تو پانی سے ڈرتا تھا کہ اگر میں نے کچھ نہ کیا تو وہ خطرے میں پڑ جائے گا۔ اس کے بعد یقیناً دونوں شہزادیوں کا راز بھی کھل گیا شکریہ، میں نہیں کرتا کچھ بھی جانو یہ اس کی تھی اس نے مجھے جھوٹ بولنے کی ہمت کی یہاں چپکے سے فوجی یہ جھوٹ بولنا اوور ٹائم ہے شہزادی میری لڑکی ڈانس نہیں کر سکتی اور آپ بھی آپ کی طرح ظالم نہیں ہو سکتے، آپ کو یقین نہیں ہے کہ آپ بس نہیں اوہ اس کے گہرے پیار کی تعریف کرتے ہیں، اس لیے مجھے نہیں معلوم کہ کیا آپ کی لڑکی کو معلوم ہے کہ تین شہزادے اس کے لیے اچھے ہیں کیونکہ وہ شرط لگاتے ہیں کہ کون اسے فتح کر سکتا ہے کیونکہ آپ ان تمام چیزوں کے لیے جائیں گے جن کے لیے آپ کو ادائیگی کی جاتی ہے۔ ان تینوں سے محبت کا بہانہ کرنا اتنا ہی کافی ہے یا آپ اس سے زیادہ چاہتے ہیں میں اور کیا کر سکتا ہوں۔ کیا اس سے پتہ چلتا ہے کہ میں ان کا مذاق تھا پہلے تو ہاں مجھے اس رقم کی ضرورت ہے جس میں میں بڑا ہوا ہوں۔ ایک یتیم خانہ جہاں بہت سے لوگوں کو اس رقم کی ضرورت تھی اس کے علاوہ کوئی شرم کی بات نہیں۔ اس رقم کے لیے ایک صبح ہمارے یتیم خانے کو خبریں موصول ہوئیں کہ اس کے لیے بہت بڑی رقم دی گئی۔ رقم کی رقم میں نے ذاتی طور پر بچوں کی طرف سے تحفہ لانے والے کا شکریہ ادا کیا۔ مجھے اپنی آنکھوں پر مزید یقین نہیں آرہا کہ کفیل وہ ہے جسے بہت سے لوگ بہت دنوں سے بھلا نہیں پائے پہلے مجھے تسلیم کرنا پڑے گا کہ میں اپنی بے تابی کی وجہ سے اصل میں بستر پر پڑا تھا۔ میرا ہسٹیریا جیتو لیکن اس کے بعد میں کسی وقت آپ کی ایمانداری سے واقعی متاثر ہوا ہوں۔ دل اب میرا نہیں رہا معاف کیجیے مجھے محبت کا مذاق نہیں اڑانا چاہیے۔ میں اب بھی تھوڑا اور ناراض ہونا چاہتا ہوں لیکن اس سے پہلے کہ میں اسے روک سکوں میری اپنی آواز ہے۔ جیتھرو کی اکلوتی شہزادی سے راضی ہو گیا تو شہزادی چراغ کی شادی کس سے ہوگی آخر میں شہزادی کو جو کچھ ہوا اس کے بعد بادشاہ نے اس کی بنیاد رکھی لیکن اس کے فوراً بعد وہ ایک گارڈ کے ساتھ اس بار وہ اپنے آپ کو یقین دلاتی رہی کہ اسے سچا پیار ملا ہے آخر اس نے ایک قابل تعریف دیکھا انسان نے کبھی سچی محبت پر یقین کرنا نہیں چھوڑا اگر آپ نہ ہوتے تو آپ کا کیا ہوتا۔

Post a Comment

0 Comments